Selamlaaaarrrrrrr!!!!
Nasılsınız bakalım? Genelde bu soruları bölüm sonunda sorardımda bu gün mecbur böyle soruyoruz...
Zaten bölüm başlığından da anlayacağınız kadarıyla duyuru yapacağım.
Arkadaşlar öncelikle 70K olmamıza çok az kaldı ve içimdeki heyecan büyük. Bunca bölümde güzel yorum yapan-yapmayan herkese teşekkürüm de sonsuz🤍
Kopya'nın 2. Sezonunda birtakım değişiklikler olacak. Aradan 5 yıl geçmesini planlıyorum en sonki bölümden sonra. Çünkü hani bilirsiniz ya, lise aşkları hakkında yapacak çok şey yok. Bu yüzden hem karakterlerin biraz daha olgunlaşması adına, hemde en azından baranın, ılgazın falan fistanın sonunda kendi işleri olmasını istiyorum. Umarım anlayışla karşılarsınız:)
Zaten karakterlerde ve kişiliklerde değişiklik yapmayacağım. Sadece işte olgunlaşmaları lazım. Liseyi bitirelim artık yani...
Karakterlerin mesleklerine gelecek olursak söylememek en iyisi bence, sürpriz oluurr.
2. Sezon ne zaman diye sorular var ancak 2. Sezona daha çok var. Ama tabii bu sezon boşluğunda da boş durmuyorum. Yeni bir kurgu yazıyorum ve çoktan 6 bölüm yazdım bile. Ya kopyaya final girdikten sonra, ya da final girmeden yayınlayacağım onu da.
Birşey daha diyeceğim kopya kurgusuyla alakalı. 1 Ve 2. Bölümler çok fazla eleştiri aldığı için o iki bölümde değişiklikler yapacağım. Bende rahatsız olmaya başladım çünkü.
Herneyse...
Size kimine göre belki iyi, kimine göre belki kötü bir haberim var. Diğer taslaklardaki 3 kurguyu daha yayınladıktan sonra aralarından bir kitap seçeceğim bastırmak içiiiinnnnnnn!!!! Aşırı heyecan verici bir olay. Belki basılacak kitap kopya da olabilir ama olacağını sanmıyorum. Sevenler çok, ancak basılmasını istemeyecek kişilerde çok. Belki de bu kurgu basılmak için fazla basit kaçar. Bilemiyorum.
Bir de kopya kurgusu için bölüm önerileriniz var mı ya? Sizden esinlenmiş olurum hem🤍
Bu arada size bir spoi vermek istiyorum diğer kurgulardan biri hakkında.
Yazdığım ve taslakladığım 3 kurgudan biri bu kitapla alakalı aslında. Hemen açıklıyorum.
Hani 20. Bölümde bir sahne vardı. O gece ölecek olan kadına evlenme teklifi eden bir adam. Evet, 3 kurgudan biri o...
Aşşırı heyecan yaptım o kurgu için. Belki de o basılır yani bilemiyorum gene.
Herneyse, benim bu duyuruyu yapma amacım zaten aradan 5 yıl geçecek olmasıydı. Bana mantıklı bir fikir olarak geliyor bu. Umarım size de öyle gelmiştir. Bu konu hakkındaki iyi-kötü düşüncelerinizi bekliyor olacağım mutlaka.
Sizleri seviyorum, 2. Sezona görüşürüüüzzz🤍🤍
~beyaz ay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOPYA
Teen Fiction"onun kalbi durduğu için herkes ağlıyordu. ancak kimse bilmiyordu ki kalp tekrar atmaya başladığı için saatim ötüyordu..."