25. Bölüm: yaklaşan ölüm

720 51 51
                                    

Minik romantik bir anın ardından ayrıldık birbirimizden. Gülüyordum ama bu sefer. Kokusu beni tamamen iyileştirmişti sanki. Tüm herşey uçup gitmişti sanki.

"Hadi bakalım, üstümüzü değişelim yoksa geç kalacağız." Dedi baranda gülerek. Elimden tuttu ve kapıyı açtı. Ardından ikimizde çıktık tuvaletten. "Bakalım karım sayılan karım nasıl birşey giyinecek."

"Giyerim ben bişeyler. Sende giyinde geç kalmayalım biz." Dedim gülerek.

"O zaman en son birbirimizin kombinini puanlıyoruz?" Dedi.

"Evet, hadi giyin." Dedim ve ekledim. "Şık olma. Spor şeyler giyin."

"Tamamdır, karıcığım!"

Yaaa, karıcığın mıyım gerçekteeeen???
Baraaan, karınca olsaydımda sever miydin benii?

Tamam yeter bu kadar saçmalık.

Kıyafetlerime çevirdim bakışlarımı tekrar. Ne gitecektim ben? Barana spor giyin demiştim de benim şeylerim hep şık şeylerdi. Herneyse bulacaktık bişey.

Onda bunda şundadır, şunda bunda ondadır. Mavi boncuk neredeyse, benim gönlüm ondadır...

Mavi mi giyseydim? Ama canım pembe giyinmek istiyordu... aynı yeni gelinler gibi!

Öyle de yaptım. Siyah kot şort, koyu pembe bir crop ve pembe nike ayakkabılarım...

(Sevgili okurlarım, içinizde edit yapabilen varsa lütfen kendi istediği şekilde bana bu resim gibi kombin atabilir mi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



(Sevgili okurlarım, içinizde edit yapabilen varsa lütfen kendi istediği şekilde bana bu resim gibi kombin atabilir mi... çok lazım. Kombin kıtlığı çekiyorum. Aynı bu resimdeki gibi spor olabilir, şık olabilir editli bir şekilde böyle kombin resmi istiyorum. Eğerki yapabilecek varsa bana instagramdan ulaşsın...

İg:beyaazay22.                    )

Başıma da siyah bir şapka taktım ve sırt çantama gece için ne lazımsa sıkıştırdım. Ardından baranın olduğu tarafa döndüm.

"Hazır mısın?"

"Her zaman hazırım..."

"O zaman 3...2...1!"

Önce kafamı soktum içeri. Ardından içeri girdim. Hadi ama be!

Benimle aynı şekilde siyah şort giyinmişti. Üzerinde mavi bir gömlek ve aynı tonda nike ayakkabıları vardı. Ayrıca siyah şapka takmıştı. Baya bi çift kombini yapmıştık yani.

"Baktın değil mi?" Dedim ellerimi göğüsümün altında birleştirerek.

"Baktım..."

"Ya baran!"

"Aynı olalım istedim, güzelim." Dedi bir eli cebindeyken üzerime eğilirken. Burnuma fiske vurdu ve geri doğruldu. "Hadi gidelim bakalım."

"Gidelim..." dememle kapıya doğru yürüyordum.

KOPYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin