18

390 15 4
                                    

26

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

26.02.2024⭐️

⭐️*: birşey fark ettim.

⭐️*: yüz yüze başka, burda başka birisin.
        Yüz yüze?

⭐️*: yüz yüze mi geldik (08:38)

Siz: çişim geldi. (15:23)

Çilek reçeli sürdüğüm ekmeğimi kocaman ısırıp hemen sağ çaprazımda oturan anneme baktım. Aşırı. aşırı, aşırı tripliydi. Evet hala. Alisa canım kardeşim, kavonozdaki reçelim beni idare etmiş, hep birlikte özgelerde kaldığımızı söylemiş. Annem özgeyi severdi. Bu sayede, bir şeylerden işkillenmesin diye özgeyi bize çağırmıştım.

O gece herşeyi ona anlatamasam da, bazı şeyleri üstü kapalı bir şekilde açıklamıştım, ve ikimiz annemi inandırmıştık.

"Alisa beni bekliyor çıktım." Pembe pileli eteğimi düzelterek ayağa kalkarken, "Geç kalma." Dedi arkamdan annem. Kadın da bıkmıştı, her gün dışarlarda sürtmemden. Evden çıktığımda kapıda, yasemin ablanın arabasıyla beni bekleyen alisayı gördüm. hatta tek onu değil, yanında da meriç abi vardı. Anlık bir duraksama yaşarken, alisayla göz göze geldik. Kocaman ofladı. "Abimde bizimle." Bunu öyle çok somurtarak söylemişti ki, meriç abi dönerek ona tip tip bakmıştı.

"Mutluluktan göbeğin çatlıycak, güzel kardeşim gülme öyle"

"Sevgilin sıkıldı ve seni kedi yavrusu gibi bıraktı."

"Ailesiyle yemeğe çıktı!"

"Aynı şey." Alisa umursamazca omuz silktiğinde telefonumu çıkartarak tarığa mesaj attım.

Siz: meriç abi de geliyor

Tayko*: ne

Tayko*: sebep

Siz: sevgilisi onu ekmiş

Siz: oda bize sardı

Siz: :(

Tayko*: o allahın cezas pislik öyle bir huzursuz etti ki beni

Tayko*: içime öyle bir kurt düşürdü ki

Taylo*: acaba dedim

Telefonu kapatıp, küçük bebek pembesi çantamın içine atınca, ellerimi öndeki koltuklara dayayarak boşluktan öne çıktım. "Meriç abi?" Diye mırıldandığımda, bana yandan bir bakış atmıştı.

"Miyavlama kız, ne var?"

"Sen gelmesende, biz rahat rahat eğlensek?"
Bence gayet makul bir teklif. "Ben olunca rahat edemiyor musunuz hanımefendi?"

Görmedin Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin