*המשך*
•נקודת מבט כללית•
כשההימורים מתחילים לעלות, האווירה מתחילה להיות מורגשת, קולות מכל צד של הזירה מתחיל לעלות יותר ויותר.לין מתקרבת לאופק, שואלת אותו מה קורה, והוא מחייך, מדבר על הסיכונים והתגמולים שבעולם שלו, בעודו מתמקד בזירה.
על הזירה עולים שני מתחרים, תשומת הלב של כל הנוכחים באולם הזה מופנת אליהם "כל מתחרה מיוצג על ידי משפחה אחרת, יש להם אך ורק שלושה סיבובים כדי להבטיח את הניצחון, המטרה היא שהיריב שלך לא יקום, לא משנה מה." אופק מסביר לה בנינוחות
הקרב מתחיל.
לין מתחילה לחשוש, זה נשמע לה.. אכזרי.
היא לא ידעה אם היא מסוגלת לצפות בזה אבל עדיין לא זזה ממקומה.באופן בלתי צפוי, אחד המתמודדים מתמוטט בזירה, והאווירה מתהפכת.
אופק נמצא מאחוריה, עם ידיו סביב גופה, היא מרגישה ביטחון אבל המכה שהמתמודד ההוא קיבל כאבה לה בגוף כאילו חטפה מכה כזאת בעצמה.
כשהיא רואה שהוא קם ממקומו והקולות עולים, מדרבנים אותו להמשיך, היא מרגישה תחושה שונה "למה אנשים מהמרים על המוות שלהם? מה מספק בלראות אדם מת מולך?" היא שואלת את אופק
הוא נצמד לאוזן שלה ועונה לשאלתה "זה לא מה שמעניין אותם. הסיפוק הוא שהמשפחה היריבה יוצאת מופסדת. ברגע שיריב כזה נופל, המשפחה שהוא מייצג נופלת איתו, מהמרים פה על הרבה דברים ולא רק על כסף."
"מה לגבייך? יש לך גם מישהו שמקריב את חייו?" היא שואלת כשעוד אגרוף מוטח באחד המתמודדים אך עדיין הסיבוב לא נגמר
היא שומעת את הצחוק שלו באוזנה, זה גורם לה לחייך "מה את חושבת?" הוא מחזיר לה בתגובה "שאתה מלא רחמים ולא מקריב את האיש שלך לתוך הזירת מוות הזאת." היא עונה
הוא מחייך חיוך חושף שיניים ומנשק אותה בתנוך האוזן, "אז אני אניח לך להמשיך לחשוב ככה."
המוזיקה מפסיקה, הקהל מתמקד בזירה, והאווירה המטורפת שהייתה מתמלאת בדאגה. הרופאים ממהרים לעזור למתמודד.
לין, שעד עכשיו הייתה מודעת רק לדברים החברתיים של הנשף, מתחילה להבין מה באמת קורה באירוע הזה. היא מתבוננת בצופים, רואה את הפנים המודאגות, אך גם את אלו שמנצלים את המצב כדי להמר על המתמודד הבא.
היא צפתה במתמודד מכה ביריב שלו עד אינסוף,
היא ראתה בקרב הזה את העולם שאופק לא ייצג לפניה אף פעם,מכה אחר מכה אחר מכה, עד שהשופט עוצר כשהיריב מלא דם, סיבוב אחד נגמר.
בראש שלה היא לא מבינה איך הוא הולך לקום ולהתמודד עוד פעמיים.לאט לאט היא ראתה את העולם שאופק נלחם מולה בלהסתיר אותו ממנה.
כשהמתמודד מקבל טיפול, אופק מתחיל לשוחח עם אנשי עסקים אחרים, הוא יודע שהנשף הזה הוא לא רק ערב של הנאה, אלא גם הזדמנות ליצירת בריתות חדשות, ולכן הוא מתנהל בזהירות.
YOU ARE READING
החיים בצל הפשע
Roman d'amourהוא בן 24 ושמו אופק, הוא עבריין שלא רואה ממטר. הוא נולד לעולם אכזרי ואימתני ביותר. הוא לא מייחס חשיבות לאף אחד, הוא לא מביע רגשות כלפי אנשים סתם. הוא יעשה הכל כדי להשיג את מבוקשו, הוא בחיים לא היה בזוגיות, והוא גם לא מעוניין בכך. הוא מעדיף להישאר...