Doběhl jsem k Brunovi těsně u silnice a přitáhnu ho k sobě. "Notak co je?" "Co asi?! Ani tě neznám a už u tebe skoro bydlím? Ve tvé blízkosti se cítím divně a vůbec se mi to nelíbí! Tohle byl nejhorší nápad co si měl..měli by jsme toho nechat! To auto ti nějak splatím..ale tohle nechci" uteče. Stojím tam jak blbý. Asi..asi má pravdu byl to blbý nápad..
Bylo toho na mě asi moc..musel jsme utéct..ale kam jinam než na intr. Jenže mi nefungovala karta a tak sem se tam nemohl dostat..nefunguje jen když je ukončené studium..kouknu na email kde je snad sto zpráv o tom že mě vyhodili..to vážně? Teď?! Co mám jako dělat..mám tam osobní věci..
Už jsem neměl náladu a tak jsem odjel domů kde jsem jen poklidil..nebaví mě uklízet asi si budu muset někoho sehnat aby to dělal za mě. Tak sem nakonec napsal inzerát o tom že hledám hospodyni a čekal jestli se někdo takhle pozdě ozve. Ale nic. Jediný kdo mi napsal byla ta kurva. Bože jak já ji teď nenávidím.."Ahojky nerozmyslel sis to náhodou?" zatnu zuby..ne nerozmyslel ani nemám co..ale raději sem ji neodepsal. Jediné co mě teď asi uklidní bude pořádný panák.
Seděl sem venku na lavičce a přemýšlel..řekl jsem to jak sem to cítil teda až na to že se s ním cítím divně..není to divné ale krásné..ale to mu nemohu říct..za co by mě mě? Zamilovat se za tak krátkou dobu? Pf by se mi akorát vysmál.
Prošli kolem mě nějací kluci a smrděli trávou..umh tak moc bych si dal. "Hej kluci? Nemáte náhodou?" naznačím jim to. "Máme chceš?" hned mi to podají. Jsou celkem v klidu to je fajn. "Díky" hned si dám a v minutě sem naprosto v klidu..tak moc mě to uklidňuje. "Pojď s námi dáme panáka" chytnou mě kolem ramen a táhnou mě k hospodě. Fakt jsou fajn to sem nečekal.
Obléknu si na sebe to nejlepší co najdu a zavolám si taxíka. Nastoupím a hned ho o něco požádám. "Hele mladej jak dlouho máš dnes šichtu?" "No asi až do rána jako vždy?" "Mám pro tebe návrh když ti dám 50 tisíc teď na ruku budeš semnou dnes celý večer v baru jako moje garde a pak ti kápne i něco navíc co ty na to?" "Um no tak proč ne" zastaví u baru a já mu hned dám peníze. "Tak díky" jdu dovnitř a upoutám na sebe hned pozornost tím že si od něj nechám sundat kabát. "Najdi místo a objednej to nejdražší co tu mají" upravím si kravatu. "Jistě pane" uvidím jeho milý úsměv a rozhlédnu se kolem. Na co mi jsou peníze když je nemám s kým utrácet no není to tak? Začnu si už užívat!
Celou dobu je s klukama v hospodě taková zábava jako s nikým jiným takhle sem se ještě nenasmál. "Jdeme si zapálit, kouříš?" "tak jasně že jo" jdu s nimi a kouknu na prosklenou budovu s barem. "Co to je za bar? Nějakej novej ne?" "Jo to je teď zrenovovanej chodí tam jen ti bohatí my chodíme jen sem tady je to lepší jak tam" "Jo jasný no" zapálím si a sleduju lidi v tom baru. Fakt samá kurva a zbohatlíci. "Jo my máme nejlepší hospodu kluci" začnu se s nimi smát.
Piju s ním a povídáme si co tak dělá a koho vozí. Pohledem zabrouzdám na partu kluků odnaproti. Nějaký podobný mi je..počkat to je?! Co ten tam dělá? Ale co může mi to být jedno..nenechám si kazit večer. Chtěl to? Má to. "Na pozvi tamtu na drink celou dobu na tebe kouká" podám mu pod stolem peníze. "Počkat to ne už jste mi dal dost.." "Ber a běž" mrknu na něj a on za ní odejde ji pozvat. Já chci totiž tu druhou kočku.
ČTEŠ
Už jsem v nebi?
RomanceRostoucí láska dvou mužů kteří prochází těžkým obdobím a snaží se navzájem si pomoci s veškerými problémy ale to teprve po tom co se poznají.