odalardaydık. oda anahtarları vb. belirlendikten sonra hepimiz odalara dağılmıştık. 1-2 saat dinlendikten sonra hepimiz havuz için hazırlanmaya geçmiştik.tabii benim en hevesli olduğum mayolarım gittiği için öyle elime geçen ilk bikini veya mayoyu giyinmiştim.
saçımı çiçekli tokalarla topuz yaptım hızlıca. en azından havuza gidene kadar bağlı kalması iyiydi. içi tamamen dolu plaj çantamı koluma, gözlüğümü de gözüme takıp kendi odamdan çıktım.tek bir oda vardı ama odada kendimize ait odalar vardı. tabi anahtar istemiyordu. binevi ev gibiydi.
kızların beni beklediği fark ettiğimde alelacele yüksek topuk siyah terliklerimi giydim.
"tatile hazırız!" diye bağırıp yanlarına koştum. ardından tekrar ayağa kalktım ve kapıyı açtım.
"tatil vakti!" diye başırdı elanur ve koşarak çıktı odadan. onun arkasından alya da ellerini havaya kaldırarak çıktı odadan. en sonda bende kapıyı çektim ve onların yanına koştum.
asansörde taş gibi gacılarla karşılaşmıştık. tabi rus çıkmışlardı. tüm karılar bikiniyleydi burda. yaşlı tek bir insan bile yoktu cidden.
hele barmenler varya... üf! taşa sürsen alev alır!
cannete uğradığınızı falan sanırsınız yani o derece.en büyük havuzun tarafına yürüdüğümüzde havuzun hemen önündeki şezlonglara yatmış bir ekiple karşılaştık. hepsi de ya yatıyor, ya da oturuyorlardı. abime havlumu vermiştim o kendine yer tutarken banada tutması için. kandisi ve çağanın arasına koymuştu havluyu.
hepsiyle selamlaştıktan sonra bana ayrılan şezlonga geçtim ve kuruldum iyice.
"ekip tamamlandığına göre havuza girelim mi artık?" dedi sarp şezlongtan kalkıp.
"evet!" dedi alyada hevesle yerinde zıplarken.
elanurun, "biraz daha güneşlenseydik?" demesiyle yağızın onu kollarından çekip kaldırması bir olmuştu.
bende ayağa kalktım ve abimi kaldırdım.
"hep birlikte atlayalım!" dedi çağanda hevesle.
"yahu çocuk muyuz biz?" dedi baranda siyah güneş gözlüğünü çıkartıp kendi şezlonguna koyarken.
"değiliz ama bence bir günlük çocukluğumuza geri dönebiliriz." dedim ve bu sefer barana göz kırpan ben oldum.
bunu dedikten sonra hepimiz tek bir sıra halinde dizildik ve geri geri yürüdük biraz.
"5," dedi abim.
"4," dedi alya.
"3" dedi elanur.
"2," dedi yağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOPYA
Teen Fiction"onun kalbi durduğu için herkes ağlıyordu. ancak kimse bilmiyordu ki kalp tekrar atmaya başladığı için saatim ötüyordu..."