Mottó:
„Living like a ghost, you walk by everyone you know
You say that you're fine, but you have lost your sway and glow
So I stopped by to let you know(...)
Would you let me know your plans tonight?
'Cause I just won't let go 'til we both see the light
And I have nothing else, oh, left to say
But I will listen to you all day"(43)
- T.J
Hűvös februári péntek este volt. Hope épp a gyülekezetbe igyekezett, kezében a Bibliájával, a másikban pedig ... egy műanyag zacskóval.
- Szia. - hívta fel Rafail-t. - Benézhetek hozzád? Csak pár percre, amíg átadok valamit, aztán megyek is, nem zavarlak.
Tudta, hogy nem volt kedve beszélgetni. Az aznapi vizsgáján sem ment át.
<<Túl sok vizsgám marad így el ... - írta pár órával előtte. - El kell döntenem, mit csinálok ezután. Szóval per pillanat nincs is értelme készülnünk a holnapira... >> - Az lett volna az utolsó a pótszesszióból.
Hope vett egy mély levegőt, majd becsengetett.
Remélem ez majd felvidítja egy kicsit. - nézett a tasak tartalmára.
Rafail kinyitotta az ajtót. Arca kedvetlen volt és bágyadt.
- Csak ezt akartam elhozni. - nyújtott át egy műanyag tárolót, mire Rafail akaratlanul is elmosolyodott. Sejtette, hogy valami finomság lehet benne.
- Köszi. - átvette, majd letette a konyhaasztalra.
- Akkor én megyek is...
- Nem jösz be? - kérdezte, mire Hope meglepődve nézett rá.
- Nem zavarnék?
Rafail megrázta a fejét.
- Nem. Maradhatsz.
Hope órájára nézett. Hamarosan kezdődött az istentiszteleti program, ahova készült...
Mit tegyek? Melyik az a hely, ahol most nekem lennem kell?
Az egész tétovázás csak egy pillanat lehetett, mert legbelül tudta a válast. Belépett az ajtón.
Valamivel később Rafail lakótársa is megérkezett. Hope-pal ellentétben pedig, neki jobban ment Rafail felvidítása - ami természetes is volt, hisz ők már évek óta barátok voltak. Nézve jókedvüket, nyugodt lélekkel köszönt el tőlük.
<< Köszi az édességet! - írta később Rafail - És a mellette levő üzenetet is. „For my friend, who cares about me".Tényleg jól esett. >>
A rákövetkező héten új félév kezdődött, új órák, új kihívások. Rafail is eldöntötte, egy idő után, hogy tovább folytatja tanulmányait, mégha nehéz is lesz.
ESTÁS LEYENDO
Skarlát és viridián (írás + javítás alatt)
Novela JuvenilAz "Ezüst és skarlát" folytatása. (A többit hagyom, hogy ti fedezzétek fel. :)) )