⭐️"Biz gidelim artık." Ayağa kalkan tarıkla bakışlarımı irkilterek ona çıkardım. Egehan yattığı yerden uyuşukça kalkarak yanında dikildi. "Aynen biraz bizim oraya uğrar sonra eve gideriz." Uyumaktan dolayı ağzı yapış yapış olmuş gibi geviş getirirken başımı sağ omuzum doğru eğerek hazara baktım.
O mesaj'dan sonra bir kez bile olsun yüzüne bakamamıştım. Anladı mı anlamadı mı hala sır konusu. Gözlerimi ona çevirdiğimi hissettiği gibi bana bakarken ellerini dizlerine yaslayarak o da ayaklandı. Elleri uyuşmuş gibi sürekli açıp kapatırken kaşlarımı çatarak ona baktım biraz.
Gözlerini kaçırdı benden. Korkak. "Bir şey olursa arayın." Alisa onları geçirmek için ayağa kalktı. Hepsi sırasıyla acele işleri varmış gibi odadan çıktığında bir müddet daha kapalı kapıya çatık kaşlarımla bakmıştım. Nedense bir anda kendimi huzursuz hissetmiştim.İçeriye tekrardan dönen alisa kulağında ki telefonu indirip bana dönünce kaşlarımı düzeltme gereği duymadım. "Hala mı yaa! Kızım ne güzel baş başa kaldınız işte. Bana teşekkür etmelisin."
"Kavga ettik." Alık alık suratıma baktı. Gülümseyen yüzü düşerken "ne?" Dedi aynı alıklığıyla.
"Ona hislerimi itiraf ettim ve korktuğunu söyleyerek kabul etmedi, ayrıca beni suçladı ve uyuşturucu kullandığını bahane ederek birlikte olamıycağımızı ima etti."
"Allah benim belamı versin."
"O kadar çok abartıyor ki..yüzlerce bağımlı olan insanlar var ya. Hayır gidersin bir hastaneye! tedavi olursun bir kaç ay. Bunu o kadar zor bir şey olarak görüyor ki!" Alisa gelip yanımda ki koltuğa otururken kucağımda ki telefonumdan ses yükseldi. Huysuz bir ifadeyle baktım.
Tayko kişisi bir grup oluşturdu.
Tayko kişisi sizi ekledi.Tayko: her ne kadar kişiliğim gibi renkli bir giriş yapmak istesem de konu ciddiymiş
Tayko: hazar az kalsın götüme mermi sıkıyordu
Tayko: oradan anladım
Tayko: miray öküz bu şiddetli bir herif haberin olsun
Hazar: sikecem şimdi belanı ha
Hazar: miray
Hazar: meriçin yanına gidiyoruz
Hazar: artık şu konuyu halletmemiz lazım yoksa alparslan sıkacak yarın bugün götüne
Siz: ne yapıcaksınız?
Hazar: her şeyi anlatıcaz
Hazar: bana en fazla içtiğim için para cezası verir
Tayko: para sıçıyoruz ya biz
Egehan: götümü satıcam artık ya
Egehan: anca o parayı buluruz
Tayko: seninki o kadar etmez kanka
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görmedin Yarı Texting
Teen FictionSiz: bu fotoğrafı gördükten sonra senden nefret etmeliydim. Siz: senden nefret ediyorum. (02.44) Siz: edemiyorum. (03.30) Siz: neden edemiyorum? • Kendimi dışarı attığımda ise elim kapı kolunda kaldı. Koldirorun başında duran beden benim hayalim mi...