28.

502 50 16
                                    

1 Hafta Sonra

"Hey koridordaki afişi gördünüz mü?" Mingyu ile sınıfa doğru ilerlerken yanımızdan geçen kişilerin konuşmasıyla ona dönmüştüm.

"Ne afişi astılar ki?" Bilmediğime dair kısaca omuz silkerek kapısına ulaştığımız sınıfa girmiştim.

"Teneffüste bakarız ne olduğuna. Bende bilmiyorum." Konuşarak yerimize ilerlemiş yan yana oturmuştuk. Min Jeong hasta olduğu için okula gelmemişti. Eunchae de onu yalnız bırakmak istemediğinden yanında kalmıştı.

Biz konuşurken içeriye giren Taehyungla bakışlarım saniyelik oraya dönerken göz göze gelmemizle geri Mingyu'ya odaklanmıştım.

Beş dakikanın ardından da içeriye coğrafya hocamız Bayan Kang girmişti.

Derse başlamış konu anlatırken çalan kapıyla sözünü keserek "Gel!" diye seslenmişti. İçeriye giren nöbetçi öğrenci ellerini önünde birleştirip eğilmiş, sonra konuşmaya başlamıştı.

"Bayan Kang dersinizi böldüğüm için özür dilerim. Bir duyuru yapmam gerekiyor." Bayan Kang elini kaldırıp sınıfı göstererek yerine oturmuştu.

Nöbetçi öğrenci bu sefer bize dönerek duyuruya başlamıştı.

"Müdürümüz Bay Lee 12. sınıfların sınav senesi olduğu için motivasyon amaçlı bir kamp düzenliyor. Kamp tamamen ücretsiz. İki gece üç gündüz şeklinde organize edilmiş. Ormanda, iki kişilik çadırlarda yatılacak. Kızlar ve erkekler beraber kalamazlar. Sizin götürmeniz gereken malzemeler ve orada yapılacak etkinlikler koridorlarda ve giriş kapılarında asılı olan afişlerde yazıyor. İlgilenenler detaylara oradan bakabilirler."

Konuşması bitince Bayan Kang'a dönerek teşekkür etmiş ve sınıftan çıkmıştı.

Sınıfta uğultular yükselirken ben de Mingyu'ya dönmüştüm. "Babam bana bundan bahsetmemişti. Ne zaman olacak ki?"

"Afişe bakar öğreniriz. Kesin gidiyoruz bak. Bahane kabul etmiyorum."

Parmağını sallayarak konuşmasıyla kıkırdayarak salladığı parmağı tutmuştum. Başımı aşağı yukarı sallarken "Bende gitmek isterim zaten. Eğleniriz." demiştim.

"Gençler teneffüste konuşursunuz derse odaklanın." Bayan Kang sınıfı susturduğunda derse devam etmişti.

...

Okul bittiğinde çıkmadan afişi incelemiştik. İki gün sonra okulda toplanacaktık. Ve babamın ayarladığı otobüslerle kamp alanına gidilecekti. Orada birtakım etkinlikler düzenlenecekti. Giderken yanımızda uyku tulumu, kıyafet ve birkaç bir şey daha götürecektik. Gayet iyi bir fırsattı.

...

2 Gün Sonra

"Herşeyinizi aldınız değil mi?" Mingyu ve Jeong'a yönelttiğim soruyla ikisi de anlaşmış gibi göz devirmişti. Çantalarını omuzlarına taktıklarında yanıma gelmişlerdi.

"On kere sordun Jungkook. Evet aldık herşeyimizi. Hadi çıkalım artık. Geç kalacağız yoksa." 

Üçümüz birlikte motorlara ilerlemiştik. Çantalarla biraz zor olacaktı ama okula kadar idare edebilirdik. Bahçeden çıkarak okula doğru harekete geçmiştik. Otobüslerin hareketinden yarım saat önce okula ulaşmıştık. 

Eşyalarını yerleştirenler bahçeye dağılmış sohbet ediyorlardı. Motorun sesiyle birkaç bakış bize dönerken geri işlerine dönmüşlerdi. Motoru kaldırımın yanına park ederek otobüse doğru ilerlemiştik. Sırtımızdaki çantaları otobüsün yanında bekleyen görevliye uzatarak yerleştirmesini izlemiştik. 

Daylight | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin