5.Bölüm:BODRUM KATI

22 3 1
                                    

Koşuyodum.Nereye koştuğumu bilmeden koşuyodum. Seçebildiğim tek şey ormanda olduğumdu. Arkamdan gelen siyah boşluktan kaçıyordum.

Arkamdan kahkaha sesi gelince hızla arkamı döndüm. Dönerken ayağım ayağıma çarptı ve yere yapışt-
ım. Gözlerim buğulaşırken sessiz bir yaş yanağıma usulca aktı. Arkamdan çalılık sesi gelirken biri bağırıyordu.

"Senin suçun!"diye bağırdı. Ayağa kalkmaya çalışırken ses daha fazla bağırdı. " HER ŞEY SENİN SUÇUN SEN ÖLDÜRDÜN ONU!"Ağlamam şiddetle-
tlendi.Başımı iki yana sallarken sanki konuşma yetimi kaybetmiştim. Sonra bir beyaz parlaklık gördüm. Her şey yer değiştirirken nerede olduğumu bilmiyordum.

Bildiğim tek bir şey vardı:O da aynı yerde olmadığımdı. Gözyaşlarım akarken bir kadın yanımda durdu. O da gözü yaşlı bana bakarken ne diyeceğimi bilmiyordum. Kadın ağlamaya başladı. Konuşmaya çalıştım ağlama demek istedim ama olmadı.

Ağzımdan çıkan kelime beni şaşır-
tacak türdendi."Her şey benim yüzümden.." Kadın ağlamayı bırakıp sinir dolu gözlerle bana bakıyordu. "OĞLUMU SEN ÖLDÜRDÜN! BENİM KUZUMU SEN ÖLDÜRDÜN!"

Ağlamaya devam ettim. "Ben bir şey yapmadım.." diye mırıldandım. Ben bile sesimi zar zor duymuşken onun duyacağını düşünmedim. Kadın bir anda beni yerden kaldırdı ve ittirdi. Hızla başka bir yere geçtim.

Yine aynı ormandaydım. Ve yine koşuyordum. Ayağım taşa takıldı ve yere yapıştım. Sırtım yerdeyken dirseklerimle kendimi geri çektim. Siyahlık bana doğru gelirken ellerimle yüzümü kapadım. Siyahlık beni içine çekerken uçurumdan düşüyormuş gibi oldum.

                  **************

Sıçrayarak uyandım. Boğazımdan tiz bir çığlık kaçacakken elimle hapsettim. Göğsüm inip kalkıyor, kulaklatım uğulduyor ve başım dönüyodu. Evet, o çocuğun annesini ziyaret edecektim. Bunu nasıl yapacaktım bilmiyordum ama yapacaktım.

Yataktan kalktım.Telefonumu küçük masadan aldım. Saat 05:29'du.
Alya 06:30'da kalkıyodu. Yatağımı düzelterek lavaboya doğru gitmeye başladım. Kapıyı çok ses çıkartmadan açtım ve parmak uçlarımda yürüyerek hızla gittim. Lavabonun kapısını yine sessizce açıp kapattım.

Derin bir nefes alırken çok şükür yakalanmamıştım. Elimi yüzümü yıkadım önce. Sonraysa kendimi pis hissettiğim için banyoya girmeye karar verdim. Suyu ılık'a alırken üzer-
imdeki kıyafetlerden kurtuldum. Banyonun kapısını çekerek elime şampuanı aldım...

              ---------------------------------

Yazarın Anlatımıyla

Kafasını korkuyla yere eğdi. Derin nefesler alırken ölme düşüncesi onu daha çok korkuttu. Adam ise bu haline daha çok keyi-
flenerek kahkaha attı. Kız geriye doğru giderken ellerindeki tırnakl-
arı yolmuştu.

"Ne istiyorsunuz benden?.." diye mırıldandı kız. Zira o bütün olanları görmüştü. Arkadaşı ölmeden önce her şeyi görmüştü. Arkadaşı kahve almak istediğini söyleyince o da bunu kabul etmişti.

Kendisi kahve almaya giderken arkadaşı bodrum katında kalmıştı. Sonraysa olanlar olmuştu. Yaşadığı şokla neler olduğunu ayırt edememişti. Adam kızı duvarla arasına sıkıştırdı. Kız beklenmedik hamle yüzünden çığlık atacakken adam eliyle hapsetti dudakları arasındaki çığlığı.

"Senden tek bir şey isticem.." dedi adam. Kız derin nefesler alırken zorluk çekiyodu. Lakin başını olumlu anlamda salladı. Adam "Siktir!" diye geçirdi içinden. Çünkü böyle işlerin sonu genellikle bok yolu oluyodu. Yani şu an yaptığı iş iki ucu boklu değnek gibiydi.

TEHLİKELİ İŞLER(+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin