1.6

2.4K 523 464
                                    

bir önceki bölüme de atın bekliyorumm

200 yorumm

***

Odasında otopsi raporunu bitirmeye çalışan Jisung ağrıyan başını ovuşturduğunda kurum telefonuna elini atmış, kulağına götürmüş ama arama yine boşa çıkmıştı. Bu sefer cep telefonundan ararken ulaşılamıyor cevabı ile kafasını kaldırmıştı.

Yerinden ayaklanıp telefonunu cebine attı ve toksikoloji laboratuvarına giderek içeri girdi. "Ryujin," dedi gözlerini kağıttan çekerken. "Jeongin'i gördün mü? Birkaç saattir yok, arıyorum ulaşamıyorum."

Ryujin kaşlarını çattı. "En son bu odadan koşarak çıkmıştı, ne demek yok? Kuruma bir göz atmamı ister misiniz?"

"Dur, dur." dedi doktor. "Ben bakarım, sen işinle ilgilen."

Geri laboratuvardan çıkıp Jeongin'in inceleme yaptığı kanıt odasına girmişti ama orada yoktu. Kafeteryaya ve birkaç yere daha bakıp göremezken tekrar toksikoloji laboratuvarına girdi.

"En son buradan mı çıktı demiştin?"

"Evet." dedi Ryujin, arkasını dönerek bilgisayarı işaret etti. "Şuradaydı, sonra çıktı. Gelir diye ellemedim bilgisayarı."

"Sağ ol Ryu," diyen doktor şüpheyle bilgisayara ilerlemiş ve oturmadan elini mousea atmıştı. Uyku halindeki bilgisayarı aktif hale getirdiğinde son dosyaları açtı, karşısına Minho'nun dosyası çıkarken "Bu ne iş?" dedi merakla.

Minho'nun da adının geçtiği otopsi raporunu açmış, ekranı kaydırarak incelemişti. Birkaç sayfalık ayrıntılı rapordaki ismi görmesi ile duraksadı. "Bakan'ın kızı mı?"

O olayı hatırlıyordu, ülkeyi sarsan bir kaçırılma davasıydı sonra da kızın bedeni, aslında parçaları bulunduğunda Minho otopsisine girmek için çok ısrar etmişti fakat bir şey yapılmamıştı pek bunun için.

Gizlilik esasında o zamanlar otopsiyi ve neler olduğunu bilmiyordu Jisung, gizlilik kalktığında da ilgisini çekmemişti çünkü arkadaşı o dava yüzünden kurumdan uzaklaşmıştı.

Şimdi gözleri hızlı hızlı otopsi raporunu incelerken fark ettiği şeyle duraksadı.

Kızın bedeninin parçaları ön kollar, alt ekstremite, gövde ve başı olarak parça parça bulunmuştu ve Doyun, o parçaları birleştiremediği için hayatının hatasını yapmıştı ve başından beri, kendisinin yaptığı bu hata için de Minho'yu suçlamıştı.

Durdu. "Doyun," dedi panikle ayaklanırken. "Doyun'du... Doyun."

"Ryu!" diye seslendi. "Çabuk şu raporu çıkar bana geliyorum."

Koşarak odadan çıktı Jisung. Doyun'un nerede olduğunu sorarken kimsenin onu görmediğini anlayarak küfür etmiş, odasına girmişti. Araba anahtarını aldığı gibi çıktı. Ryujin'den de dosyayı almış, arabasına atladığı gibi emniyete geçmişti.

Toplanmış, dava hakkında konuşan polis ekiplerinin arasına nefes nefese daldı. "Doyun!"

"Ne?"

Chan kaşlarını çatarak sevgilisine döndüğünde "Doyun," dedi Jisung. "Katil... Doyun. Minho'dan nefret eden kişi o. Bu dosya da intikamının sebebi."

Uzanıp aldı ve merakla dosyayı açtı Chan, otopsi raporu olduğunu görünce Jisung'a kısa bir bakış atmış, Seungmin yerinden kalktığı gibi direkt onun yanına giderken Jisung onlara açıkladı.

"Birkaç sene önce bakanın kızı kaçırılmıştı, işte o kızın vücudu parçalar halinde bulundu. Otopsiye Doyun girecekti ama Minho o yetersiz, üstesinden gelemez diye ısrar etti ve beraber girdiler otopsiye ama öncelik Doyun'daydı. Vücut önkollar, alt beden, gövde ve kafa olmak üzere beş parçaya ayrılmıştı ve Doyun o bedeni birleştiremedi bu da kariyerini durdurdu."

teeth, 2min ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin