Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Smuta özel yorum isterim
📍
Evlerinde geçirdikleri son gündü bugün, akşama doğru Kandemir projeksiyon kurup zamanın yeşilçam filmlerinden birini açtı. Kolunun altında oğlanın varlığı ve diğer elinin altındaki nefis yemeklerle dünyadaki cenneti yaşadığını düşünüyordu.
Oğlan her şeyiyle mükemmeldi, gözüne öylesine hoş öylesine alımlı görünüyordu ki bunu Ramazan görse utancından yerin dibine girerdi kuşkusuz.
"Bitti bu, nasıl çabucak bitti?" Ramazan merakla yanındaki adama döndü, saçlarındaki ıslak damlalar ensesine damlayıp oradan da beline kadar iniyordu.
"Güzelim bir saattir izliyoruz normal bitmesi." Ama bitmesin istiyordu Ramazan, bir daha kim bilir ne zaman izleyeceklerdi. " Ama bir daha ne zaman izleriz kim bilir... Ben o adamı çok beğendim hem."
Tarık Akan'dan bahsederken ki yüz ifadesine Kandemir kaşını kaldırdı. " Hayırdır? Kimi beğeniyorsun sen?" Olduğu yerde önce dikleşti, ardından oğlanın üzerinde doğru eğildi. "Film yıldızı o, Kandemir sanki bana mı bakacak adam."
Umrunda bile değildi. "Sen beğenme yine de, niye beğeniyorsun? Çok beğeneceksen yakışıklı kocanı beğen." Oğlanın çenesinden tutup kendisine yaklaştırdı. "Ben seni çok beğeniyom zaten... Çok yakışıklısın."
Kandemir gülümsedi, burnunu oğlanın burnuna sürttü. Şimdi güzel eşini öpecek, hatta belki de daha da ileriye gidecekti. Bir haftadır kendisini tutmaktan prostat olacaktı artık, oğlandan etkilenmemesinin imkanı yoktu.
Dudağını hafifçe heyecandan göğüs kafesini sürekli ağırca inip kalkan Ramazan'ın dudağına sürttü, o yumuşak et parçası kesinlikle çok dikkat çekiciydi. İkilinin nefesleri birbirlerini döverken Kandemir dudaklarını birleştirdi ve derin bir öpücüğün içine çekti Ramazan'ı.
Oğlanın başı koltuğun kenarına düşmüş, kalçasında dolanan elle bacakları aralanmıştı. Adam vakit kaybetmeden girdi bacak arasına, kendisini ona bastırıp ikisinin de inlemesine neden oldu. Bir eli oğlanın yanağında usul usul okşuyordu olduğu yeri.
Ramazan hem heyecanlı hem bir o kadar da acemiydi, minik yüreği bu heyecana dayanabilir miydi bilemiyordu hiç. Ağzını talan etmeye başlayan adama elinden geldiği kadar karşılık vermeye çalışıyordu.
Sonunda kalçasında dolanan el bir anda onu tümden ayırdı koltuktan. "Odamıza... Gidelim mi?" Bu ucu açık davet karşısında nefes nefese dudağını yaladı Ramazan, deliğinin yandığını hissedebiliyordu.
Zevk kasılmaları onun için başlamış sayılırdı.
Uslu bir çocuk gibi başını salladı sadece, konuşacak hali yoktu. Keza konuşsa ilk isteyeceği şey belki de çok edepsiz bir istek olacaktı, kim bilir! Kandemir gururla oğlanı yatak odasına götürdü, sade ayıcıklı pijamalarıyla sevimli durması bir yana kesinlikle göz alıcıydı.
Odaya varana dek çenesinden başlayarak her bir noktaya kelebek öpücüklerini iliştirdi. Ramazan'ın heyecanla parlayan gözleri adamın çok hoşuna gitmiş, bu parıltıyı asla kaybetmeyeceğini içinden defalarca tekrarlamıştı.
Oğlanın, saçlarıyla oynayan elleri ensesinden birleşti. Şimdi ortam şirin bir halden sevişme noktasına varabilir, ikili talan olabilirdi artık.
Kandemir ihtiyaçla yatırdı yatağa Ramazan'ı, oğlanın üzerindeki pijamadan kurtuldu saniyeler içinde. Dudaklarını ondan izin bile almadan sağ göğsün hemen üstüne doğru iliştirdi, dilini ince deriye sürtüp o leziz tadın ağzında yayılmasına izin verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölünün Yası
Ficción General..... interseksüel birey içerir. Ramazan'ın içindeki duygular coşarken ağlamamak için başını gökyüzüne çevirdi. "Onun o çatık kaşları bir seni görünce yumuşardı, onu niye ebedi bir yalnızlığın ortasında bıraktın?" Gözleri doluyordu artık. ..... mpreg