Yorumlarınızı bekliyorum
Keyiflice okuyun la
📍
1982;
Siyah beyaz ekranı dikkatlice seyrediyordu Ramazan, bu televizyon denen şeyi daha önce görmemişti hiç. Ya da böylesini... Bilmiyordu.
"İnsanlara bak... Küçücük." Ramazan komik bulduğu şeyle kıkırdadı, gerçekten insanlar kutu gibi şeyin içinde minicik bir şeyler yapıp duruyordu. "Acaba nasıl yaptılar bunu? Kaset gibi bir şey mi var acaba?" Ama onda da sadece ses vardı, böyle görüntü yoktu.
Hayret ede ede seyretti ekranı oğlan, gerçekten aklı hiç almamıştı bu işi fakat can sıkıntısını da almıştı baya. Çoğu yeri gülümseyerek izlemiş, kocası gelene dek oyalanmıştı.
Kapı akşama doğru çalınırken üstüne başına çeki düzen verip açmıştı. "Kandemir, hoşgeldin kocacım." Kollarını hemen kocasına uzattı sarılmak için. Genç adam genişçe gülümsedi. "Bu ne güzel bir karşılama güzelim, eridik ne yalan söyleyelim."
Hemen oğlanın belini sararak içeriye bir adım attı, burnunu Ramazan'ın boynuna gömmüştü.
"Günün nasıldı? Hurşit ağam sana çok kızdı mı?" Merak ediyordu bugün neler olduğunu. "Yok güzelim kızmadı... Destekliyor diyebilirim hatta, bir kaç gün içinde gidiyoruz ya buralardan her şeyi toparlamaya başladım." Ramazan bunu duyduğuna çok sevinmişti.
"Gerçekten mi? Amma iyi adam ben seviyom babanı çokça." Ondan ufak tefek de olsa hep iyilik görmüştü. "O da seni seviyor baya, senin için destek olacakmış öyle diyor. Yalnız ben bu sevgiyi kıskanırım ona göre.."
Oğlan kıkırdadı ve Kandemir'e sokuldu usulca, kucağa alınmak için bekliyordu. O beklentiyi boşa çıkarmamak için Biraz eğilip oğlanın diz altından tutup kucağına aldı.
"Peki şey... Sen bugün neler yaptın başka? Geç geldin de sanki birazcık." Kendince hesap sormak istiyordu fakat ne kadar tatlı olduğunun farkında değildi. "Hayırdır? Hesap sormalar falan? Hanımağa mı oldunuz beyefendi?" Kaşlarını hafifçe çatarak kurduğu cümleyle Ramazan yutkundu, üzülmüştü.
"Ben özür dilerim." Başını eğerek iç çekti.
"Güzelim dalga geçiyorum seninle, tabii ki hesap soracaksın en doğal hakkın. Antalya'da bir kaç yer aradım ev için, iki katlı bahçeli havuzlu bir ev güzel olur ikimiz için de. Denize sıfır bir yer arıyorum özellikle, bunun için talimat verdim." Derin bir nefes aldı ve oğlanın boynundan öpüp yatağa oturdu kucağındaki Ramazan'la.
"Zeran'la konuştuk öğrenmiş başımıza gelenleri, apar topar dönüyorum anneme bunun hesabını soracağım dedi." Ramazan adamın omzuna kollarını doladı. "Sormasın, bozmasın anasıyla arasını. Ben gücenmiyom hiç, o da kendince haklı."
"Ne demek haklı? Onun haklı olduğu hiçbir konu yok Ramazan, lütfen annemi haklı çıkarmak için uğraşma." Sinirleniyordu düşündükçe." Ama Kandemir o öyle büyütülmüş, anasından babasından öyle öğrenmiş. Ne yapsın?" Kimselere suç bindiriyor, her hatayı kendinde arıyordu.
"Sen annemin neler yaptığını bilmiyorsun, şeytandan farksız o. Bu eve getirildiğinde allem etmiş kallem etmiş kendisini güvenceye almış aşiret tarafından." Anlamıyordu Ramazan, insanın içi nasıl bu kadar kötü olabiliyordu. "Baban niye evli kalmış ki kötüyse?" Bu da ayrı bir muammaydı.
"Karışık konular biraz, hem bizi annesiz bırakmamak için hem de aşiretin başını ağrıtmaması için. Yıllardır ayrı gibiler zaten, yaşlı insanları anlamak zor. Madem kötü boşan gitsin değil mi? Allah'tan anneme çekmemişiz, yoksa vay halimize." Ramazan başını salladı olumlu anlamda.
