✨ 33

1.5K 208 89
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

Ramazan huysuzca bakındı etrafa, yine çişi gelmişti. Son zamanlarda hiç tutamıyor, sürekli gözü tuvaleti arıyordu.

Kandemir eşinin derdini anlayıp gülümsedi. "Oltamı sabitleyeyim götüreyim seni tuvalete dur güzelim. " O oltasını dik bir şekilde metal çubuğun üstünde sabitlerken Ramazan da uslu bir şekilde kocasını beklemeye başladı.

"Yüzmeye ne zaman gideceğiz? " Sahil kenarında balık tutuyorlardı öğleden sonra 4'ten beri. Akşam olunca ılık suya gireriz diye plan yapmışlardı. Ramazan ise bu yüzme işini çok sevdiği için sürekli denize gitmek istiyordu.

"Akşam üstü balık yedikten sonra gideceğiz dedim ya yavrum, ne bu acelen? " Kamp için çadırlarını da kurmuşlardı ve sahilin diğer yüzünde kalıyordu. Yarım kilodan fazla balık tutmuştu Kandemir.

"Gideceğiz ama değil mi? Ben yüzmek istiyorum çünkü. " Bacaklarını denize sokup duruyordu. "Ne dedim de yapmadım acaba beyefendi?... Hadi tuvalete gidelim, son yarım saattir üçüncü gidişimiz ama olsun. "

Ramazan tam mızmızlanacakken Kandemir oğlanın belinden tutup kendisine çekti ve ayağa kaldırdı. Burnunun ucunu öptü vakit kaybetmeden, yeni bir ağlama seansına şahit olmak istemiyordu.

"Zeran'a şikayet edeceğim seni, istemiyorsun artık sen beni. " Şikayetlense de kocasının boynuna sardı kollarını, başını adamın göğsüne yasladı. "Avuçlarımı doldurmaya başladın, tam istenilen kıvama geldin güzelim. " Her ne olursa olsun lafı çevirmek zorundaydı.

Evliliğinin selameti için bu önemliydi.

"Önceden değil miydim? Çişim geldi gideyim gelince soracağım sana. " Hemen içeriye geçti Ramazan, işini hallederken Kandemir de ileride fark ettiğin kağıt helvacıyla gülümsedi. Böyle küçük şeyler eşini çok mutlu ve memnun ediyordu. Eşinin mutluluğu ise tüm dünyalara bedeldi adam için.

Ramazan tuvaletten çıkmadan aldı geldi iki kağıt helvayı, kendisi böyle şeyleri pek sevmese de eşiyle beraber ilk kez denemesi onlar için paha biçilemez birer anıydı.

"Aşkım yarın sarma yapıp yiyelim mi? Canım çekti nefis olur. " Bol limonlu yapacaktı kesinlikle. "Olur yavrum yaparız. " Sevgilisinin eline uzattı kağıt helvayı. "Kağıt helva! Yaa kocacım hem de pembe, çok güzel bu ya. "

Hemen yemek için sabırsızlanıyordu. Kandemir, oğlanın uğraşmaması için kendi eline alıp açtı paketi ve tekrar uzattı eşine. "Hızlı yeme boğazına takılıyor sonra. " Ramazan hm hm diyip kocaman bir ısırık alarak yemeye başladı.

Genç adam eşinin bu iştahlı haline memnunca baktı. Ardından balık tuttukları yere gelip oltasını kontrol etti. "Balıkları yapayım mı yavrum? Yeter bu bize. " Ramazan helvasını yemeye devam ediyordu aralıksız. O nedenle keyiflice olur aşkım dedi, ne de olsa kocası yapıyor o yiyordu.

Etrafa baktı şöyle bir Ramazan, herkes kendi çapında eğleniyordu. Kimisi çocuğuyla oynuyor kimisi de arkadaşlarıyla tutuyordu balığını. Kimisi ise sadece kitap okumak için burada bulunuyordu.

