Byl jsem u právníka a řešili jsme Ellis, podal mi papíry ohledně testů a tak dál. Vše co má je falešné ale jak ji tohle vůbec napadlo? Opravdu to nechápu. Kdyby sem mohl zakroutím jí krkem. "Soud bude za týden ať to vyřešíme co nejdřív obvolám si ostatní a posunu to jako akutní případ." "Dobře moc děkuju" podám mu ruku a i s papíry odejdu. Ještě vymyslet jak to řeknu Brunovi..no spíš jde o to co mu chci vůbec říct..mám ho rád ale nechci mu ublížit..ani ho trápit těmi věcmi co teď řeším. Dojedu v klidu domů a hodím papíry na stůl. Už je toho na mě moc. "Ahoj zlato tak co jak to šlo? Si u právníka častěji jak doma" "Jo..dobrý za týden bude soud a pak už to bude všechno dobrý.." "Netrap se.." klekne si ke křeslu kde sedím a položí mi hlavu do klína. "Bude to v pořádku" "Jo..bude" pohladím ho ve vlasech.
Z ničeho nic se sebral a odešel. Udělal sem něco? Asi je toho na něj moc..začal sem chystat jídlo a psal si s Lukasem. To malý trdlo je jediné co mi teď dělá radost. Nachystal sem na jídlo a šel jsem si sednou s kávou na zahradu a přemýšlel nad tím proč je Anthony poslední dny takový. Je mi to líto ale co nadělám že. Seděl jsem dál a čekal že třeba přijde ale nic..
Byl sem v pokoji a zařídil nějaké peníze pro Bruna aby měl..nechce se mi to dělat.Letenku sem měl zařízenou a ubytování taky. Je mi to líto..
O týden později:
Soud proběhl v pohodě sice sem dostal pokutu za to že sem byl sprostý ale ona mi má zaplatit odškodné které jsem řekl že nechci. Ať si to strčí za klobouk. Po soudu jsem jel s Brunem domů. Přemýšlel sem jestli mu to mám říct ale doma jsem se odhodlal. "Bruno něco ti řeknu" "Ano? Poslouchám?" "Nechci aby si byl smutný.." dám mu do ruky obálku. "Za dva dny odlétám pryč.." "A kam letíme?" usměje se na mě. "Ty budeš tady..můžeš zatím bydlet tu dokud si něco nenajdeš" "Cože? To znamená?" "Je mi to líto ale nejsem připravený na vztah s klukem..a navíc..teď bude halo všude a ještě by sem tě do toho zapletl" Nic neřekne a uteče do ložnice. Kurva tohle sem nechtěl..
Napsal jsem Lukasovi co se stalo a balil si věci..proč zrovna když to bylo všechno tak dobré! Ani sem nebrečel..nešlo to. "Bruno..dal sem ti nějaké peníze..ještě tu můžeš zůstat.." "Nech mě být..první mě máš rád a nakonec spolu nebudeme? Nejsem hračka Anthony! Tohle opravdu bolí!" "Já vím taky mě to bolí Bruno..ale jinak to nejde" "Běž do háje...já tě miloval!" vyběhnu s batohem z jeho bytu..proč zase já..proč sakra já! Dal sem si sraz s Lukasem..alespoň že on je tu semnou.
ČTEŠ
Už jsem v nebi?
RomanceRostoucí láska dvou mužů kteří prochází těžkým obdobím a snaží se navzájem si pomoci s veškerými problémy ale to teprve po tom co se poznají.