23.

556 45 17
                                    

2 Ay Sonra (Ağustos)

"Jungkook sen böyle çok can alıcı bir şey oldun." Mingyu'nun konuşmasıyla yandan bir sırıtış sunarak aynadan kendimi süzmeye devam etmiştim.

Dövmeciden çıktıktan sonra yolumuzu bir anlık kararla kuaför salonuna doğrultmuş, saç şekillerimizi değiştirmiştik.

"Beni övmeyi keste kendi haline bak. Sende harika görünüyorsun." Konuşmamla olduğu yerden kalkarak sandalyemin yanına gelmişti. Elleri havalanıp siyah kısalttırdığım saçlarıma çıkmıştı.

"Busan'a gelmen sana oldukça yaradı. Bir geldiğin ilk haline bak, bir de şimdiki haline. Tanrı gibi oldun." İltifatlarını sürdürmesiyle kızarmaya başlıyordum. Kafamı aşağıya eğerek kızaran yüzümü gizlemiştim. Tarzımı ne kadar değiştirmiş olsam da ben hala aynı utangaç Jungkooktum.

"Bütün sorunlarını atlattın. Ben yanındaydım, ben gördüm. Artık cılız değilsin, savunmasız değilsin, aciz yada ezik hiç değilsin."

Taehyung'un ayrılırken kurduğu cümleleri kastederek konuşmuştu.

"En zor ve önemli olanı ise anksiyeteni yendin. Tarzını, stilini değiştirdin. Sen güçlü birisin Jungkook. Senin bu yaptıklarına her insan öyle cesaret edemez. Kendinin özel olduğunun bilincine var. Güçlendiğini, iyileştiğini hissediyor musun?"

Yaptığı konuşmayla gözlerim dolarken kafamı aşağı yukarı sallamıştım. Gözlerimin dolduğunu farkettiğinde saçlarıma öpücük bırakarak arkamdan bana sarılmıştı.

Sarılması sonlandığında ayağa kalkarak karşısına dikilmiştim. Konuşma sırası bendeydi.

"Zor günler, zamanlar atlattım. Hepsinde bana destek oldun. Kriz geçirip hastanede yattığımda bile yanımda kaldın. İyiki varsın, seninle o gün iyiki aynı uçağa binmişiz, iyiki tanışmışız. Bunca zaman yanımda olup, bana sırt çevirmek yerine destek olduğun için teşekkür ederim."

Onunda gözleri dolduğunda birbirimizi sımsıkı sarmıştık. Gözümden bir damla düşüp onun boynuna damladığında benden ayrılmıştı. Kendisini umursamadan yüzümdeki ıslaklığı parmağıyla silerek temizlemişti.

"Artık ağlamak yok. Hadi ödemeyi yapalım da gidelim."

(Jungkook'un yeni saç modeli)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jungkook'un yeni saç modeli)

Kasaya doğru yürümesiyle bende onu arkasından takip etmiştim. İkimizde kendi hesaplarımızı ödeyip dışarı çıkmıştık.

İki ay önce Hyunjin'in önerdiği dövmeciye giderek ilk dövmemi, aynı zamanda da kulaklarımı deldirerek dudak ve kaş piercingi yaptırmıştım. Sonra ise dövmenin kolumdaki duruşu çok hoşuma gittiği için aklıma estikçe yenilerini ekletmiştim.

Şuan ise sıcak havadan dolayı giydiğim kısa kollu tişörtten kolumun neredeyse yarısını kaplayan dövmelerim oldukça dikkat çekiyordu.

İkimizde kendi motorlarımıza bindiğimizde kaskı takmadan Mingyu'ya dönmüştüm. "Bugün sahnem yok ama yine de içmeye gidelim mi sizin mekana? İşin var mı akşam?"

Daylight | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin