פרק 8

217 5 0
                                    

•לין•
התעוררתי הבוקר לא קמתי מוקדם,
התארגנתי הוצאתי לי בגדים והחלפתי.

יצאתי מהבית אל המונית הבטתי מעבר לחלון והמחשבות שלי צצו להן.

היום אני אלך לעבודה לכמה שעות ואז אחזור לבית, אחליף בגדים אתקשר לחוקר אור ואסע לבית של העבריין ההוא אופק.

זה יקרה היום, היום אני אגיע לשם ואצטרך להתחיל לפעול, אני ניסיתי להבין מה המטרה של כל זה בסופו של דבר,

זאת אומרת מה המטרה של החוקר אור, הרי זה ידוע שהמטרה שלי היא להכאיב ולהכניס לכלא את העבריין אופק אמסלם.

כדי שהוא ישלם על מעשיו, אבל מה המטרה של אור?
זה די שאלה טיפשית כי הרי המשטרה בסופו של דבר רוצה לעצור את העבריינים,

להאשים אותם בכל מיני מקרים שהיו מעורבים, ולדאוג להכניס אותם למספר שנים לא קטן למאסר.

אבל בחוקר הזה זה נראה לי שונה, לפי דעתי הוא מעוניין בכמה מטרות ולא אחת, עדיין לא הצלחתי להבין מה הן אבל ללא ספק אצטרך לבדוק את זה.

התנערתי מהמחשבות ויצאתי מהמונית, כמובן אחרי ששילמתי לנהג הנחמד.

קיבלתי שיחת טלפון מרומי אז עניתי "רומה אני בדיוק נכנסת לעבודה משהו דחוף?" אמרתי "טוב אז נדבר אחרי?" שמעתי את קולה עניתי לה שכן וניתקנו.

"בוקר טוב" אמרתי לסטיבן מי שעובד איתי היום, "בוקר טוב" ענה לי מחוייך אמרתי גם בוקר טוב לגל מי שגם עובדת איתי.

כיביתי את הטלפון הנחתי את הדברים שלי במקומם הקבוע והתחלתי לעבוד.

^השעה 18:30^
סיימתי לעבוד, "ביי" נופפתי לסטיבן הוא החזיר לי ניפנוף, רציתי רק להגיע לבית להתקלח ולהרגיש נקייה.

נכנסתי לבית דודה שלי בעבודה ונועם אצל אחד החברים שלו,

עליתי במהירות לחדר, הנחתי את הדברים שלי על המיטה, ונכנסתי להתקלח.

החלפתי בגדים לשמלה קצרה ודי חשופה "זה די יעזור אם תתלבשי טיפה חשוף בכל זאת את יודעת איך זה הוא עבריין שמשכיב כל בת את יודעת." אמר לי אז אור

שנאתי את העובדה שאני מתלבשת חשוף בשביל גבר, יותר נכון לרוצח, זה הגעיל אותי כי אני לא כזאת,

אני לא אחת שתמכור את הגוף שלה תוך שניות לגברים, זאת לא אני.

שנאתי את הלהיות זולה למישהו, בלבוש הזול הזה והחשוף אני אצטרך להשיג יחס מגבר.

ידעתי שהשמלה הזאת תמשוך המון יחס אז בגלל זה בחרתי ללבוש דווקא אותה.

הרגשתי לא נוח בלבוש הזה ובמה שהולך לקרות, רק בגלל שזאת לא אני, הוא הולך להסתכל עליי מכף רגל ועד ראש כמו שעשה אז במועדון.

החיים בצל הפשעWhere stories live. Discover now