18.bölüm "Kupa kızı ve sinek valesi" ;

106 73 88
                                    

  Merhaba sevgili okurlar. Lütfen vote atmayı ve yorum yapmayı unutmayınız. 

        Sarpa yalnız kalmak istediğimi söyleyip eve taksiyle dönecektim.

    Taksiye bindiğimde şöför radyoyu açmıştı. "1997 yılından itibaren kendi albümlerini çıkarmaya başlayan, albümlerindeki parçaların çoğunun müziğini ve bestesini kendi yapan, her kesin sevdiği şarkıcı Teoman sevenleriyle S..... Restoranında konser  vereceğini duyurmuştu."

    Bunu duymamla eve gitmekten vazgeçip konser olacağı restorana gidecektim.

   Şöför Restorana gideceğimizi söyledikten sonra çantamdan telefonumu çıkarıp sessize aldım.

    Bu geceyi yalnız ve özgürce ggeçirmek istiyordum. Arafın bu gece söylediği cümleleri unutmak ve bir daha hatırlamak istemiyordum. Annemin acısının üzerine birde bunu eklemek istemiyordum. 

   Bundan sonra korkularımın beni ele geçirmesine izin vermeyecektim. Sarpla bir yola çıkmıştık ve bu yolu yarım bitirmeyecektim. Bu yolun sonunda benim özggürlüğüm vardı. 

   Taksi durduğunda ücreti ödeyip, aşağı indim. tek sorun içeriye nasil girecektim. restoranin kapisinin onunde durdugumda ggorevliler "Biletinizi görebilir miyiz," dediginde ne diyecegimi bilmiyordum. 

   "Ben, şey..."

   "Hanfendi benimle Yusuf. Yol ver."

    yanmdaki beyfendiye sorarcasina baktim. nasil yani benimle. Adam elini belime yerlestirip diger eliyle yol verirmis gibi "Buyurun gecin." dedi.  Bir sey demeden iceri girdim. 

   uzun koridorda yururken adamin elinden rahatsiz olup ondan biraz uzaklastim. bunu anlamis olacakki "Afedersin elimi cekmeyi unutmusum." elini hemen belimden cekti.

   "sorun değil. Yaptığınız şey için de ayriyyetten teşekkür ederim. Siz olmasaydınız içeri giremezdim."

   "Biletinin olmadığını anlamıştım Hüma."

   "Adımı nereden biliyorsunuz." diye hemen sordum çünki ben bu adamı hayatımda ilk kez görüyordum. 

   "Evet konser burada geç bakalım." eliyle kapı yerine kırmızı perdeyi araladı. İçeride beni öyle büyük bir kalabalık ortam la karşılaşacağımı düşünürken yanılmışım.

   "Buradaki konserler özeldir. Yüz kişiden fazla alinmaz. Ha birde bileti olmayan 101ci kişiyi almıyoruz."

   ben onu dinlerken biz çoktan kalabalığa dalmıştık. 

   "Hadi sana iyi eğlenceler. Konser bittiğinde bir çay içeriz hep beraber."

    "hep beraber derken, şey ismimi nereden biliyorsun." sormamla Teomanin sahneye cikmasi bir oldu. ben büyük bir hayranlikla Teomana bakarken yanımdaki adam gitmişti bile. 

   Bu Teomanın kaçıncı şarkısıydı bilmiyordum ben kendimi şarkıya kaptırıp, kendi kendime etrafımda dönerek dans ediyordum.

  "Bir iskambil falında, çıkmıştık birbirimize

O güzel kupa kızıydı

Sinek valesiydim bense

Geceyarısı o perşembe rastladım

Köprü üstünde

Ağlama dedim, o ağladı

Trabzanlardan indiğinde"

   Her kesle beraber Teomanın söylediği şarkıya eşlik ederken, artık içdiğim içkinin fazla geldiğini başımın dönmesiy ve mulanmasıyla anlamıştım. Garson bir elinde içki dolu tepsisiyle yanımdan geçerken dayanamayıp bir kadeh daha aldım. En sonda hesabı nasıl ödeyeceğimi bilmiyordum. hoş zaten garsonda benden para almıyordu. 

KESKİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin