Bulduğu ilk koridordan hızla dönerek sırtını duvara yasladı Jimin. Neredeyse iki saat boyunca vampirlere etrafı gezdiriyor, tüm okulu tanıtıyordu.
Sadece görevini yapıyordu.
Ancak sorun vampirlerdi. Jimin bulunduğu iki saat boyunca kimse tarafından dinlenmemişti. Bir kaç vampir onu umursamadan sıradan çıkarak otomatlardan içecek alarak ortadan kaybolmuşlardı. Oldukça kötü bir histi.
Üstelik keşke tek sorunu bu olsaydı.
Neredeyse onlar geldiğinden beri bir kaç vampir kendisini göz hapsine almıştı. Sorulan soruların hepsi kişiseldi. Hiç biri okul ile alakalı değildi. Öyle ki bir ara kendisinin kurt adamları sevip sevmediği sorulmuştu. Fazla düşmanca tavırları nedeniyle küçüldüğünü hissetmişti Jimin.
Kimsenin okulu takmadığını açıkça fark ettiğinde ise yüzeysel anlatarak yemekhane katında istediği yemekleri seçip alabileceklerini söyleyerek uzaklaşmıştı. Merdivenlerden inmeye hazırlanırken ise arkasından birinin seslendiğini duysa da duymamazlıktan gelerek merdivenlerden inmişti.
Yani kısmen inmişti.
Vampirlerin görüş açısından çıktığı anda merdivenin başından atlayarak ters şekilde merdivenin altına asılmıştı. Ağır adımlarla yürüyerek bir kat aşağıya atlayarak merdiven önünün tersine yürümeye başlamıştı.
Bir kaç saat de olsa bu kadar taciz yeterliydi. Sürekli bir sıkıştırma çabalarına anlam veremiyordu. Jimin'de bir vampirdi. Onlardan sayılırdı. Gruplaşmaları saçmaydı.
Kendisini geren koşuşturmacadan sonra arkasından birinin gelmediğine emin olduğunda tekrar derin bir nefes aldı. Öylesine rahatlamış hissetmişti ki gözlerini kapatmıştı bir iki saniye.
Tekrar gözlerini açtığı an koridorun diğer ucunda duran bir kaç kurt adamın garip bakışlarını görmek iyi hissettirmemişti. Artık daha fazla gergin hissediyordu. Bir kez yutkundu. İlk kez bu kadar susuz kaldığını hissetmişti.
Gerçi bu sabah ne ilaçlarını kullanmış ne de yatıştırmak için bir kan içmişti. Pek fazla susuzluk çekmediği için kana gerek duymuyordu. Bunu bir kaç litre su içerek geçiştirebilirdi.
Yüzünde garip bir gülümseme belirirken bir kaç saniye onlarla göz teması kurdu Jimin. Sonrasında geldiği koridordan tekrar dönmek için bedenini çevirdi. Biraz önce kaçtığı kız vampir merdivenlerden dik başıyla inerek sağa sola bakınıyordu.
Hızla geri koridorun içine döndü Jimin. Açık pencere yoktu yarasa olup gidemezdi. Yer de yarılmazdı şu şartlar içerisinde, olsaydı bile fazla gürültülü olurdu. Ancak hem bulunma tehlikesi hem de garip bakışlar altındayken düzgün düşünemiyordu bile.
Seçim yapmalıydı.
Kendisine sürekli sorular soran, onu köşeye sıkıştırıp neredeyse düşüncelerini bile istismar eden vampir mi? Yoksa yaptığı garip durumun fark edilmesinden ötürü kendisine garipçe bakan kurt adamlar mı? Kesinlikle, ikinci seçenek daha cazip görünmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bringhston ᛭ School
Teen FictionBirden okulu genişletme kararı alan okul komitesi, davet ettiği öğrenciler konusunda oldukça büyük bir mutluluk içerisindelerdi. Kurt adam ve vampirleri aynı çatı altına sokarak hepsinin iyi kaynaşacağını düşünmüşlerdi. Tek amaçları öğrencileri mono...