,,Stalo sa niečo vážne?" Opýtala som sa ho, keď som sa posadila na jeho posteľ.
,,Evelyn sa so mnou rozišla." Bol sklesnutý, to som si už včera všimla. Ale nečakala som niečo takého.
,,Prečo?"
,,Pretože naši rodičia nechcú, aby som si vzal prosté dievča a vnucujú mi manželstvo s inou, ktorú nemilujem," klesol vedľa mňa na posteľ. V očiach mala bolesť a nešťastie.
Povzdychla som si. Naši rodičia boli taktiež nedobrovoľne vtlačený do svadby. Na začiatku sa veľmi nenávideli a robili nič, aby nemuseli s tým druhým tráviť čas na viac. Na verejnosti ukazovali, ako veľmi sa majú radi a hneď, ako sa zabuchli dvere nastala hádka. Jedného dňa ich niekto zamkol v malej miestnosti a tam sa spoznali lepšie a neskôr sa zaľúbili a splodili Torana. Tento príbeh nám, ako deťom neustále rozprávali. Ako malá som chcela zažiť niečo podobného , no čím som staršia, tým si uvedomujem, že svadba by mala byť z lásky a nie z dohody.
,,Arwen, ja viem, že oni boli dotlačení k spoločnej svadbe, ale vtedy bola iná doba. Ja si chcem sám vybrať ženu, ktorá by mala byť po mojom boku. Nechcem žiadnu inú, chcem svoju Eve," tvár si vložil do dlaní.
,,Chápem ťa," chytil som ho za ruku. ,,Mal by si s nimi o tom porozprávať a vysvetliť im to. Každý z nás má právo na vlastný výber svojho šťastia a pokiaľ si to našiel v nej, podporím ťa."
,,Tebe to rodičia nezakázali, Arwen. Ty si môžeš s Erisom robiť čokoľvek, ale my sa musíme skrývať, aby nás náhodou niekto nevidel," zdvihol ku mne svoj utrápený pohľad.
,,Ale medzi nami nič nie je, Toran a ku všetkému-,"
,,U všetkých Bohov, Arwen! Otvor už konečne tie oči!" Zahriakol ma až som nadskočila. ,,Medzi vami to je príliš silné, aby ste si to za ten čas nevšimli. Rodičia by ti to nikdy nezakázali vzhľadom k tomu, čím je, no mne to nedovolia, pretože nepatrí k bohatej rodine Žijú skromne v malom domčeku a jej rodičia si od úst musia niekedy utrhnúť, aby svojej jedinej dcére dopriali drahšie šaty."
Na chvíľu som zamrzla. Mal pravdu. Medzi mnou a Erisom bolo niečo, čomu som nerozumela. Nikdy som nič podobného necítila, keď sa na mňa niekto pozrel. Pri ňom to je iné ak tomu tá včerajška noc...
Pokrútila som hlavou, aby som sa zbavila rovnakých myšlienok na Erisa. Teraz to nebolo o nás dvoch, ale o Toranovi a jeho milovanej.
,,Určite by si mal porozprávať s rodičmi a povedať im to. Oni to nemyslia zle. Chcú len, aby si sa mal dobre," povedala som mu.
Rosalie
Prechádzala som cez chodbu, keď som započula Arwenin smiech a som sa poobzerala rýchlo ten zvuk šiel.
Dvere na druhej strane boli pootvorené a ja som nenápadne nakukla dnu.
Arwen sedela na ebenovom stole a Eris stál medzi jej stehnami. Hral sa jej s vlasmi a hladil ju po líci. Ona sa usmievala ako bezstarostne zamilované dievča.
,,Mám divné tušenie, Eris," povedala odrazu a ja som horela nedočkavosťou. ,,Mám pocit, že sa stane niečo nepekného a niekto sa nám pokúsi veľmi priblížil."
,,Pôjdem za tebou kamkoľvek, Arwen. Kľudne aj cez mŕtvoly. Nedovolím, aby ti niekto ublížil," pohladil ju po jej vlasoch a ona mu venovala svoj bozk. Pri tom pohľade ma bodla neskrotná žiarlivosť. Chcela som, aby sa aj na mňa niekto pozeral a usmieval tak, ako pozerá Eris na ňu.
Rýchlo som prebehla okolo a radšej sa ani neobzrela. Jeho slová ma utvrdili, že to bude dobré a on príde Arwen vyslobodiť.
