Taehyung'un anlatımıyla:
Okuldan çıktıktan sonra doğruca eve geçmiştim. Bugün okulda Jungkook'a yapılan hem sözlü hem de fiziksel şiddet yüzünden binlerce duygu geçiyordu içimden. Öfke, intikam, aşk ve belki biraz da acıma...
O acı çekerken karşı çıkmadığım için şimdi vicdanım hiç rahat değildi. Bu kadar acıyı o değil ben yaşamalıydım. Ama hayat adaletli bir yer değildir. Öyle değil mi?
Yatağımda uzanmış yatarken düşünmeden, içimden gelen anlık dürtüyle Jungkook'a mesaj atmıştım. Beni terslemesini, kızmasını hatta küfür etmesini bile beklemiştim. Ama o beni yine yanıltmıştı. Bana olan sevgisini, sadakatini ve kırgınlığını çok güzel yansıtmıştı. Jungkook'u çok kırmıştım.
Ona dersin başladığını söyleyip mesajlaşmayı bitirmiştim. Yine yalan söylemiştim. O gittikten sonra bende okuldan çıkmış direkt eve geçmiştim.
Yatakta yatmaya son verip duş almak üzere banyoya girmiştim. Kıyafetlerimi çıkartıp suyun ısınmasını beklemeden altına geçmiştim. Vücuduma akın eden soğuk su ilk ürpermemi sağlasa da bir süre sonra alışmıştım.
Yaklaşık 15 dakikalık kısa bir duşun ardından belime bir havlu bağlayarak odaya dönmüştüm. Giyinmeden önce yatağın üzerine bıraktığım telefonu elime alarak yatağa oturmuştum. Bir sürü bildirim vardı tanıdığım, tanımadığım onlarca kişi tarafından. Kaşlarım çatılırken etiketlendiğim bir video görmüştüm.
Videoya girdiğimde hiç girmemeyi tercih ederdim. Canlı canlı izlediğim yetmezmiş gibi bir de buradan karşıma çıkıyordu. Kantinde yaşananlar..
Video kendiliğinden başladığında kilitlenmiş bir şekilde izliyordum. "Sevgilisi olan kişilere böyle yiyecek gibi bakmaya utanmıyor musun sen?" Bugün ikinci defa duyduğum bu cümleyle gözlerimi birkaç saniye kapatıp kafamı başka yöne çevirmiştim. Telefondan sesler yükselirken zorbaladıklara kısma geldiklerini anlayarak direkt uygulamadan çıkış yapmıştım.
Tanrı şahit Jungkook orada bilincini kaybettiğinde nasıl kucağıma aldığımı, kaç katı nasıl koşarak çıktığımı, revire nasıl bodoslama daldığımı bile hatırlamıyordum. Zaten zayıf olan bedeni iyice küçülmüş, daha da çok zayıflamıştı. Benim yüzümden...
Titreyen telefonumu tekrardan elime alırken Jimin'den mesaj geldiğini görmüştüm.
Park Jimin
Taehyung naber?
Okuldan erken çıkmışsın göremedim seni.
Akşam uygunsan sahile gidelim mi?
Taehyung
Müsaitim de sahilde ne yapacağız?
Mesajına cevap gönderdiğimde anında görüldü olmuş ve çok geçmeden de mesaj gelmişti.
Park Jimin
Biraz oturur sohbet ederiz diye düşünmüştüm
Taehyung
Tamam uyar bana akşam orada görüşürüz
Park Jimin
Görüşürüz Taehyung-shii
Seni seviyorumm
(Görüldü 16.08)
Jimin'in söylediğine göre geçen yılın son zamanlarından beri yani yaklaşık 4 aydır benden hoşlanıyordu. Ancak yine öğrendiğime göre bu zaman dilimi içerisinde 7 tane sevgilisi olmuştu. Fazla garip birisiydi. Onu anlamıyordum, anlayabileceğimi de düşünmüyordum gerçi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daylight | Taekook
Fanfiction"Eski biz çok güzeldi Jeon." "Eski bizi sen bitirdin Kim." Jungkook ve Taehyung'un güzel giden ilişkileri, Taehyung'un arkadaşları yüzünden sonlanmıştı. Ayrılmaları üzerine zorbalığa uğrayan Jungkook okuldan ayrılmıştı. Sonraki yıl kız arkadaşıyla b...