Pomohl jsem mu s jídlem a oba jsme se najedli v naprostým tichu..už to nezvládám a tak prolomím ticho vtipem. "Hele..už si slyšel tenhle vtip? Co udělá panda když má málo místa?" "No tak to nevím?" "Expanduje" začnu se smát a Anthony na mě hledí jak pako a nic. "Si to nepochopil?" "Um pochopil samozřejmě" začnu se smát víc protože mi to přijde vtipné jak to nechápe.
"Hele vím že bys měl odpočívat ale nechceš zajít na salsu? Nějací mí zaměstnanci tam dnes jdou tak jsme mohli jít taky" Odložím příbor "No klidně jen já to neumím" "Naučíme neboj" odnesu talíře do dřezu. "Obléknu se půjdeme jo? Tak na sebe něco hoď" odejdu do šatny se obléct a pak na něj čekám. "Jsem tu" docupitá ke mě. "Tak pojď" sedneme do auta a jedeme tam.
Nečekal sem zrovna trávení volného času takhle ale proč ne. Když jsme tam dojeli byla tam spousta lidí..to vypadá tak divně když tam jdeme spolu. "Ahoj tak jsem tady" "No ahoj tak pojďte, kdopak to je?" "Kamarád jde semnou" "Tak jo" jen kývnu a jdu za nimi. "Pojď semnou dát první tanec" zatahá ho za rukáv nějaká žena. "No tak jo..snad nevadí Bruno" "V pohodě jen běž.." sleduju jak s ní odejde tančit. Sluší jim to. Rozhlédnu se kolem..spousta lidí..ale nikoho neznám.."Ahoj jsem Boudie koukám že tu si sám..no a já taky tak proč si nedat tanec spolu?" "No já to neumím..a je tu spousta žen tak se zeptej jich ne?" "No ale já chci tančit s tebou"
Začnu s ní tančit a nezapomenu hlídat Bruna. Jaksi se k němu někdo pletl ale co alespoň bude mít kamaráda. "Hele Anthony chtěla jsem ti něco říct.." kouknu na ni. "Jo? A co?" odvrátím pohled..no to zas bude něco.."Jsem těhotná..a vím že je to s tebou..už 4 měsíce" Stisknu ji bok a zamračím se. "Cože si? A proč myslíš že semnou?" "No tak jsi jediný s kým sem byla" usměje se a to mě rozčílí. "Chci testy..a pak uvidíme.." "Ale já vím že je tvoje..a vím že když se toho vzdáš..mohu ti udělat takový peklo co si nezažil.." tak to už je moc. Skloním se k jejímu uchu. "Tak to mile rád zkusím..Ellis" zavrčím ji do ucha a zatočím s ní. "A to mile rád!" očima mi projedou plameny jak jsem naštvaný.
Tak mě tedy vtáhl na parket a natiskl se ke mě. "uhm" začali jsme tančit..no teda on já se jen tak houpal spíš. "Notak trochu pohybu" Chytil mě za zadek a já zrudl. "Hele nemáš mít ruku náhodou na mích zádech?" "No mám ale mě se líbí tady" ušklíbne se a já ho nechám. Kouknu kde je Anthony a vidím jak je ohnutý k té ženě a něco jí šeptá..ach takže má holku..? "Hej já sem tady" Otočí mi hlavu na něj. Jsem v celku znechucený a zároveň se mi to líbí. "Promiň" natisknu se k němu.
"No tak jak si přeješ Anthony..a věř mi alimenty budou fakt drahý.." odstrčí mě. "Fajn!" Otočím se a jdu k Brunovi. "Hej s ním tančím já" odstrčím toho kluka a chytnu si Bruna. "Opakuj kroky po mě" začnu ho vést. "Hej ale celou dobu si tady nebyl!" Rozčiluje se ale mě je to jedno. "Anthony?" zašeptá. "Tancuj" zatočíme se a já ho ohnu v zad. "Fajn no" odejde a my tančíme v klidu spolu.
Z ničeho nic mě chytil Anthony a začal semnou tančit. Nevěděl sem co se děje ale byl tak naštvaný..chtěl sem vědět proč..nebo mu alespoň pomoct.."Anthony co je?" "Říkám nic" trhne semnou a mě tak zabolí celý bok. "Umh to bolelo.." "Ticho.." celý se roztřesu a nechám ho..mám strach..nikdy sem ho neviděl naštvaného..ne takhle.."Ant-prosím" odtrhnu se od něj. Opravdu mě to bolelo držel mě až moc pevně.
Viděl sem ho jak se třese a má strach v očích. Co sem to udělal..? "Bruno promiň..co tě bolí?" "Nech mě!" rozeběhne se k východu. "Bruno sakra!" běžím za ním.
ČTEŠ
Už jsem v nebi?
RomanceRostoucí láska dvou mužů kteří prochází těžkým obdobím a snaží se navzájem si pomoci s veškerými problémy ale to teprve po tom co se poznají.