Je ráno...co víc k tomu dodat?
Včera jsem vůbec neuměla usnout, protože mě děsilo, co se bude dneska dít ve škole, takže jsem se vůbec nevyspala... Jsem unavená a rozlámaná, ale není na mě nic, co by nespravila pořádná vrstva korektoru.
Sednu si na kraj postele a přemýšlím, jestli my stojí za to vztat...nestojí, ale co máma dělat? Pomyslil si.
Vlezu do koupelny a svléknu se. Stoupnu si do sprchového koutu a pustím vodu.
Cítím, jak na mě dopadají studené kapičky vody, které se velice rychle mění na teplé.
Umyju si hlavu a zabalím se do ručníku. Stoupnu si před umivadlo a zadíval se na sebe do divadla. Nad svým momentálním vzhledem jen zakroutil hlavou a začnu se alespoň trochu upravovat.
...
Seběhla jsem schody do kuchyně a šla si udělat snídani.
Vzhledem k tomu, že make-up mi dneska zabral asi 45 minut, nemám čas na žádnou „vyváženou snídani" s tunou bílkovin a nevím čeho všeho. Rozhodnu se tedy pro lupínky s mlíkem.
...
Rychle jsem si ještě zabalila svačinu a zase vyběhla schody do patra.
Zapadla jsem do pokoje a zbalila jsem si věci do školy.
Když jsem skončila, měla jsem ještě 10 minut čas, tak jsem zapnula mobil a sedla si na židli.
*Cink*
Už zase?
Neznámé číslo - Vyspinkaná do růžová?
Chtěla jsem odpovědět nějakou větou, kterou to číslo alespoň na teď umlčím, ale žádná mě nenapadala, a tak jsem napsala pravdu...
Já - Ani ne.
Neznámé číslo - Jaktože?
Já - Tak hele, dokud mi neřekneš, kdo jsi, tak na nějakou konverzaci můžeš zapomenou...
Fakt jsem na to číslo neměla náladu...vždyť ani nevím, jestli to je on nebo ona!
Neznámé číslo - Nemáš na dnešek nahodu odevzdat tu slohovou práci do literatury?
Já - No a?
Neznámé číslo - No já jen, abys o ní nepřišla...
Já - To neuděláš!
Neznámé číslo - Kdo ví...možná jo, možná ne...
Okamžitě jsem doběhla k notebooku a slohovou práci si vytiskla.
Normálně referáty odevzdáváme na počítači, ale nerada bych o to přišla, takže to když tak odevzdám vytištěné na papíru. Učitelce to stejně vadit nebude...
Já - Ty jsi jako nějaký hacker, nebo co?
Neznámé číslo - Sám nevím...
Proč pořád mluví v podělaných hádankách? Jakoby to prostě nemohl napsat normálně...
No super! Mezitím, co si tu s tím idiotem píšu, nestíhám. Už jsem měla vyrazit před 5 minutama a já ještě nemám ani obuté tenisky. Jestli kvůli němu nebo ní přijdu pozdě, tak se asi zblázním!
ČTEŠ
Nevlastní bratr
Fiksi Remaja„Ne prosím nechte toho." řekla jsem se slzami v očích. „Dělej vem jí to a ty ji pořádně drž!" začal rozkazovat jack. „Nechte mě být a vraťte mi moje věci!" zakřičela jsem na ně. Jack se podivně usmál na svoje kamarády a pak se otočil ke mě. Začínám...