פרק 43

126 7 5
                                    

•לין•
אנחנו מגיעים אל האחוזה, הרכב נעצר והדלת שלי נפתחה, כשאני יוצאת אני מרגישה קור נעים שמועבר על גופי.

אחזתי בידו של אופק וצעדנו לכניסה, האורחים שמסביבנו לבושים בחליפות עם דיוק מרשים, והשמלות ערב הנוצצות שהיו מותאמות לכל אישה לגוף בצורה שאני בטוחה שעברו על הבגדים שלהם אלפי פעם כדי שלא תיהיה אף טעות.

בדרך נסיעה אופק שיתף אותי שזה גיוס כספים למען חולי סרטן.
נכנסנו אל תוך אולם הבית, ובדרך פגשנו את אחד המכרים של אופק.

בעודי מסתכלת על היופי שסביבי, אופק עשה בינינו היכרות קלטתי את שמו של האדון- פבריציו.

"הוא אומר שהוא שמח לראות שאת אוהבת את הבית שלו" אופק אומר אחרי לחיצת היד ביני לבין פבריציו.

חייכתי חיוך קטן "הבית שלו מרשים מאוד" אני אומרת ופבריציו שולח אליי חיוך גם כן.

נקודת מבט כללית
הם עוברים בין האורחים ואומרים לכל אחד שלום,
עברה תקופה מאז שאופק פגש את אותם אנשים.

הם משוחחים על העסקים שבהם הם עוסקים, על החוקיים ועל הלא חוקיים.
מחליפים כל מיני שמועות באוזנים של רחבי האולם,
מנסים להבין אם השמועות ששמעו אכן נכונות.

הוא נשען על הכיסאות המהודרים, חייך וניהל שיחות קלילות עם אנשי עסקים אחרים, כולם העניקו לו את הכבוד שאליו הוא היה ראוי.

הרבה מבטים הופנו מהאולם אליו ואל בת זוגתו כשראו שחזר אל איטליה אחרי שנים שלא ניהל פה את עסקיו מקרוב מאוד.

לאחר מעבר ממושך בין מכריו הם ניגשים אל השולחן שבו הוצג שמו של האירגון שלו.

הוא מוציא סיגריה ואוחז אותה בין שפתיו, מדליק אותה ושואף את תכולתה לריאותיו,

הוא קורא למלצרית היא מייד מגיעה, הוא מבקש ממנה שתביא ללין משקה היא מהנהנת בחיוך והולכת למלא את בקשתו.

המלצרית חוזרת אליהם ומגישה ללין את כוסה, ולאופק כוס משלו.

הוא מסתכל עליה היא עונה "מהגברת ששם" היא מחייכת חיוך מנומס ומצביעה לעבר הבחורה שהזמינה לו כוס וויסקי.

לין
מתקדמת לעברנו בחורה, עם עוד בחור שהיה צמוד אליה, היא הייתה מסוג הבחורות האלה שכל העיניים עליהן ושיש להן קשרים עם כולם.

היא נעצרה בשולחן שלנו ואמרה "תראו תראו!" היא הביטה באופק בחיוך, אופק הביט גם בה בחיוך והיה נראה על פרצופו שהוא לא חשב שיפגוש אותה כאן.

"אלנה לוצ'יאנו בכבודה ובעצמה" הוא אמר וקם לחבק אותה, הייתה בינהם היכרות וידעתי שההיכרות הזו שונה מההיכרויות האחרות שפה.

"תכירי זאת לין, לין זאת אלנה חברה מהעבר" קמתי לחבק אותה גם, "אפשר להוציא את הילד מהשכונה אבל אי אפשר להוציא את השכונה מהילד מה?" אלנה אמרה והתיישבה מולנו

החיים בצל הפשעWhere stories live. Discover now