26-

1.3K 83 20
                                    


Şarkı: The Weeknd - One Of The  Girls (with JENNİE, Lily Rose Depp)

Medya: Yok

Keyifli Okumalar....
____________________________

Saçlarımda gezinen eller beni uykudan uyanmamaya ikna edecek kadar güzeldi. Homurtular duyuyordum ama kalkıp bakacak halim yoktu. Başımı yasladığım bedenin sıcaklığı çok güzeldi. Ona doğru biraz daha sokuldum. Başım ağrıyordu ve yorgundum. Bu işler beni yoruyordu.

Hareketlenme sesleri duydum. Sanki birisi küfür etmişti emin değildim. Kıpırdanarak iyice sokuldum yaşlandığım sıcak bedene. Bilincim uyanıklık ile uyku arasındaydı. Uyanmak istemiyordum.

"Ufaklık beni deli etmeden hemen önce uyan."

"Asya güzeli eğer hemen o kıvrıldığın kişiden uzaklaşmazsan ikinizi de içeriği çok güzel olan iğneler yapacağım."

"Kız cimcime uyansana!"

"Ne bağırıyorsun Batu. Yavrum sende kalksana artık."

"Asya, kalk küçük kardeşim. Uyanma vakti. Nida düşeceksin kızım!"

"İkiz sana inanamıyorum. Plan mı yaptınız uyudunuz mu belli değil."

"Ben demiştim ablam kış uykusuna yatıyor diye ama siz inanmadınınız."

"Ay Ferit ne kadar tatlılar değil mi? Dur bunu çekip Yasemin'e göndereyim hemen."

"Saçmalama hayatım olur mu öyle? Sakinim ben. Çok modern bir babayım. Olabilir dimi canım böyle şeyler, dimi hayatım?"

Çok uğultu vardı. Uyuyamıyordum. Sokulduğum beden kıpırdandı fakat yeni fark etmiş olmalı ki hareket etmeyi kesti. Bir süre uğultular devam etti.

"Güzelim?"

Huysuzca homurdanarak gözlerimi araladım. Uyumak istiyordum gözlerim acıyordu. Biraz dinlenmeye ihtiyacım vardı. "Hı?" Mırıldanarak başımı kaldırıp ona baktım. "Günaydın. İnmemiz gerek." Huysuzca mırıldanarak başımı tekrar göğsüne gömdüm. Gözlerim kapanmıştı kendiliğinden. Üzerime bir ağırlık çökmüş gibiydi. Sadece uyumak istiyordum. Belki de önceki geceler düzgünce uyumadığım ve uykumu alamadığım içindi.

Tekrar uyku haline giriyordum. Elimde olan bir şey değildi. Uyanmak istiyordum ama kalkamıyordum. Vücudum yorgundu. Dinlenmesi gerekiyordu. Havalandığımda kollarımı boynuna doladım ve uykunun kollarına doğru adımlamaya başladım.

Tartışmaya benzer sesler duyuyordum. Hatta bir ara sarsılmıştım ama beni tutan kollara sinmiştim ve o da beni bu durumdan kurtarmıştı. En son hatırladıklarım çocuklar ile oturuyor ve plan yaptığımızdı. Onlar kendi halinde İtalyan mafya örgütü Kara Kuğun neden İspanya'da da güçlü depoları olduğunu tartışıyordu. Sonra uykumun geldiğini hatırlıyordum ve gerisi yoktu.

Zihnimin çok puslu olduğunu hissediyordum.

...

Yüzüme vuran güneş ışıkları ile derin uykumdan sıyrıldım. Beyaz tavana baktım bir süre. Sessizdi. Yapmam gereken çok şey vardı. Aklıma bir bir üşüşen şeyler zihnimi kaşındırıyordu. Tekrar uyumak istiyordum. Fakat bu kadar uyku yeterdi.

Yavaşça doğruldum ve etrafa göz gezdirdim. Geniş ve açık renklerin hakim olduğu bir odaydı. Sol tarafta kocaman bir cam vardı. Güzel bir manzarası vardı. Deniz ileride görünüyordu. Hava da sıcaktı. Ani hava değişimlerinde hep böyle oluyordum. Fazla uykulu.

Burası benim evim değildi. Otelde olmalıydık. Çocuklar neden oraya yönlendirmemişti? Otelde olmaktan hoşlanmıyordum. Üstelik tehlikede ve peşimizde birileri olduğu düşünülürse. Saçlarım örülmüştü. Parmaklarım örgüde gezindi. Azat örmüş olmalıydı. Bunu bir tek o yapardı. Uykumda saçların ile savaşmamak için.

Karmakarışık Bir HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin