•לין•
"אני מציע לך להתעורר זונה קטנה."
פקחתי את עיניי הסתכלתי סביבי אותו חדר ואותו מצב בדיוק כמו ביומיים האחרונים."תעזוב אותי כבר. אני לא יודעת כלום." אמרתי מיואשת, "איפה זה? איפה הוא מחזיק את זה? תעני לי!" הוא צעק עליי שוב
הזלתי דמעה "אני לא יודעת!" צעקתי בחזרה "את יודעת. תעני לי כבר איפה הוא מחביא את זה?!" הוא התקדם אליי ושיחרר עליי צעקה מחרישת אוזניים.
שוב דמעה שהלוואי והייתי יכולה למחוק אותה "תעזוב אותה היא לא יודעת." שמעתי פתאום,
לא זאת לא הייתה הישועה שלי וגם לא האביר על הסוס הלבן.
ידעתי מי אמר את זה ומצבי לא הלך להשתנות בזמן הקרוב.חטפו אותי, אופק הסביר לי על האנשים האלה הם שני אחים שהמשפחה של אופק דאגה להרוג להם את האבא ועכשיו הם מחפשים נקמה.
זה שצעק עליי היה בסביבות גילו של אופק, השני היה בסביבות גילו של אביאל (30 פלוס מינוס) "אנחנו צריכים משהו! הבן זונה המקולל הזה עירב את כנופיות הדרום." הצעיר יותר אמר.
"היית חייב לחטוף אותה? אמרתי לך שזה רעיון גרוע." השני ענה לו "ממש יש לנו זמן להטפת מוסר שלך." החזיר לו בכעס.
"קומי." אמר הגדול יותר וכיוון את המשפט אליי נעצתי בו מבט הוא באמת אמר את זה עכשיו? "אתה מתכוון לעמוד שם עוד הרבה זמן? תזיז תתחת כבר!" הוא התעצבן על אח שלו.
הצעיר התקדם אליי שיחרר לי האזיקים ברגליים "שלא תעזי לחשוב על צעד לא במקום. אני נשבע שלא אהסס לבזבז עלייך כדור." הוא שיחרר לי את הקשירה בידיים לכיסא אבל לא שיחרר את ידיי במלואן.
הוא האיץ בי להתקדם אל הדלת ועשיתי מה שאמר, "חכי." אמר מאחוריי כשהוא מחזיק לי את היד בחוזקה פוחד שאברח כאילו שיש לי את האופציה.
הוא סתם לי הפה עם מסקנטייפ אפור וחזק ואז כיסה את ראשי בשק ולא ראיתי יותר דבר.
•אופק•
יומיים עברו, הבני זונות האלה דאגו להצפין כל דבר,
חיפשתי בכל חור אפשרי ולא מצאתי אותה.
לעזאזל איפה היא יכולה להיות?.כנופיות הדרום- כנופיות שאני בהסכמים טובים איתם נכנסו לתמונה, ראש הכנופיה דואג לשלוח לי את אנשיו כדי שאראה בזה תמיכה.
אבל בכנות? על הזין שלי התמיכה.
אני רוצה אותה כאן ועכשיו. הנה זה קורה שוב.
אני מתחיל לאבד את זה.הרסתי את כל הבית שלי. הפכתי כל דבר שרק ראיתי.
הפעם צרחתי מעצבים. ירדתי לקומה התחתונה הקומה שבה נמצא המחסן תחמושת שלי.אני נכנס אליו ומתחיל להוציא משם את הנשקים שאני צריך ומעביר הכל לתוך תיק רחב.
הדלת של החדר נפתחה ישירות הסתובבתי למרות שידעתי הכל על מי שנמצא בבית הזה.
YOU ARE READING
החיים בצל הפשע
Romanceהוא בן 24 ושמו אופק, הוא עבריין שלא רואה ממטר. הוא נולד לעולם אכזרי ואימתני ביותר. הוא לא מייחס חשיבות לאף אחד, הוא לא מביע רגשות כלפי אנשים סתם. הוא יעשה הכל כדי להשיג את מבוקשו, הוא בחיים לא היה בזוגיות, והוא גם לא מעוניין בכך. הוא מעדיף להישאר...