•אופק•
"אז אתה תלך, תמצא לי אותו ותחזור. אנחנו מבינים אחד את השני נכון? אני לא טועה?" אני מדבר אל השומר שלי תוך כדי שאני מסדר לו את החולצה שלפני רגע קימטתי,"אתה לא טועה בוס. אני אמצא אותו." הוא אומר "יופי. כי אם תבוא לי שוב בידיים ריקות, אני לא אהיה שמח."
אני אומר הבטתי בעיניו והתקרבתי קרוב מאוד לאוזנו "תמצא תמזדיין הזה זריז. עכשיו זדיין לי מהעיניים." אני אומר ותוך שניות הוא נעלם.
"היי אדוני, אתה יכול להיכנס עכשיו." באה אליי משום מקום אחת האחיות בבית חולים,
נכנסתי במהירות שיא אל החדר שלה רואה אותה מחוברת לכמה מכשירים כשהיא מביטה בתקרה."את בסדר לין?" אני שואל נעמד לצידה היא הזיזה טיפה את ראשה והביטה בעיניי אך לא הוציאה מילה.
"את יכולה להשאיר אותנו כמה דקות לבד." אני אומר לאחות שנמצאת פה בחדר, היא יצאה מהחדר ואני התיישבתי לידה.
"תקשיבי פיצית, אני יודע שזה קשה ואני יודע שאת לא מעקלת, אני מבין אותך אבל-" היא קוטעת אותי באמצע "אתה לא מבין כלום" ומסובבת את ראשה לכיוון הנגדי.
"אוקיי אני לא מבין. אבל מתי את תביני שאני פה לטובתך? מתי תביני שבשניה הייתי שם זין על כל הסיפור שלך והולך אה? הבטחתי לך שאני אמצא תמזדיין ואני אמצא אותו ואעמוד מאחורי המילה שלי."
היא לא ענתה, לעזאזאל השתיקה שלה יותר מפחידה מכל דבר אחר.
חיכיתי כמה שניות והחלטתי פשוט לקום היא לא מעוניינת גם ככה בלדבר איתי.
קמתי מהכיסא והתקדמתי ליציאה.•לין•
"חכה." אני אומרת כשהוא נגיעה מלצאת מהחדר,
הוא מסתובב אליי במבט שואל.אני מביטה בו ואומרת את מה שרציתי להגיד,
"אתה מבטיח לי שהכל יהיה בסדר? אתה מבטיח לי שאהיה בסדר אופק?" אני שואלת מביטה בו כשדמעה זולגת על פנייאני לא יודעת איך להסביר אבל משהו בו גורם לי להרגיש שאיתו אהיה הכי בטוחה שיש, שהוא הבן אדם שישמור עליי מכל משמר, שהוא זה שיהיה לצידי גם כשקשה ולא תמיד כיף.
משהו בו כשאני לצידו נותן לי תחושת ביטחון שלא הרגשתי אף פעם, זה משהו לא מוסבר, אבל ידעתי שאני רוצה את התחושת ביטחון הזאת לצידי לפחות כרגע.
אז קראתי לו ולא נתתי לו לעזוב, כי משהו בי לא נתן לו ללכת, משהו בי אמר לי שאני עושה טעות אם לא אתן לו לעזור לי, ונכון אסור לי לסמוך עליו ואסור לי לתת לי להסתמך על תחושות שאני לא בטוחה לגביהן.
אבל לא יכלתי הרגשתי פשוט הרגשתי שאני צריכה את הבן אדם הזה לצידי כרגע.
•אופק•
"אני מבטיח לין." אני אומר כשאני נעמד לצידה מתכוון לכל מילה ומילה.
YOU ARE READING
החיים בצל הפשע
Romanceהוא בן 24 ושמו אופק, הוא עבריין שלא רואה ממטר. הוא נולד לעולם אכזרי ואימתני ביותר. הוא לא מייחס חשיבות לאף אחד, הוא לא מביע רגשות כלפי אנשים סתם. הוא יעשה הכל כדי להשיג את מבוקשו, הוא בחיים לא היה בזוגיות, והוא גם לא מעוניין בכך. הוא מעדיף להישאר...