•לין•
"אל תכעיסי אותי קטנה, אני כאן לכל דבר ועניין ברור?"
הוא אומר, אני מהנהנת כשבראשי רץ משהו שעדיין לא דיברנו עליו."אני צריכה לספר לך משהו, תבטיח לי שלא תכעס עליי על זה שלא סיפרתי לך עד עכשיו." אני אומרת, לא הסתרתי את זה ממנו, הייתי צריכה לעכל את זה וגם לא רציתי לדבר על זה.
אבל השיחה הזאת רק חידדה לי כמה אני לא אמורה להסתיר ממנו, שאין לי למה.
"מה? אני לא אכעס עלייך לין, תוציאי את זה מהראש שלך." הוא אומר אני נושמת עמוק ומתחילה לשפוך את הסוד שאני מקווה שיבלע בתוכי ואשכח ממנו כי קשה לי."פעם אחת שזיו נכנס לחדר, הוא ניסה לדבר איתי על אחד העסקים שלך, אמרתי לו כמה פעמים שאני לא יודעת כלום ושאף פעם לא שיתפת אותי, הוא לא האמין לי והוא רק כעס יותר מהתשובה שלי.." אני לוקחת נשימה ארוכה מוציאה אותה וממשיכה.
"הוא היה היסטרי לגבי זה, כמו שסיפרתי לך הוא היה הרבה יותר רגוע מאח שלו, אבל באותו יום הוא.." דמעה ירדה על הלחי שלי, ועוד אחת אחריה "הוא אמר שאני אשלם על זה שלא עניתי לו וכדי להתגרות בי הוא דחף את האיבר שלו ל.." גל של בחילה עבר בי קפצתי מהר מהאי ורצתי לשירותים שמוצמדים למטבח.
•אופק•
היא רצה לשירותים, ישר אחרי שהבחנתי שהיא עומדת להקיא, באתי אחריה אספתי לה את השיער ועודדתי אותה להוציא.קיללתי באיטלקית, חשקתי את שיניי בחוזקה, אם עד עכשיו חשבתי על איך אפגע בו אני מכפיל את הכאב שהיה נגרם לו בהרבה יותר.
רתחתי מעצבים אבל כרגע שמתי את זה בצד,
ליטפתי את גבה ידעתי שהיא צריכה שאראה לה שאני כאן,"אני מצטער כל כך, אני פאקינג מצטער." אני לוחש לה היא מסתובבת אליי ממקומנו בריצפה, אני מחזיק את ראשה בשתי ידיי ומניח לה נשיקות רכות על השפתיים.
אני מנסה לתת לה את ההרגשה הכי טובה שיש, אבל הזעם נכנס בי ומתחיל לקבל שליטה על הגוף שלי.
היא מבחינה בכך ותופסת את מבטי בשלה, מניחה יד על החזה שלי שרק עולה ויורד עקב העצבים.לעזאזל, במקום שארגיע אותה היא מרגיעה אותי.
וכן, היא יודעת לעשות את זה. נגיעה אחת שלה וכל גופי מתרכך כמו פאקינג חמאה.הוצאתי רצף של קללות באיטלקית שקיללו את הדורי דורות המזדיינים שלו.
ידעתי שהיא יודעת שאני מקלל אך שמחתי שלא ידעה מה יצא מהפה שלי כי היא הייתה נוזפת בי שעות ארוכות על הדיבור הזה.
אני מניח לה נשיקה על המצח, "תסכימי לי לקחת אותך לחדר?" אני שואל כשראשה מוצמד לגופי, אני מבין שזה מרגיע אותה כשאני מבחין בגופה הולך ומרפה.
"עוד כמה דקות." היא אומרת לתוך חזהי, אני מקבל את זה ומוציא סיגריה, נותן לגופי להרפות לפני שאראה את הפנים של הבן זונה שאדאג שכל חלקיק בגופו ישרוף לו מכאב..
YOU ARE READING
החיים בצל הפשע
Romanceהוא בן 24 ושמו אופק, הוא עבריין שלא רואה ממטר. הוא נולד לעולם אכזרי ואימתני ביותר. הוא לא מייחס חשיבות לאף אחד, הוא לא מביע רגשות כלפי אנשים סתם. הוא יעשה הכל כדי להשיג את מבוקשו, הוא בחיים לא היה בזוגיות, והוא גם לא מעוניין בכך. הוא מעדיף להישאר...