Usnul? To fakt? Sleduju ho. Zrovna teď? Kurva! sednu si na kraj postele. Dám si sluchátka a zapnu si písničky. Zrovna mi tam skočí Bad feeling. No a co mě nenapadne. Dám si budík na 4 ráno a usnu v křesle se sluchátky.
Zazvoní mi budík a díky sluchátkům to slyším jen já. Jdu k němu. "Bruno" políbím ho. "Umm" jen zamručí. "Žádný spaní" přitáhnu si ho za nohy k sobě. "Daddy má chuť si hrát" "Anthony..nech mě spát" "No to určitě ne" dám mu prsty do pusy. Hned mě pochopí a začne je olizovat. Všude je tma. Líbám mu krk a pak se vrhnu na bradavky. "Anthony" vzdychne. "Jen klid" zkusím do něj dát první prst. "Umh" napne se. "Uvolni se" pokračuju a přidám druhý. "Ahh" Hraju si s ním až se mi začne prohýbat pod rukama. "Anthony..chci tě" chytne mi ruku. "Jak si přeješ." zvednu se a jdu do kufru pro krabičku. Během cesty zpět si jen zapnu další písničku.."písničku" kleknu si k němu. "Takže mám jo?" zvednu mu nohy a otřu se o něj. "Ano prosím" jak chtěl tak sem udělal. Na tvrdo sem zasunul a zacpal mu pusu. Vykřikl na celý pokoj i přes to.
Když to udělal vykřikl sem bolestí. Mohl by být trošku hodný. Chvíli počkal a pak začal přirážet. Začal sem vzdychat na celý pokoj jak malá kurva. No a pak přestal. "C-co je?" "Nic"otočí mě na břicho. A sakra tohle asi nebude jen tak. Zasune znovu a začne rychleji. "Pro bohaaaaah" vykřiknu slastí a drtím polštář. Nakloní se ke mě a zakousne se mi do ramene. "Umhh ahh" "Tak takhle si to chtěl?" tvrdě přirazí a já se jen prohnu. "Anooo!" zavrním a uslyším něco divného. "Ahh co to jeee-mmm" "Chceš si to poslechnout?" klekne si a přitáhne si mě k sobě. "A co?" dá mi sluchátko a já tam slyším nějakou babu..on? Poslouchá porno?! "Anthony ty hovado!" začne přirážet víc a víc a víííc pro boha nezvládnu to! sjedu na postel. "Hele tady je mi někdo unavený" přetočí mě zpět čelem k němu. Začneme se líbat a já už vím že budu. Jen mu zaryju nehty do zad. "Ahhhh!" prohnu se a udělám se mezi nás. "Um" zrychlí. "Anthonyyy kurvaah už nemůžuu" "Klid já už..ummmh" udělá se taky a zalehne mě. Sundám si sluchátko a jen ležím. "Tak co..?" to nemá horší otázku? "Dobrý..až na to sluchátko" odstrčím ho a jdu se umýt.
Ležel sem tam sám. Může být rád že sem to udělal. Nemůžu za to že semnou nic neděla..
Když přišel lehl si na kraj a už semnou nemluvil. Takže ještě naštvaný bude? Jen si ho přitáhnu k sobě. "Promiň příště to už neudělám" Začnu ho hladit ve vlasech. Stále nic neříká a tak se jen naštvaně zvednu a jdu si udělat kafe. Pokud semnou nechce mluvit tak ať nemluví..
ČTEŠ
Už jsem v nebi?
RomanceRostoucí láska dvou mužů kteří prochází těžkým obdobím a snaží se navzájem si pomoci s veškerými problémy ale to teprve po tom co se poznají.