Po několika hodinách strávených v baru jsme se hrozně opily. V životě sem se nebavil tak jako s nimi. Jsme rád že mám takového bratra. Nakonec když jsem odešel na záchody protože se mi udělalo špatně někdo mi klepal na kabinku. Ani za boha nevím kdo to je..natáhnu se na kliku a sjedu mu k nohám. "Je mi zle" zašeptám. "Ale ale mladej ty ses nám zřídil" zvedne mě ten zpěvák co na mě tancoval. Okamžitě zrudnu a nevím co mám dělat. Proč já? "Um..ahoj.." zacpu si pusu a skočím zpátky k záchodu. "Takový seznámení sem nečekal" zasměje se. No mě to moc vtipný nepřijde. "Sorry.." "v pohodě" vezme mi mobil a něco s ním dělá během toho co se před ním ztrapňuju zvracením. "Napíšem si" zamává mi a odejde. Já chci brášku..
Tulil sem se k Anthonymu který zrovna přítulný nebyl. Rozhlédl jsem se a uvědomil si jakou dobu sem neviděl Lukase. "Hned sem tady mrknu se na bráchu" "Hmm" protočí oči a já jen zavrčím. Blbec jeden. Vběhnu na záchody a tak ho uvidím. "ty Hromádko neštěstí" začnu ho hladit po zádech "jestli mu pobleješ auto tak si to ráno umyješ" začnu se smát "si zlý" opře se o mě. "Ale je mi lépe." Jen se usměju. "To jsem rád tak pojďme " zvednu ho a pomůžu mu "Anthony jdeme" mávnu na něj a vyrazíme k autu.
Neměl sem vůbec náladu, těším se domů. Tyhle akce nejsou pro mě. Hlavně ne chlapy.
Když jsme konečně dorazili domů zanesl sem Lukase do pokoje pro hosty a pak si odchytil Bruna u koupelny. "Chtěl bych si promluvit" "ale zlato vždyť to dnes byl tak krásný den o čem bys tak chtěl mluvit hm? Oh že by?" Mrkne na mě. "No to ne..nechci to řešit tady na chodbě" "tak pojď semnou" vtáhne mě do koupelny. "Umh Bruno notak" začne mě vysvlekat. "Bruno říkám že um" kousnu se do rtu "t-ty víš jak na mě" pohladím ho po vlasech "si rychlej ani sem to ah nepostřehl" zavřu oči. Proč mi tohle dělá..zrovna když sem mu chtěl říct tak vážnou zprávu..Užíval sem si ho. Už dlouho sem to chtěl udělat ale nikdy nebyla správná chvíle. "Umm tak..co..si..chtěl..říct?" Přidusím se a on tiše vzdychne. "Ummm ale nic už nic ahh nekousej" zasměju se a po chvíli polknu vše co mi skončí v puse a oblíznu se. "Opravdu mi to neřekneš?" "Ne teď fakt ne" natiskne mě do sprchy na zeď. "Je ledová!" Vyjeknu. "To je mi teď jedno" "Anthony! Anthony kurva!" Škrábnu ho silně do zad. "Je tady brácha!" Začnu se smát jak nikdy. "Si děláš prdel?!" Otočí se a oba koukáme na bráchu který vypadá jak rajče. "Chtěl..sem se..jen" ukáže na záchod. "Přijdu pak!" Uteče. "Myslel sem že spí" "jo já taky" pustí mě a vezme si trenky "dám si kafe co ty?" "Jen vodu zlato" odejde.
Odejdu do kuchyně a udělám si kafe "parchant malej" zašeptám si pod nos a zapálim si. "Anthony?" Jak na ranu musí přijít. "Ano?" "Omlouvám se že sem vám to pokazil" "v pohodě ale příště se alespoň hlas než vejdeš" "jo..promiň" sklopí hlavu. "Můžu vodu prosím?" Vytáhnu mu sklenici a položím ji před něj. "Kde je kohoutek víš" potahnu si a odejdu s kávou do pracovny. Nemám náladu..fakt ne.
Koukal sem na něj jak odešel. To sem to asi posral hodně..nalil jsem si vodu a koukal na zahradu. "Wow ta je velká" prohlédl jsem si si každé světélko co tam měl. "Asi bych neměl šmejdit a jít spát.." zasměju se a kouknu na mobil kde mám 8 zpráv. "Mamka.. taťka..on?!" Oh bože on napsal! Uteču do pokoje jak malá holka. To je úžasný mám kamaráda..um..teda možná.
ČTEŠ
Už jsem v nebi?
RomanceRostoucí láska dvou mužů kteří prochází těžkým obdobím a snaží se navzájem si pomoci s veškerými problémy ale to teprve po tom co se poznají.