45.

55 11 4
                                    

Pripútali mi nohy aj ruky ku kovovému stolu. Snažila som sa brániť. Kopala som, metala som sa, no nič nepomáhalo. Mala som na sebe len čiernu nočnú košieľku.

,,Nie!" Kričala som pridusenie. ,,Nie!"

Kye sa na mňa lačne pozrel a oblizol si pery. ,,S tebou by sa dalo robiť viac vecí."

Trhla som rukami, no nič sa nestalo. Okovy sa mi ešte viac utiahli okolo zápästí. Vlasy mi bujne lietali okolo tvare pripomínajúc hadov.

,,Za toto zaplatíte. Eris vás zderie z kože!" Pľuvla som jednému do tváre.

,,Začnite," povedala chladne Azara, ktorá to všetko pozorovala opretá o stenu. Ohnivé vlasy mala zviazané v chvoste.

Naill držal v ruke čiernu misku s nejakou čudnou tekutinou a pristúpil s ňou ku mňe.

,,Toto bude zábava," zaškeril sa Kye a svojou mocou vybral tekutinu z misky. Rozdelil ju na štyri časti, ktoré namieril na ruky i nohy.

Kye držal tú tekutinu pár centimetrov od mojej kože a uškŕňal sa. ,,Si pripravená?"

Nečakal na moju odpoveď a miesto toho mi tú tekutinu dal na kožu, ktorá ju okamžite do seba vsiakla. Pálilo to. Bolo to akoby mi dali oheň k teľu.

,,Zabijem vás všetkých!" Kričala som ako zmyslov zbavená. Trhala som rukami aj nohami, no okovy držali pevne.

,,To si rada pozriem," zasmiala sa Azara a odrazila sa od steny, o ktorú sa opierala. ,,Môžete ju pustiť. Lektvar už urobí zvyšok."

Hneď, ako som mala voľne končatiny som sa vyšvihla na nohy a bola som pripravená si cestu preč vybojovať holými rukami. Pretože, čo iné mi aj zostávalo, že?

,,Nenamáhaj sa, princezná. Nič ťa pred tvojim osudom už nezachráni," povedal Naill znudene stále držiac misku v ruke.

Skrz zuby mi z úst vyšlo zavrčanie. Mala som na sebe košieľku a žiadnu zbraň. Moje šance v porovnaní s nimi boli úplne nulové, ale ani tak som sa nemienila vzdať. Chýbajú nám ešte dva kľúče, aby sme získali Amulet.

,,Si s Erisom spútaná mágiou, ktorá ti koluje v žilách. Ak zničíme teba, ublížime tým jemu a on bude tak zraniteľný, že stačí kúsok a je v našich mociach. Ty si pre nás úplne bezvýznamná ako omrvinka na obrovskej podlahe," uškrnul sa Kye a ruky si zložil v bok.

,,Prečo chcete tak moc Erisa? Čo vám urobil?"

Ohnivovlasá bohyňa začala okolo mňa pomaličky chodiť dookola s rukami za chrbátom. ,,Stará sa do vecí, do ktorých mu nič. Nie je uznávaný ako Boh temnoty, ale stále sa naňho bude hrať. Eris je obyčajný človek s nesmrteľnosťou a nepredstaviteľnou silou v tele. Doteraz nechápem prečo mu najvyšší Bohovia dovolili stať sa jedným z nás. Najmladší a najmenej skúsený bastard splodený z nechutných chúťok jeho otca."

Nohy ma začali páliť a vypovedali svoju službu. Spadla som na zem priamo pod Azarine nohy, ktorá sa vyškierala ako blázon.

,,Ako vidím, jed už začína pracovať," skonštantovala.

Ruky som zovrela v päsť. ,,Eris nie je žiaden bastard," zafučala som.

,,Koho sa tými slovami snažíš oklamať, Arwen? Všetci vieme kto Eris je, kto sú jeho rodičia. Neklam samú seba, dievča. Zbytočne ti to len uškodí," ozval sa opäť znudený hlas Nailla.

,,Myslela som, že Bohovia sú dobrí. Kto by povedal, že z vás budú také zvery?"

Naill treskol miskou o kovový stôl tak silno, až sa mu v prstom roztrieštila. ,,Bacha na jazyk! Nevieš, čo sme si prešli za celý nás dlhý-predlhý život! My nie sme zlí. Všetci sme sa zaprisahali, že jedného dňa sa dostaneme späť za našou rodinou a teraz, keď už máme na dosah to, čo sme chceli nás nikto nezastaví."

DOTYK ZLAWhere stories live. Discover now