Yaşadığımız olayların üzerinden bir ay geçmişti. 2023-cü yılın son günüydü. Umarım yaşadığım bunca acılar geride kalır ve yeni yılda yeni başlangıçlarla başlarız.
"Sana sürprizim var fıstık." Geldi yine benimkisi.
Sarpa baygın bakışlarla bakıp "En son yaptığın sürpriz gibi mi.? Almayayım canım sağol." Dedim.
"Ben nereden bileyim Araf'ın öyle yapacağını.?"
"Sende haklısın. Ama yaptığın yanlıştı Sarp. İkimiz evliyiz ve Araf benimle buluşuyor. Araf dediklerinde haklıydı."
Sarp mızmızlanıp doğradım domatesler den bir dilim ağzına attı.
"Nilufer onu doldurma saydı öyle şeyler yaşamayacaktık."
Salatanın tüm malzemelerini karıştırıp sofraya koydum. Aynı şekilde Sarpta bana yardım ediyordu. Sandalyeyi çekip oturduğumda, Sarpın bana olan bakışlarını yok saydım.
"Tamam. Söyle bakalım ne sürprizi yapacaksın bana?" Bunu söylememle küçük çocuk gibi neşesi yerine gelmişti.
"Yeni açılmış bir restoran ama aşırı kalabalık olacak. Umarım bu sana sorun olmaz. Restoranın terasında yeni yılı Cem Adrian konseriyle kutlayacağız. Kız dans ederiz. Azıcık göbek atarız. "
"Ya Sarp. Kız gibi konuşma demedim mi ben sana!"
Sarp kahkaha atarak gülmeye başladı.
"Az yavaş. Boğulacak sın." Bunu dememle Sarp öksürmeye başladı. Ayağa kalkıp sırtına vurmaya başladım.
Sarp ayağa kalkıp bir kaç kez öksürdükten sonra avucunda ki zeytini bana gösterdi. Ay bu çocuk beni çıldırtıyor.
"Zeytini çiğnemeden yuttun mu? Ay Sarp inanmıyorum sana ya!"
"Ya yok. Kahkaha atarken boğazıma kaçtı."
"Allah seni kahretmesin Sarp."
"Eee ne diyorsun.?"
"Neye ne diyorum Sarp?"
"Yıl başı için diyorum."
Evet diyene kadar Sarpın benden vazgeçmeceğini biliyordum. Gitsem mi? Gitmesem mi diye kararsız kaldım şimdi. İç sesim "aman her yıl cadı Niluferin yüzünden evde geçiriyordun, bu sefer farklılık olsun. Şu çocuğun hevesini kırma." Dediğinde Sarpa gülümseyerek baktım.
Sarp "bu gülümseme evet manasında mı? " Diye sordu.
"Ben okeyim. Gidelim bakalım."
Küçük çocuk gibi el çırpıp, yerinde zıplayarak "Oley be." dedi.
Allah her kese Sarpın neşesinden versin. Hiç çocuklu bir babaya benzemiyor. Gerçi kızı doğduğundan beri görmedi. Babalık duygusunu bazıları yüzünden yaşamadı. Umarım yeni yılda kızına kavuşur.
"Ben bizim için rezerve yapmaya gidiyorum." Elini ceplerine sokup bişey arıyordu, etrafına bakıncmaya başladı. Aradığı şey telefonuydu, tezgahın üzerine bırakmıştı. "Hah buldum." diyip mutfaktan çıktı.
Kahvaltı masasına bakıp iç çektim. Sarp gittiği için kahvaltım yarım kalmıştı. Kahvaltıyı tek yapamadığım için hep yardımcılarla yapardım. Kendi kendime soylenmeyi bırakıp kahvaltı masasını toplamaya başladım.
"Ortam nasıl? Beğendin mi?" Başımı sağ tarafımda duran Sarpa çevirip "Yani. Ayni iste." Dedim.
Sarpa bakıp "Yani. Aynı işte." Dedim.
"Sen şimdi Cem Adrian sahneye çıkışını izle. Ve işte geldi star." Diyip sahneyi gösterdi. Her kes ayakta Cem Adriannin sahneye çıkışını alkışla karşıladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KESKİN
General FictionSevgili okurlar Derinlerimde Ellerin adlı kitabımızın yeni ismi KESKİN'le devam ediyoruz. -Eğer evlenmeyi başarırsak gerisi kolay. Zaten kağıt üzerinde yapacağımız bir evlilik olacak. Sadece ailelerimizin yanında evli ve mutlu bir çift gibi davrana...