"Kandemir iyice yıka olur mu aşkım sonra kötü oluyor. " Adam o iş bende yavrum diyerek devam etti balıkları ayıklamaya, uzun süredir böyle sakin bir an yaşamamışlardı.

"Baban ne zaman gelecek bize? " Kandemir'in annesi ve babası onlar yüzünden büyük bir kavga etmişlerdi. Babası sayesinde tüm aşiretten kurtulmuşlardır.

"Bilmiyorum Ramazan haftaya veya sonraki hafta falan gelebilir. Sen bunu düşünme Güliz abla her şeyi halledecek. Sana fıstık getirecek bol bol ye bebeğimize iyi bak yeter. Sakın hamur işi yapacağım ayağına kendini yorma o parmaklarını ısırırım kıpırdayamazsın. "

Ramazan kandemir'in kucağına oturmak istiyordu.

"Bir şeyler yaparım ama öyle olmaz, ayıp olur. Hem artık öyle şeyler yapmıyorum biliyorsun, babam gelecek onun için yapacağım. " Ramazan'ın yaptığı gül böreğini çok sevmişti adam.

"Yavrum sana zahmet tavayı uzatsana bana şunları dizeyim. Sadece tek çeşit yaparsın o zaman onda da Güliz abla yardım edecek. " Ramazan kocasına uzattı tavayı ve kandemir'in helvasını da açıp küçük parçalara ayırarak adama yedirmeye başladı.

"Tamam aşkım sen merak etme. Kandemir kız olur değil mi bebeğimiz? Erkek de güzel olur ama ben gördüm geçen gün sapsarı saçlı bir kız vardı çok güzeldi öyle olur mu? " Kendisi esmerdi kocası ise kumraldı ama sarışın olan kıza çok özenmişti.

"Güzelim senden olur da güzel olmaz mı hiç? Dünyanın en güzel bebeği olacak kız olsa da erkek olsa da. " Ramazan mutlulukla kıkırdadı, Kandemir onu övüp duruyordu hep.

"Ama ikimiz de sarışın değiliz nasıl olacak ki? " Şimdi de bacağı kaşınıyordu, sinek ısırmış olmalıydı. "Bal gibi çocuk doğurursun güzelim o zaman, ne dert ettin ki sen? Kendin gibi bir şey yapsan yeter. " Tüpün üzerine koymuştu tavayı.

Sevgilisinin yanına oturdu vakit kaybetmeden, Ramazan da eşinin kucağına oturmak için zaman kolluyordu. "Gel bakalım güzelim." Oğlanı kucağına aldı hemen.

"Uykum geldi benim. " Ruh haline yetişebilmek mümkün değildi. "Hem de sen balık kokuyorsun. " Yine de sokuldu eşine.

"Önce yemeğimizi yiyelim sonra biraz denize gireriz duş alır mis gibi uyuruz çadırımızda. Yok öyle hemen uyku." Eşinin saçlarından öptü ve kokladı. Bebek gibi kokuyordu Ramazan. "Hem balık kokacağım tabii başka ne kokacağım? "

"Ya senden iğrenirsem aşkım?" Kandemie omuz silkti. "Atsan atılmam satsan satılmam, mecburen evli kalacaksın benimle. He ama illa ki çok kötü kokuyorsun dersen şurada sudan geçeyim? " Elleri iyice yıkamıştı ama kokması normaldi. Sadece bu ara Ramazan daha da hassastı.

"Benim kocam balık kokarken bile çekici... Gerek yok yani aşkım. "

"Hmm öyle mi güzel beyefendi? "

"Hm hm öyle. "

📍

Amına koduğumun malum şahsının sikik zevkleri yüzünden vpn olmadan uygulamaya giremiyor oluşumuz rezaletinden daha kötüsü vpn ile hikaye yazmanın normalinden çok daha zor olması.

Sürekli gir çık yapıyorum bilgilerim çalınmasın diye ndmekkdke

Arkadaşlar kendi chemiqueend adıma twitter hesabım var beni takip edip mesaj atabilirsiniz oradan.

Sizi seviyorum❤💘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizi seviyorum❤💘

Ölünün YasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin