2. bölüm: yanlış anlaşılma

6.5K 321 258
                                    

(öncelikle birşeyi düzelteyim. ilk yazdığımda 9. sınıfın ilk denemesi falan demiştim ama hikayeyi değiştirdim. yani ılgın 10. sınıf abisi falan hala 12. sınıf. ılgın 9. sınıfı evde özel eğitimle almış, okula gitmemiş. bu sene ise lisedeki ve yeni okuldaki ilk denemesini olacağı için stresliydi yani. bilginizeeee... bu arada 1. bölümü düzeltip yazmıştım ama tekrar yazayım buraya. elanur ve ılgın okulun dans kulübündeler.)

saat 1.37 olmuştu ve ben öylece oturmuş oyun oynamalarını izliyordum. uykum inanılmaz gelmişti ama inat etmiştim onlar uyumadan uyuyacağıma.

"hadi ama be! 2. oldu bu hile yapıyorsun!" dedi yağız abi sinirle.

"bok var yağız, bok! yahu nasıl hile yapmamı bekliyorsun pardon ama? yarış falanda yapmıyoruzki." diye söylendi sarp abi.

abim bana döndü.

"ılgın hadi yatağa." dedi. başımı iki yana salladım. inat etmiştim işteee...

"gözünden uyku akıyor." dedi elini dizime koyarak.

başımı olumlu anlamda salladım bu sefer. ve ayağa kalktım, merdivenleri çıktım. koca koridoru bitirip odama girdim. pijama giyinmek şu an benim için bir imkansızdı bu yüzden ayakkabılarımı bile çıkarmadan, yorganı açmadan direkt üzerine attım kendimi.

uykuya dalmak üzereydim. birkaç dakikadır yatıyordum yüz üstü yatakta. kapımın açılma sesini duydum ama gözlerimi açacak halim yoktu. ayakkabılarım ayağımdan ayrıldı biri sayesinde. sonra havalandığımı hissettim. sarıldım sanırım. ardından daha yumuşak bir yere yatırıldım ve üstüme yorgan örtüldü. bende bu anı değerlendirerek arkamı döndüm ve rahat pozisyonumu aldım.

bir el alnıma dokundu. ardından geri çekildi. sonra kapımın tekrar açılma sesini duydum ve hemen ardından geri kapanma sesini.

bende bu sefer daldım uykuya...

📸

gözlerimi araladım çalan telefonumun müziğinden. esneyerek kalktım ve telefonumu aldım.

görkem arıyordu.

"ne oldu?" diye sordum açar açmaz. hayır yani uykumu bölecek kadar önemli ne olabilirdi ki?

"hani biz hep parti bilmem ne ayarlamak istiyorduk ya," dedi cilveli sesle. bu çocuğun kafası bazen olmuyordu.

"eee? ne oldu, annen evde parti mi düzenliyor?" diye sordum merakla.

"yok kız yok, ben değilde okul ayarlıyor okul! yeni bir okul yılını kutlamak amacıyla parti! haber vereyim dedim. parti bu akşam."

bu akşam mı? giyecek birşeyim var mı? sanırım var.

"tamamdır, diğerlerinin haberi var mı?" diye sordum.

"var, var."

"tamam görkem. sağol söylediğin için." o rica ederken telefonu kapattım ve banyoya girdim. sıcak bir duş sabahları vazgeçilmezdir.

20 dakikada hemencecik bir duş aldım ve bornozumla odama geçtim.

dolabımı açtım ve ne giyeceğime baktım bir süre.
beyaz bir eşofman ve beyaz bir crop giyip dolabın kapağını kapttım.

beyaz bir eşofman ve beyaz bir crop giyip dolabın kapağını kapttım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KOPYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin