נקודת מבט פליקס:
נכנסתי לכיתה וראיתי את ג'יסונג, סונגמין וג'ונגין יושבים ומדברים.
הלכתי לכיוונם והם שמו לב אליי.
"שלום גם לך, סאנשיין" אמר ג'יסונג.
"היי, סליחה שהלכתי באמצע שיעור" התנצלתי. "זה בסדר, אנחנו מבינים" אמר ג'ונגין.
"אתם עושים היום משהו?" שאלתי.
"אני וג'ונגין הולכים לסרט" אמר סונגמין.
"אין לי כלכך מה לעשות היום.." אמר ג'יסונג.
בול מה שהייתי צריך..
"ג'יסונג, אתה בא איתי היום" הצהרתי.
"לאן?" הוא שאל.
"אני אגיד לך אחרי זה, המורה גם ככה נכנס" אמרתי כשהמורה נכנס לכיתה.
"שלום תלמידים!" אמר המורה וכולנו קדנו אליו. "אוקיי, אז לעדכן שהולך להיות לכם עבודה לכל אחד והנושא שלנו זה ארצות. אתם הולכים להגיד משהו טוב על הארץ, מה הדבר הייחודי שלה ועוד כמה דברים. אני כבר אביא לכם דפים של מה הולכות להיות השאלות. והכי חשוב לי להגיד שאני זה שאחלק את הארצות לתלמידים. וזה אומר שלא יהיה מחלוקות, ריבים ואף תלמיד לא צריך להתלהם בגלל זה" הוא סיים את דבריו וכולם אנחו אנחת ביאוס.
"יאנג ג'ונגין" קרא המורה וג'ונגין הרים את ידו. "אתה הולך לקבל את המדינה תאילנד" הוא הכריז וג'ונגין הנהן.
"לי פליקס" הוא קרא בשמי והצבעתי.
"אתה תקבל את המדינה יפן" הוא הכריז והנהנתי גם כן.
"קים לילי, את תקבלי את מצריים" הוא אמר והמשיך עם השאר..
הגיע ההפסקה ואני ג'ונגין, סונגמין וג'יסונג הלכנו לספסלים שהיו בחצר, דיברנו על עבודת הארצות."וואו אלוהים יעזור לי, מה אני אמור לדעת על פאקינג הונגריה" התלונן סונגמין על המדינה שהוא קיבל.
"מה אתה מתלונן, קיבלתי את טורקיה!" אמר ג'יסונג.
"אני וג'ונגין ניצלנו" אמרתי וג'ונגין צחקק כאשר הוצאתי לשון לכיוונם.
"אני כלכך הולך להצליח את העבודה הזאת, אחת הידידות שלי צופה במלא סדרות תאילנדיות. היא מכירה הכל על תאילנד" אמר ג'ונגין.
"גם אני הולך להצליח, יפן הן בין המדינות הכי קלות בעולם" התגרתי בהם.
"סונגמין... בוא פשוט נקבור את עצמינו היום וזהו" אמר ג'יסונג וכולנו התחלנו לצחוק.
"אה, אגב לאן רצית לקחת אותי פליקס?" שאל ג'יסונג.
"היונגין ואני הולכים למקום שבו הוא לקח אותי פעם קודמת והוא שאל אותי אם אני רוצה להזמין חבר, ג'ונגין וסונגמין הולכים לסרט ואתה פנוי אז..." הסברתי.
"אה הבנתי, מתי נלך?" שאל ג'יסונג.
"בסביבות 5:00 אני מניח" עניתי על שאלתו והוא הנהן.נגמר הלימודים וחזרתי הביתה, עליתי לחדרי, נשכבתי על המיטה והייתי בטיקטוק.
לפתע ראיתי שהודעה התקבלה מ'ג'יני❤️'ג'יני❤️: היי ילדון, ג'יסונג בא בסוף?
את/ה: כן הוא בא, מתי להתחיל להתארגן?
ג'יני❤️: תתחיל להתארגן עוד 20 דקות ותודיע גם לג'יסונג. הוא צריך לבוא אליך וממך אני אאסוף אותכם עם הרכב שאסף אותנו פעם קודמת.
את/ה: הבנתי, אני אודיע לו, ביי לבינתיים
ג'יני❤️: ביי ילדון
YOU ARE READING
אהבה בשיויון
Adventureפליקס, נער שחיי בעולם לא פשוט בכלל. היונג'ין, נער שמנסה להתאבק על החופש שלו. הם מכירים והעיניינים מתפתחים עד שדבר אחד מפריד בינהם. מה יקרה בסוף? האם האהבה תנצח את הכאב?