"Doğru, sen öyle olma asla tamam mı kocacım?" Kandemir oğlanın tişörtünü çekiştirip omzunu öptü koklayarak. Bu oğlan baldan mı yapılmıştı, hayırlı bir güne mi denk getirilmişti anlamıyordu adam. İnsan bu kadar güzel kokar mıydı hiç!
"Sen varken ben öyle olabilir miyim hiç? İnsanın aklını başından alıp yoldan çıkarıyorsun sen." Ramazan itiraz etti hemen. "Ben hiçbir şeycikler yapmıyom, hatta her şeyi sen yapıyon kocacım. "
Kandemir gülümsedi, hiçbir şey yapmıyorum diyen Ramazan 5 dakikadır yavaş yavaş sürtünüyordu ona. Bir şey yapmamış hali buysa gerisini düşünemiyordu adam.
"Aynen güzelim, sen bir şeycikler yapar mısın hiç! Azıcık insanı ayartıyorsun o kadar." Oğlan ya diyerek kıkırdadı, Kandemir de hiç renk vermiyor, onu bozmuyordu. "Olur öyle şeyler kocacım."
Şimdi nasıl içi gitmesindi ki Kandemir'in, bu cilveli oğlan karşısında hiç evden çıkmaması gerekiyordu.
"Olur tabii... Ee sen bugün ne yaptın?" Burnunu tişörtün üstünden göğsüne sürttü, göğsün vermiş olduğu o sıcaklığı seviyordu. "Şunu izledim! Kandemir var ya içinde bir sürü ama bir sürü insan var inanamazsın! Bir sürü oyunlar oynadılar bir şeyler ettiler. Bir de bir aile var onlar da var içinde biliyon mu? " heyecanla soluklandı.
"Çok ayıp ama ben şok oldum! Hepiciği burada bir şeyler konuşuyolar. Herkesler de izliyo, vallahi dedim pes! Şey... Bir de kocacım üzüldüm kadını aldatıyo kocası, hem de diyo ki ben seni çok seviyom karıcım! Pis herif! Kötü adam! Çok kızdım çok!"
Kandemir keyifli bir kahkaha attı.
"Güzelim televizyon seyretmişsin sen, oranın içinde olan her şey kurmaca. Yani böyle evcilik gibi." Ramazan hayretle baktı. "Evcilik mi? Kocaman insanlar evcilik mi oynuyo?" Dillerini yiyecekti şimdi kocası.
"Evet yavrum, hadi biz de oynayalım." Ramazan kıkırdadı hemen, kocası da çok fırsatçı adamdı anam, hiçbir fırsatı kaçırmıyordu. "Ne oynayalım kocacım?"
"Sen şimdi güzel şeyler giyip yatağa uzanıyorsun ben de sana bir aşk meyvesi veriyorum." Ramazan dayanamayarak kahkaha attı. "Kandemir sen sinema artisti olsana, hatta sen sinema yaz kocacım. Bir de meyve verecem diyo."
Kandemir oğlanın omzunu ısırdı acıtmayacak şekilde. "Oynuyor muyuz oynamıyor muyuz güzelim? Bak benim eleman bekliyor şuan." Oğlan yine kahkaha atıp bu sefer adamın dudaklarına kelebek öpücük verdi.
"Sen çok fırsatcı bir adam oldun, napacam ben senlen?"
"Meyve? Ceviz de kırabiliriz?"
"Kandemir ya!"
"La kırıyor muyuz hadi çabuk ol moraracağım!"
📍
Şuna bir açıklık getireyim, sürekli libidolari yüksek karakterlerinin demeyin, çünkü her günlerini yazmıyorum.
Zaten arkadaşlar sağlıklı bir ilişkide cinsellik normal düzeyde yani haftanin iki ya da 1 günü yaşanır ve açıkçası insanlar cinsellikle ilgili sakalaşıp laf söylemeyi severler.
Şu cinsellik olmadan da ilişki yürür lafını bunu kadar romantize etmeden algılayalım lütfen çünkü sağlıklı bir erkek ortalama 5 dakikada bir cinsellik düşünürmüş.
Allah'ın ilkel yarattığı varlıkları ne de olsa. Zaten tanrı ilk erkeği yarattığında kusur görmemiş olsaydı beraberinde o kursu düzeltecek kadınları da yaratmazdı diye düşünüyorum.
Sevgiler.
Sizi seviyorum ♥️ 🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölünün Yası
Ficción General..... interseksüel birey içerir. Ramazan'ın içindeki duygular coşarken ağlamamak için başını gökyüzüne çevirdi. "Onun o çatık kaşları bir seni görünce yumuşardı, onu niye ebedi bir yalnızlığın ortasında bıraktın?" Gözleri doluyordu artık. ..... mpreg