Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Yorumu az yapıp beni üzüyorsunuz.
📍
Otel odasında gecenin bir yarısı ikili yatakta sarmaş dolaş oturuyordu. " Kandemir her şey kötü olmaz di mi? Benim yüzümden olmasın..." başını adamın göğsüne yaslamış, Kandemir'in kucağındaydı. "Seninle olduğum sürece hiçbir şeyin kötü olmasına müsade etmem güzelim. Bundan sonra sadece sen ve ben varız."
Sevgilisinin çıplak omzunu öptü, yarım saat önce beraber olmuşlar, hala çıplak halde duruyorlardı. Üzerlerinde sadece ince bir örtü vardı.
"Baban da üzülecek, adam gerçekten çok iyi biri." Kandemir de biliyordu bunu, Hurşit ağa sessiz de olsa desteğini veriyordu hep onlara. " Babamla yarın konuşacağım, anlatacağım derdimi. Eminim ki gitmeme destek verecek, çünkü seni de beni de biliyor çünkü." Usluca başını salladı Ramazan.
"Zeran ablaya diyecek misin gideceğimiz yeri? Ben Zeran ablayı çok seviyorum keşke o da bizimle gelebilse." Geride bırakacakları şeyler için üzülüyordu elbette. "Görüşürsünüz sık sık, söylerim ben ona yerimizi." Biraz olsun içi rahatlamıştı şimdi, keyifle kıkırdadı.
"Çok sevindim o zaman kocacım!" Kandemir dayanamıyordu artık güzel sevgilisinin tatlılığına, bir anda altına aldı oğlanı. "Kocacım diyen dilini ısırayım mı istiyorsun sen?" Ramazan ya hayır diyerek kurtulmaya çalıştı adamdan fakat pek kıpırdayabilmiş sayılmazdı.
"Hiç hoşuna debelenme, o güzel dudaklarını ısıra ısıra öpeceğim." Oğlanın ellerini tutup başının üstüne sabitledi birden, tek eliyle Ramazan'ın iki elini tutabiliyordu şimdi. Diğer eliyle çenesini kavrayıp hafifçe sıktı.
"Şimdi ellerimin altındasın bak." Ramazan hoş bir gülümseme bahşetti. "Ben ellerinin altındayım da sen nerdesin peki?" Bacaklarını, üstündeki adam için araladı hemen. "Ben... Ben senin avuçlarının içindeyim."
"Şey... Sevindim o zaman." Hülyalı bir şekilde sevdiği adama bakarken o kadar güzeldi ki... Mest olmuştu Kandemir. "Ben sana ne zaman doyacağım acaba? Mümkün mü ki bu?" Minik bir öpücük kondurdu dudaklarına.
"Bilmem ki... Hemen doyuverirsin belki." Ne izlemeye doyabilirdi, ne sevmeye, ne de sevişmeye. Kandemir bir ömrü Ramazan'a adamış olsa başka bir ömür daha isterdi tanrıdan, yeniden ona adanmak için. "Sen yeterince bakmıyorsun gözlerime, baksaydın asla doyamayacağımı bilirdin."
Ramazan banane dermiş gibi omuz silkti. "Ben bilmem kocacım, yapılana bakacam artık." Kandemir burnunu oğlanın gerdanına sürttü. "E ben göstereyim o zaman ucundan." Ramazan kıkırdadı. "Ayy bilmem ki üst üste şey olmasın..."
Onunki de candı canım, üstündeki hayvanı hiç insan gibi davranmıyordu yatakta. En nahif davranışı iki gün sersem ediyordu onu.
"Sahip çık diyorsun kendine yani?" Oğlan mırıldandı. "Üst üste olunca ağrı oluyo kocacım..." kırmak istemiyordu kocasını ama yalan da söyleyecek değildi. Kandemir havadan çıktı hemen, güzelinden daha önemli değildi zevki.
Saçlarından öptü sıcacık.
