Ostatnia kartka pamiętnika, czyli podziękowania i zapowiedź kolejnej części

24 2 4
                                    

Na wstępie chciałam Wam Wszystkim bardzo gorąco podziękować za czas, jaki poświęciliście na czytanie tego opowiadania. Zdaję sobie sprawę z tego, iż można było doszukać się w nim wiele nieścisłości, a wynikały one z tego, że książkę tą pisałam raczej spontanicznie. Nie miałam wobec niej jakichś szczegółowo dopracowanych planów, tym bardziej mam nadzieję, że się jednak podobała. 

Kolejna część pojawi się na moim profilu po zakończeniu mojej drugiej obecnie pisanej książki; "Przeznaczenie Saga Winx & Olimpijscy Herosi : Żywioł Wojny," do której przeczytania także gorąco zachęcam.  

Jeśli chodzi o samą kontynuację, oto jej wstępny opis: 

Miraculum : Rodowy Klejnot - pamiętnik upadłej bohaterki - kojarzycie ten moment, kiedy to jakaś kobieta w kostiumie pająka od tak wchodzi przez okno do waszego pokoju? Ignoruje wasze groźby o wezwaniu ochrony, w dodatku z nagła informuje, że jest waszą nigdy nie poznaną ciotką? Ja rzecz jasna wiedziałam, że moja mama ma siostrę bliźniaczkę, jednak nigdy nie powiedziano mi, co tak naprawdę je poróżniło. A jednak po tym, gdy Biedronka oficjalnie uznała mnie za Królową Pszczół, niejaka Czarna Wdowa zjawia się tu, uznając mnie za Rodowy Klejnot. 

To taki wstępny opis. Mam nadzieję, że Was zaciekawiłam. Cóż, na ten moment będę się z Wami żegnać bynajmniej, jeśli chodzi o uniwersum Miraculum. Do "zobaczenia" zatem w innych opowiadaniach!

Miraculum : Sieć Intrygi - pamiętnik tej drugiejOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz