7.

17 2 3
                                    

Jeli jsme klidně domů a poslouchali jsme Black Velvet, sem tam jsem se koukl na Anthonyho jak si tiše zpívá. Je tak sladký. Nad čím to přemýšlím..? "A co mám dělat doma? Teda u tebe doma?" "Jen klidně lež a já až dojedu tak udělám něco na jídlo a hlavně zkus zůstat jen v prvním patře jo?" ztuhnu. "Proč skladuješ tam snad něco co by jsem neměl vidět?" "Tak jasný víš co jak by jsem si jinak vydělal na takový barák" začneme se smát.


Nakonec dojedeme ke mě. "Tady máš klíče a říkám odpočívej jasný? Když tak si zajdi do sprchy ručníky jsou ve skříňce, zatím ahoj" Odejdu do práce a jen doufám že bude v pořádku po dobu co budu pryč.


Rozloučím se s ním a jdu k tomu mega hezkému domu..to je snad palác ty vole. Rozhlédnu se hned po celém patře. "Wow ta kuchyně a co kurva je tohle?!" koukám na obří vanu. "No tak to si nechám líbit." odložím si věci do prvního pokoje co jsem našel a vyslékl se jen do trenek a zamířil ke koupelně.


V práci jsem si dodělával papíry a na mobilu mi došlo upozornění že mám pohyb v bytě. No co když by se mu něco stalo? Třeba uklouzl..otevřel jsem kamery a viděl ho jak si to štrádí do koupelny. Nevím proč ale měl sem nutkání zapnout kameru v koupelně ale tak nechám mu soukromí..i když sem měl trochu strach aby se mu něco nestalo rychle jsem si to rozmyslel..co by si o mě pak myslel kdyby to nedej bože zjistil.


Užíval jsem si horkou vanu asi tak hodinu, bylo mi tak dobře že jsem nechtěl vylézt ale musel jsem. Jen sem se fofrem osušil a šel si lehnout. "Bože tak pohodlná postel to není možný.." užíval jsem si to tak dlouho až sem nakonec usnul. Spal jsem tak tvrdě že jsem neslyšel že už přišel domů.


Došel sem domů v celku strhaný a tak sem si skočil jen rychle do sprchy. "To už je lepší" šel jsem do ložnice a všiml si ho jak mi spí v posteli. "To sis jako nevšiml že máš pokoj hned vedle?" zasměju se a sleduju ho jak sebou trhne a upře na mě zrak. Podivně mu zrudnou tváře. Ou..já mám vlastně jen ručník. Začnu se smát a zalezu rychle do šatny.


Vzbudil mě jeho hlas a takové probuzení nebylo zas tak špatné hlavně po tom co sem ho viděl takhle! Božínku on je tak sexy..ale nemysli na to Bruno nebuď hovado. Když já si nemohu pomoct. "Promiň sem si to neuvědomil a jen si lehl někam kam se dalo" otočím se na břicho aby sem ho viděl. Aaaaa bože nemá trenky! Taková škoda že je zády! "ehm no tak já si asi půjdu lehnout jinam že?" "Ne v klidu lež" oblékne si trenky a jde ke mě.


Sledoval sem jeho rudou tvář a nemohl se nad tím zasmát. "Uhni taky si chci lehnout" vlezu si přímo vedle něj a obejmu svoji..podotýkám svoji peřinu kterou jak sem viděl měl v úmyslu si přivlastnit. Tak takhle by to nešlo no. :D "Dám si tak na hodinku šlofíka a půjdu vařit.." zívnu a zavřu oči. "Dobře..dobrou" jaksi sem nemohl usnout protože na mě hleděl. "Nečuč na mě tak tamhle je televize" zasměju se. "Um co em promiň"

Už jsem v nebi?Kde žijí příběhy. Začni objevovat