"O zaman uyuyalım güzelim, bunu bana dediğin de iyi oldu. Ya incitseydim seni? Canın acıdığı anda söyle bana tamam mı?" Usulca başını salladı Ramazan. "Tamam... Kandemir üzülmedin, kızmadın değil mi?" Adam üstünden inip boynuna sokuldu hemen.
Uyku pozisyonu almıştı.
"Asla... Sana kızabilir miyim ben? Duymamış olayım. Hem biz beygir miyiz sürekli çiftleşelim güzelim, arada bir durmak lazım tabii. Ama dersen ki ben seni öperek uyuturum kocacım ben tamamım! Yani malum benden şuan iki tane uyanık var."
Ramazan adamın omzuna vurdu hemen. "sen gerçekten uslanmaz bir adamsın! Ay çok utandım aptal!" Suratı kıpkırmızı oldu, bir de utanmadan gülüyordu boynuna sokulmuş halde. "Seninle de uğraşılmıyor be güzelim."
"Sen uğraşma benlen!"
Kandemir oğlanın boynunu öpüp tamam dedi, kesinlikle her fırsatta uğraşmaya devam edecekti.
------
"Şunlar imzalanacak baba." Babasının odasına girip imzalanacak belgeleri masaya bıraktı. "Boşver şimdi şunları, otur biraz bakalım." Hurşit ağa oğlunun yediği haltları bir de bizzat onun ağzından öğrenmek istiyordu.
"Annemle ilgiliyse hiç konuşmayalım, o anlatmıştır saçma sapan şeyler sen üstüme gelme." Hurşit Ağa'nın umrunda bile değildi bu durum. "Nereye gidersen git Kandemir, banane senden. Sen benden aldığın mallardan haber ver. Aşiretin karşısında duracak kadar çaldın mı malımı bari?"
Kandemir sanki hiçbir şey yapmamış gibi oturdu koltuğa. "Yüzde yetmiş falan, hem zaten şu saatten sonra ne işine yarayacak mal mülk? Otur evinde yüzde otuzunu ye." Babası hasbinallah çekti. " Ulan pezevenk ne bıraktın bana da yüzde otuz diyorsun? Bir bacağımdaki donum kalmış almadığın."
Genç adam yüzünü sıvazladı.
"Ayıp oluyor baba, o kadar da değil. Senden isteyeceğim şeyler var, lazımsın bana." Herkesin dilini ancak babası kapatabilir, engelleyebilirdi. Ondan destek görmesi önemliydi.
"Ne gerekiyor? Arkanı bu yaşında ben mi toplayacağım? Hani ağa olacaktın? Hanım köylü mü oldun bu yaşta." Sevdiği için korkuyor olmayı küçük düşürücü bulmuyordu. "Gerekirse sen toplayacaksın baba, Ramazan'a bir şey olduğu an tek oğlunun da kafasına sıkar, ölürüm. İnan bunu yaparım, hiçbiriniz beni kurtaramazsınız."
Hurşit ağa derin bir nefes aldı.
"Nereye gideceksin?" Ona göre bir hal çare bulmalıydı. "Antalya diye düşünüyorum, Ramazan'ın da gözü gönlü açılır. Gezmeyi tozmayı öğrenir, bir sürü şey yapar. Ben de orada iş kurarım." Başını salladı yaşlı adam. "Benim başımı çok ağrıtıyorsun Kandemir."
"Sen destek olacak mısın olmayacak mısın onu söyle?" Babasının ağzının içine bakıyordu şimdi.
"Olacağım ama senin için değil... Damadım için."
📍
Bölüm nasıldı????
Sizi seviyorum ♥️ 🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölünün Yası
Fiksi Umum..... interseksüel birey içerir. Ramazan'ın içindeki duygular coşarken ağlamamak için başını gökyüzüne çevirdi. "Onun o çatık kaşları bir seni görünce yumuşardı, onu niye ebedi bir yalnızlığın ortasında bıraktın?" Gözleri doluyordu artık. ..... mpreg