Behívó

365 15 0
                                    


Az Amerikai Egyesült Államok Légierője (US-AF)
14. Vadászpilóta Század
Green Ridge Légibázis, Észak-Karolina
Dátum: 2024. szeptember 2.

Tisztelt Mabel Shelley!

Az Amerikai Egyesült Államok Légierője ezúton értesíti Önt, hogy próbaidőre behívásra kerül az újonnan felállított 14. Vadászpilóta Századba, amely a Green Ridge Légibázison állomásozik.

Megjelenés kötelező:
Helyszín: Green Ridge Légibázis, Észak-Karolina
Időpont: 2024. szeptember 5-12., 06:00-

A megjelenés elmulasztása vagy késedelmes teljesítése fegyelmi intézkedést vonhat maga után.

Tisztelettel,
Ezredes Lincoln Driscoll
14. Vadászpilóta Század Parancsnok

A hajnal rózsaszín fényben fürdette a felettünk áthúzó vadászgépek fekete fémborítását

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A hajnal rózsaszín fényben fürdette a felettünk áthúzó vadászgépek fekete fémborítását. Azokét melyekkel már majd egy hete együtt keltem-és feküdtem ezen a kis eldugott észak-karolinai légibázison. Annak az újonnan alakult századnak a berkeiben, mely a végtelen kihívások ígéretével mintegy szárnyakat aggatva hátamra törölte el addig létező határaimat.

Komfortzónámat hátrahagyva tekintettem az előttem álló egy hónapos szerződésben foglalt kiképzésemre. Izgatottságom pedig csak egyre fokozódott, hiszen tudtam, hatalmas lehetőséget kaptam. Habár még nem ismertették behívásom legfőbb okát. De azért éreztem, hogy az előttem álló időszak nem csak fizikailag, hanem mentálisan is megterhelő lesz.

A többi próbaidős, akikhez csatlakoztam, hírhedten kiváló pilóta volt, akik közt folyamatos bizonyítási kényszer lüktetett bennem. Férfiak voltak, fiatalok, ambiciózusak. Egyedüli nőként azonban, szembesülnöm kellett a ténnyel: nem lesz könnyű dolgom.

Ha a legjobbak legjobbikává akarok válni.

Sikerre és elismerésre szomjaztam, csakúgy mint mindenki más, aki a napokban vonult be közénk. Rendhagyó pecsétnyomattal díszített behívóját lobogtatva meg a kapuknál járőrszolgálatot teljesítő katonák előtt, akik unottan intették őket beljebb mindenféle fennakadás nélkül, kivétel engem. Az akkori őrségben lévő tizedes még felettesét is felhívta, hogy tovább engedhet-e, de az altábornagy válasza egy rövid és egyértelmű, - "Igen" volt.

És itt voltam.
Green Ridge-ben.
A tizennegyedik légierő század próbaidős pilótájaként.

Várva az egy hetes bevonulási idő leteltét, mely alatt feletteseink is lassacskán befutottak. A hadnagyok. Akik külön-külön már nem egy misszióban bizonyították rátermettségüket, s akik így nem maradtak névtelenek a pilóták köreiben sem. De úgy tűnt, ők már régebb óta ismerik egymást. Ketten legalábbis biztosan egy húron pendültek. Együtt is érkeztek, még szerdán.

Ne szállj fel, Angyalom!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora