Denné svetlo bolo ostré a moje oči si dlho zvykali na taký tok svetla, no nakoniec si asi po minúte zvykli.
Vo výške nad sebou som zahliadla Erisa, ktorý klesá ku mne ma zem a zbesilo máva krídlami.
O chvíľu pristál tesne predo mnou. Okamžite pozrel na môj krk a spokojne zapriadol.
,,Vedel som, že to dokážeš," povedal to tak pekne, že sa mi z toho roztriasli kolená. Očami som zablúdila k jeho perám a nevedela som od nich odtrhnúť pohľad.
Vyzerali ako zakázané ovocie, ktoré ma lákalo a chcela som ho ochutnať.
Natiahol ruku, chytil retiazku medzi prsty a prezeral si kľúč. Oči mu pri tom zvláštne iskrili.
,,Ladí ti k očiam," povedal potichu a pustil retiazku, no odo mňa sa neodtiahol. Stál na tom istom mieste a jeho telesné teplo som cítila na tom svojom.
,,Eris," zašepkala som s očami uprenými do tých jeho ametystových. Občas som pohľadom skĺzla na jeho pery, no okamžite som mu pozrela späť do očí.
Dokelu! Bola som ako v tranze. Stále som pozerala do jeho očí či na pery a nevedela sa pozrieť inam.
Nemohla som.
Akoby asi chutili pery Boha?
,,Povedz to," zamrmlal a mne prišlo, že sa tvárou ku mne ešte viac priblížil.
Preglgla som.
Nosami sme sa takmer dotýkali, a ak by som sa trošku pohla...Naše pery by sa dotkli.
,,Pobozkaj ma," povedala som zúfalo hlasom, ktorý neznel ako ten môj.
Nemusela som to povedať znova a priložil svoje mäkké pery na tie moje. Perfektne do seba sadli.
Chvíľu sme sa len tak jemne oťukávali, no potom Eris prebral kontrolu. Pritlačil ma o stenu a dobíjal moje ústa. Naše bozky boli ako tie najlepšie tanečné kroky. Vedeli, čo robia akoby to robili predtým už miliónkrát.
Prsty som mu zaborila do čiernych vlasov, ktoré na slnku chytali lesk modrej, a slabo som ho potiahla. Bola som ako očarovaná. Nevedela som prestať a chcela som stále viac.
Jeho ruky mi prechádzali cez kríže až tesne nad zadok a zas späť. Chcel byť dominantný a to ma hádzalo do kolien. Naše jazyky sa medzi sebou bili. Nikdy predtým som sa nebozkávala, ale cítim sa ako by som mala roky skúsenosti a,-
Niekto si odkašľal a ja som sa okamžite od Erisa odtiahla. Červenala som sa až na pätách, keď som videla ako na nám Eloria hľadí a uškŕňa sa.
,,Prepáčte, že vás ruším, no chcela by som vám niečo ukázať," povedala vážne. Úškrn jej zmizol z tváre.
,,Čo nám chceš ukázať?" Spýtal sa Eris a otočil sa k nej tvárou. Pri pohľade na jeho opuchnuté pery som takmer zastonala.
,,Uvidíš," otočila sa nám chrbtom a začala sa pomaličky vzďaľovať.
Eris sa zvrtol ku mne a ja som naňho prekvapene pozrela.
,,Toto ešte dokončíme, miláčik," zapriadol mi do ucha. Perami sa zľahka dotkol môjho ušného lalôčiku a ja som sa nevedela zbaviť pocitu, že to urobil naschvál.
Eris sa s provokačným úsmevom odtiahol a začal kráčať preč.
Snažila som ukľudniť svoje zbesilé srdce, ale nešlo to. Vždy, keď som čo i len na sekundu privrela oči, sa mi vybavili jeho bozky. Nikdy som nič podobné nezažila. Bolo to akoby sa zastavil čas. Jedna moja časť kričala áno a druhá si nebola istá či to bolo správne.
YOU ARE READING
DOTYK ZLA
FantasyArwen je najmladšou princeznou Elvenu. Nikdy ju nebavilo nosiť šaty a rozdávať úsmevy. Mala rada zbrane, jazdu na koňoch...Skrátka všetko, čo by princezná robiť nemala. Jedného večera sa v jej izbe zjaví záhadný muž, ktorého nikdy predtým nevidela...