Aspoň v to dúfam.
✮
Hneď, ako hodiny odbili pol noc som sa nepozorovane vyplížila von z Erisovho hradu a chvíľu mi trvalo, kým som ich našla. Mesiac svietil splnom, ktorý bol silnejší než zvyčajne. Bola som za to nesmierne rada. Videla som na cestu a nemusela som sa báť, že spadnem.
,,No konečne," zvolala. ,,Už som chcela odísť."
,,Som tu," snažila sa som znieť čo najviac nebojácne, no pár ľadových očí ma znervózňovalo viac, ako bolo potrebné.
Jeho oči sa zaborili do tých mojich a ja som nedokázala uhnúť pohľadom. Bola som úplne pohltená.
,,No dobre," prehovorila Bohyňa a položila Gwenovi ruku na široké rameno. ,,Je čas povedať princezničke jej robotu."
Odtrhol odo mňa pohľad a oprel sa chrbtom o strom. Na hlavu si natiahol čiernu kapucňu a ruky si prekryl na hrudi.
Bol záhadný, chladný a mne sa to páčilo a priťahovalo ma to, hoci by nemalo. Bola som predsa zasnúbená už s niekým iným. Mala by som mu byť verná, ako ma to učili, no ja sa tu namiesto toho rozplývam nad iným. Lenže mne sa páčil desivý mrazivý chlad okolo neho, ktorý do mňa udieral, a to som ho stretla len dvakrát v živote.
Jeden z nich, ktorého som nevidela mi luskol prstami pred tvárou. ,,Azara ti niečo hovorila." Vrátil sa ma svojimi slovami na pevnú zem. Celú pozornosť som premiestnila na ženu vedľa Gwena.
,,No konečne vnímaš," uškrnula sa. ,,Pýtala som sa, ako si sa rozhodla."
,,Urobím to," zašepkala som. ,,Ale iba ak mi sľúbite, že Arwen neublížite." Okamžite som na sebe pocítila pár mrazivých očí. Jeho pohľad bol taký intenzívny, že mi okamžite naskočili zimomriavky.
,,Hneď, ako dostaneme do rúk tvoju sestru, rodičov prepustíme," odpovedal mi Boh vetra.
Prižmúrila som oči. ,,Vyhol si sa tomu, čo som povedala." Zamračila som sa naňho.
Chcel niečo povedať, no Azara ho prerušila mávnutím ruky. ,,Nemáme jej v pláne ublížiť. Chceme sa cez ňu dostať k Erisovi, ktorý chce vybudovať ochrannú bariéru okolo svojho domu vďaka tej prekliatej bosorke."
,,Prečo vám neverím?" Ignorovala som poslednú časť toho, čo povedala.
Mykla plecami a podala mi biely prášok, ktorý pripomínal cukor. Fľaštička už musela byť veľmi stará. Text na štítku bol zažltnutý a nečitateľný.
,,Čo to je?" Zaujímala som sa.
Azara sa zvrtla, nasadila si kapucňu na hlavu ako všetci. ,,Musíš im to nepozorovane nasypať do jedla. Všetkým. O ostatné veci sa už postaráme. Dôležité je, aby o dva dni, o takomto čase, už všetci spokojne spali v posteliach a ty, aby si nás uvítala."
Srdce sa mi rozpadlo ako domček z kariet. Zrada mojej sestry ma nesmierne ťažila a bolo mi proti srsti jej ublížiť, no chcela som zachrániť rodičov. Eris ju záchrani a našu bratia s Eloriou mu určite pomôže. Nenechajú ju len tak.
No bola tu jedna vec..
Bála som sa, čo mi urobia ak na to prísť. Eris ma určite roztrhá na kusy, Eloria na mňa bude škaredo pozerať , no Toranom a Julien? Nemohli si vyberať medzi sestrami. Všetci sme boli rovnaká krv. No a čo Arwen? Tá ma bude do smrti neznášať za to, čo som urobila.
,,Dohodnuté."
YOU ARE READING
DOTYK ZLA
FantasyArwen je najmladšou princeznou Elvenu. Nikdy ju nebavilo nosiť šaty a rozdávať úsmevy. Mala rada zbrane, jazdu na koňoch...Skrátka všetko, čo by princezná robiť nemala. Jedného večera sa v jej izbe zjaví záhadný muž, ktorého nikdy predtým nevidela...