1.1

2.5K 481 373
                                    

200 yorumm

***

Olay yeri inceleme ve adli tıptan tabipler gelirken sitenin o katı çevrelenmişti polis ekiplerince, işe geçmek zorunda olan Minho'nun ise aklı evdeydi. Resmen alt katındaki komşusu bir cinayete kurban gitmişti ve o hiçbir şeyden şüphelenmemişti.

"Doktor Lee, iyi misiniz?"

Gelen soru ile kafa salladı hızla. "İyiyim, iyiyim." Elindeki formu hemşireye teslim etti ve hastaya döndü. Boynundaki steteskobu kavrayıp hastanın göğüs çevresindeki noktaları dinlemiş, steteskobu indirip "Uzanır mısınız lütfen," demişti.

Karın çevresine parmakları ile baskı yaparken "Ne zamandır ağrın var?" dedi ve ağro dozunu ölçmek için parmaklarını bastırdı. Bastırması ile beraber liseli olduğu belli olan kız "Acıyor," diyerek dolu gözlerle mırıldandığında Minho hemşireye döndü.

"Apandisit gibi görünüyor. Ne zamandır böyle?"

Kızın ailesine döndüğünde annesi "Sabahtan beri," dedi. "Bir ara hafiflediğinden basit bir karın ağrısı sandık."

"Birkaç test yapacağım ondan sonra ameliyata alabiliriz."

Minho apandisitin patladığına emin olurken kızın açlık durumunu kontrol etmiş, form imzalatmış ardından da ameliyata almışlardı. Çok da uzun sürmeyen hatta oldukça kısa bir ameliyatla bitirdikten sonra odasına geçip koltuğa uzanmıştı.

"Kolu neden bıraktı ki?" dedi bileğini alnına yaslarken. "Madem bulunacak bir yere geri koyacaktı öyleyse neden aldı?"

Aklına gelen şeyle telefonunu alıp koltuğa geri uzandı ve Jisung'u aradı. Çok geçmeden de telefon arkadaşı tarafından açılmış, direkt konuya girmemek için "Naber?" diye sormuştu Minho.

"Fazlasıyla yoğun, kuruma yeni girdim şimdi. Senden naber?"

"Aynısı. Ben de az önce ameliyattan çıktım, Jisung ya."

Arkadaşını ses tonundan bile tanıdığı için Jisung gülerek "Söyle, söyle," demiş, odasına geçmişti. Minho iç çekti. "Şu cesedin ölüm saatini belirledin mi?"

"İki gün önce, gece on ve on bir arası."

"Oha."

"Ne oldu?"

Oturduğu yerden dikleşti Minho. "Bizim Seungmin ile film izlediğimiz gün olmuş. Evde değildim ben."

"Psikolojin nasıl?" deyip güldü Jisung. "Ruhun duymazken alt komşun katledildi."

"Sus. Seni ucube adli tıp uzmanı."

"Diyene bak, hatırlatırsam sende bir adli tıp uzmanıydın sonra beni bırakıp kaçtın." Durdu Jisung, iç çekti. "Bu arada, bu dava için senden yardım almak istiyorum. Otopsisine tereddütsüz güvendiğim bir sen varsın."

Minho yine bu konunun açılması ile iç çekti ve alnını ovaladı. "Bırakalı oldu Jisung."

"Hâlâ ölü muayenesine giriyorsun Minho. Ayrıca bırakmış olman bu ülkenin en karmaşık davalarının otopsisinde yer aldığın gerçeğini değiştirmiyor."

"Başıma ne geldiyse ondan gelmedi mi?"

"Hayır canım, bunu sen seçtin. Öfkeyle kalkıp zararla oturdun, bırakacağım deyip bıraktın bu işi. Eğer sen gelmezsen bu davada Doyun ile çalışacağım ve inan bana, nefret ettiğim bir insanla asla çalışmak istemiyorum."

Sıkıntılı bir nefes verdi Minho, bu konu oldum olası canını sıkardı. Çenesini ovuşturmuş "Doyun'a vermem bu davayı," demişti. "Neyse, ikinci bir ceset çıkarsa yardım edeceğim tamam mı?"

teeth, 2min ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin