15. bölüm; sahipsiz çanta

1.6K 127 68
                                    




olayın şokunu yeni yaşayabiliyorken kimsenin fark etmemesi amacıyla yavaşça doğruldum. kahvaltı da kısa sürede gelmişti zaten.

⚡️

bu gün cumartesiydi. dün sabah kahvaltı geldikten sonra ve çıkarken özgürle tek bir kere bile göz göze gelmemiştim. oradan sonra da geri hastaneye dönmüştük zaten.

bu sabah ise alışverişe gitmiştik. doktorun izniyle rapor aldık ve eve geldik. bu gece herkes bizim evde kalacaktı, çünkü gece yola çıkılacaktı.

doktor birkaç günlük tatilden zarar gelmeyeceğini, ama en küçük sıkıntıda onu aramamızı belirtmişti.

saat şu an 22.54 idi ve abimgil hala alışverişteydiler. biz ise valiz hazırlıyorduk.

üzerimi değiştirmiştim, çünkü kahvaltıda üzerime çay dökmüştüm.

üzerimde mavi kot şort ve sarı bol bir bluz vardı.

üzerimde mavi kot şort ve sarı bol bir bluz vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




elanurla öyle laf arasında barışmıştım. tabi eskisi kadar yakın olur muyduk, bilmiyordum.

"ya ılgın, senin böyle pembe bir mayon vardı. birkaç sene önce leyla teyzenin villasındayken giyinmiştin. onu bu tatilde ben giyinsem eğer sen giymeyeceksen?" dedi alya kedi gözleriyle bana bakarak.

valizimin en altına koyduğum pembe mayoyu aldım ve alyaya fırlatıp gülümsedim. aslında giymeye en hevesli olduğum mayo oydu ama alya ve elanur için herşey değerdi.

"banada şu siyah, üzerinde beyaz püskülleri olan mayonu verebilir misin?" diye sordu elanurda.

aynı şekilde onada mayoyu attım. ona da çok hevesliydim aslında ama dediğim gibi...

"kızım sen harikasın ya!" dedi elanur yanağıma sulu bir öpücük bırakarak.

bende valize son birkaç parça birşeyler ekledikten sonra diğer 3 valizim yanına koydum.

hepimiz 2 şer valiz almıştık yanımıza.

sonunda yorulup kendimi yatağıma bıraktım. aynı şekilde elanur ve alya da yanıma bıraktılar kendilerini.

"küçükken planladığımız o üçlü tatile şu an 9 kişi çıkıyoruz. ne kadarda aptalca." dedi alya ve güldü.

"eğer bu manzara yaşanmasaydı belkide gelecekte çocuklarımız ve eşlerimizle gidecektik." dedi elanurda.

"sen şu an kocanla gidiyorsun ama?" dedim bende ona gülerek.

"e sizde öyle?" dedi.

"ben kiminle sevgiliyim be?" dedim yatağa oturarak.

"benimde bildiğim kadarıyla sevgilim yok." dedi alyada.

KOPYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin