18.

184 18 2
                                    

,,Arwen," kývol hlavou k stoličke oproti tej jeho. Na stole boli položené dva poháre, v ktorých bola červená tekutina pripomínajúca krv.

Sadla som si oproti nemu a Eloria sa stratila niekde za dverami. Uprela som naňho zrak. ,,Čo potrebuješ?"

,,Aby si tu zostala," zachrapčal a ruky, ktoré mal položené na stole, spojil tak, že sa mu prsty prepletali.

,,Povedal si, že môžem ísť domov takže žiadam rozumné odôvodnenie prečo by som sa tu mala zdržiavať," prekrížila som si ruky na hrudi a oprela sa o operadlo stoličky.

,,Pretože ťa tu potrebujem. To, že môžeš ísť domov som povedal nerozvážne. Vybehlo mi to z úst a ani neviem ako. Chcem, aby si tu s nami zostala." Napil sa z pohára.

Prižmúrila som oči. ,,Prečo ma tu potrebuješ?"

Odložil pohár na svoje povodne miesto. ,,Tvoj brat sa zajtra vráti do Elvenu a kráľovi povie, že budú mať návštevu," tajomne sa usmial.

,,A tou návštevou budeš ty," pretočila som očami. ,,Aké nečakané."

,,Neprekrúcaj očami, miláčik. Ty tam pôjdeš so mnou a budeš vyzerať najlepšie, ako dokážeš. Čaká ťa dôležitá rola," žmurkol na mňa a luskol prstami.

Na stole sa objavil tanier s...Och! Mesačné buchtičky!

Ruky ma svrbeli od túžby vziať si jednu a zjesť ju za pár sekúnd, no musela som si nechať zájsť chuť. ,,Úplatok?"

,,Ber to ako, čo chceš. Budeš totiž hrať moju krásnu priateľku a pekný vzťah," sladko sa na mňa usmial.

Prv ma napadlo, že to je vtip, no pri pohľade na jeho tvár som okamžite zistila, že to myslí vážne.

Zmeravela som.

Ja mám hrať niečiu priateľku? JA, ktorá nevie, čo to je pusa?!

,,Vidím, že si šťastím bez seba," uškrnul sa a pohár si priložil k perám.

,,Eris," zahabkala som. ,,Toto ja nemôžem. Sú to moji rodičia, dopekla! Nie som doma pár dní a už som niečia priateľka? To mi nedáva význam."

,,Myslel som si, že budeš proti. Nemusíš byť mojou priateľkou stačí ak to bude vyzerať, že medzi nami niečo je, Arwen. Stačí ak mi dáš bozk na líce alebo mi položíš ruku na rameno, alebo čokoľvek, aby to vyzeralo dôveryhodne. Preto som sa rozhodol, že ak nás tvoji rodičia príjmu dobre, môžeme tam stráviť noc a ty môžeš byť s nimi," usmial sa na mňa. ,,A ešte toto," luskol prstami a uškrnul sa.

Priamo predo mnou sa objavili tri misky plné Mesačných buchtičiek. Už len z ich lahodnej vône som mala v bruchu orchester. ,,Budem hrať tvoju nevestu alebo čokoľvek, čo chceš!" Vychrlila som a okamžite som si vzala všetky tri misky do rúk.

,,Ešte sme neskončili, miláčik. To si tu môžeš nechať," zasmial sa. ,,Neboj sa ja ti to nezjem."

,,Čo ešte chceš? Ale ponáhľaj sa, pretože ja mám momentálne veľa práce," zamrmlala som prežúvajúc jednu buchtičku.

Prekvapene na mňa pozrel. ,,Teba nezaujíma prečo ideme do Elvenu?"

,,Je mi to ukradnuté, Eris. Hlavne, že ich uvidím a poviem im, ako to všetko je," zazubila som sa.

DOTYK ZLAWhere stories live. Discover now