Kalanlar

102 11 2
                                    

27. Bölüm: Kalanlar

 Bölüm: Kalanlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gitmek, kalmak. Kazanmak, kaybetmek. Kaçmak, saklanmak.

Zıtlıklar silesiydi, bu. Her ihtimal, yıkım getiren bir zıtlık çukuru. Sonsuzluk ve son. Başlangıç ve bitiş. Giriş ve çıkış. Doğum ve ölüm.

Ya da

Son ve sonsuzluk. Bitiş ve başlangıç. Çıkış ve giriş. Ölüm ve doğum.

Birbirini var eden iki fiil, ihtimal, olay veya sözcük. Haykırışlar ve çığlıkların altında ezildiği, gizlendiği şeyler. Ya da var olduğu şeyler; ihtimaller.

İhtimaller, ihtimaller...

Vardan yok, yoktan var edenler...

Saklayan, açığa çıkaranlar...

İhtimaller, ihtimaller...

Ölümü var edenler...

Masumları katil edenler...

İhtimaller, ihtimaller...

Beni yıkıma dönüştürenler....

Kanımla tiyatro var edenler....

İhtimaller, ihtimaller...

Kanlı tiyatromda dans eden ölüler...

İhtimaller, ihtimaller....

Kanla oynayanlar....

İhtimaller, ihtimaller...

Onlar kalanlar.

Onlar başroller.

Onlar senaristler.

Ya gidecekler ya da kalacaklar

Giderlerse ölecek

Kalırlarsa yaşayacaklar

Kalmalılar çünkü yaşamalılar

Şimdi ise bir karar vermeliler, kalmalılar.

Oda da nefes sesleri dışında bir şey
duyulmazken ben küçük kaktüsten gözlerimi almıyordum. Ancak beklemek artık canımı sıkmaya başlamıştı. Tam tamına 21 dakika geçmişti. Sıkılmaya başlamıştım.

Gitmelerini istemiyordum ama onları özgür bırakmıştım. Zorunda değillerdi. Ben onlara ne kadar güvensem de tabi ki onları izleyecek her adımlarından haberdar olacaktım. İhanet etmedikleri sürece yanlarında olmaya devam edecektim.

Başımı kaldırdığım ilk Çağlarla göz göze geldim. Bana bakıyordu. Bana bakıyor ve gözleri ile benimle konuşuyordu. ‘Neden?’ diye soruyordu. ‘Neden şimdi?’ bakmak istemedim çünkü cevabım yoktu. Yüzüm olmadığı gibi. Daha 10 ay önce haykırmıştı çünkü yüzümüze, ‘Olmaz’ demişti. ‘İnanmayacaklar.’ diye bağırmıştı. ‘İhanet! İhanet edecekler! Sadece birkaç günde bize arkalarını dönecekler!’ diyerek vurmuştu yüzlerimize bu korkunç ihtimali.

MİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin