26

404 54 34
                                    

50 oy, 50 yorum sınır yeni bölüm için 🙏

Jungkook gözleri kapalı halde bir kolunu yatağın içinde gezdirdi. Yüzünde aldığı ferah uykunun tatmini duruyor, dudakları minik bir tebessümle kapalıydı.

Ancak kolunun boş çarşaflara değmesiyle gözlerini hızla açmış kaşları çatılmıştı.

Yatakta diklenerek bakışlarını odanın etrafında gezdirmişti. Bakışları kapalı banyo kapısında durduğunda şüpheyle kalktı yataktan.

"Jimin?"

Sesinde bir sorgu bulunsa da geri bir ses işitmediğinde kaşları daha da çatıldı kurt adamın.

Hemen bir kanıya varmak istemiyordu ancak içindeki kurdu terk edilmiş gibi davrandığı için beynine engel olamıyordu. Yani dünkü sahneler gözünün önüne geldiğinde gülümsemeden edemiyor, eli yaramaz bir gülümsemeyle alt dudağına uzanıyordu.

Duyguları karşılıklıydı. Bundan eminken sabah uyandığında Jimin'in var olmaması kurduna hüzün, nefret ve endişe sağlıyordu.

Derinde bir iç çekti Jungkook.

Belki geçerli bir sebebi vardı. Utanmış mıydı? Yoksa vampir durumlarından biri miydi? İkinci sorusunu aklından silmek için kısa zamanda oldukça şey yaşamışlardı. Bu nedenle ona ihtimal vermemiyordu.

Ancak Jimin'in utangaç olmasını da pek düşünemiyordu. Kendisi baskındı fakat Jimin'de öyleydi. Tanıdığı bu enerjik vampir eğer utanacak olsaydı sabah uyandığında kendisine arsız şakalar yapar ve bunun üzerini örterdi.

Kırılmış ve sinir haliyle dilini yanak içlerine bastırdı Jungkook. Her ihtimale karşı banyo kapısını ardına kadar açmış bakınmıştı.

Yine yoktu.

Kanepenin üzerine attığı tişörtünü fevri hareketlerle alarak üzerine geçirdi. İyi bir sebep bulursa ilk ilişkisi için daha güvenli olabilirdi.

*

Nefes nefese kaldığı vakit biraz soluklanarak koca salondaki duvar saatine çıkarttı bakışlarını.

Saat çoktan 12.42 olmuştu bile. Sabahın erken saatlerinde geldiği salonda hala bir şeyler yapıyor ve antrenörün peşinden ayrılmıyordu Jimin.

"Bu yıl geçen yıldan daha zor olacak Park." Kollarını bağlayarak ağır ağır adım attı iri adam. "En son yaptığın hata sonrası sana vampir değil, insan dövüşü ayarladık." Sert ve kalın sesi koşmaya devam etmesi için bir uyarıydı.

"Altmış beş kiloya düşmen için maça kadar kan tüketmek yok. Sadece et yiyorsun. Sana bir beslenme listesi ayarlandı bile. Akşam ve sabah tartı için odama geliyorsun. Antrenmanların artık iki katına çıktı bunu bil. Bayan Mortimer gerekli tüm izinleri kullanabileceğimi söyledi." Devasa spor salonunda sesini koşan çocuğun duyması için tane tane bağırıyordu.

"128! Bitti yavaşla ve gel."

Jimin beyaz çizgiye vardığında hızını düşürerek hızlı hızlı yürümeye başlamıştı. En son tamamen yavaşlamış normal adımlarla antrenörünün yanına ilerlemişti. "Maç hakkında daha fazla detay verebilir misini hocam?" Terden saçları alnına yapışmış üzerindeki beyaz tişörtünün sırtı ve göğsü ıslanmıştı.

Biraz daha yaklaşmasını bekledi adam. "Bir hafta sonra Seoul merkezi spor salonunda, İkinci hafta Kim Sung stadyumunda ve üçüncü hafta Gojong Stadyumunda maçın olacak. İlk hafta korunaklı boks, yani dişilik, başlık ve kukin olacak. İkinci hafta sadece başlık ve dişliğin, parmaklı eldivenin olacak. Üçüncü hafta, finale kalırsan bir dişilik ve eldivenin işi görecek. Kısaca bokstan kick boksa ufak bir evrilme. Federasyon bu yıl absürt bir şeyler deniyor ancak bu bazı öğrencileri denemek için ideal." Federasyondakilerin yaptığını doğru bulmuş gibi bakışlarını başka yöne çevirip başını sallamıştı.

Bringhston ᛭ SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin