Na rukách ma doniesol do svojej izby a hneď, ako sa zatvorili dvere ma hodil do postele.
,,Chceš sa ísť osprchovať prvá alebo pôjdeme obaja naraz?"
,,Nie je to na to trochu priskoro?" Spýtala som sa ho s úsmevom na perách.
,,Nemusíme tam ísť nahí, kráska," palcom mi prešiel po spodnej pere. ,,Choď sa okúpať. Ja použijem inú kúpeľňu."
Prstami som mu vošla do vlasov. ,,Tvoja ponuka znie krásne, no uskutočníme ju neskôr." Žmurkla som naňho a dala mu bozk na čelo.
✮
Po dlhom kúpeli som si obliekla už nachystané pyžamo. Tmavomodré saténové kraťasy ak tomu tielko rovnakej farby s tenkými ramenami a hlbším výstrihom do písmena V. Výstrih bol väčší, ako som bola zvyknutá. Našťastie tam bola krajka, ktorá chránila to, čo mala.
Ľahla som si do stredu obrovskej postele a čakala na Erisa, ktorý sa ako na zavolanie objavil vo dverách. Mal na sebe tmavé tričko a čierne voľnejšie pyžamové nohavice. Jeho čierne vlasy boli ešte vlhké, a to mu ešte viac pridávalo na kráse. S úsmevom zatvoril dvere a pomalým lenivým krokom kráčal ku mne.
Bolo to sexy. Jeho chôdza vo mne prebúdzala doteraz neprebudené pocity a on si užíval, ako som ho hltala pohľadom. Sadol si na kraj postele, vzal moje chodidlá do rúk a začal ich jemne masírovať.
Musela som si zakloniť hlavu a vychutnávala som si ten blažený pocit. ,,Páči sa ti to?" Spýtal sa a krúživým pohybom mi masíroval chodidlo.
,,Ak prestaneš, zabijem ťa," zastonala som.
,,Som rád, že sa ti páči," žiarivo sa usmial a pokračoval v masáži.
Ležala som úplne uvoľnená na Erisovej posteli a užívala si pohyby jeho prstov. Bolo jasné, že to už niekedy robil. Jeho prsty sa pohybovali ako profesionálovi.
Ruky som si zložila pod hlavu. ,,Chcem, aby si mi to urobil každý deň."
,,Tvoje želanie mi je rozkazom, princezná," žmurkol a pustil ma.
,,Čo sa deje?" Spýtala sa som sa a zdvihla sa na lakte, aby som dobre videla.
,,Dnes bol náročný deň. Rád by som už konečne zaľahol do postele vedľa teba," povedal a zároveň si pretiahol cez hlavu svoje čierne tričko.
Nevedela som pozrieť inde než na neho. Bol ako zo sochy vytesaní. Oblizla som si suché pery a pozorovala jeho krémovú pokožku pokrytú špirálovým tetovaním, ktoré mu šlo od zápästia až cez rameno niekde na chrbát. Pyžamové nohavice mal veľmi nízko a som si v duchu želala, aby som ich mal ešte nižšie.
,,Páči sa ti, čo vidíš, miláčik?" Uškrnul sa.
,,Chcem vidieť to tetovanie celé," povedala som.
Bez slova sa mi otáčať chrbtom a ja som len pozerala s otvorenými ústami. Špirály mu siahali až pod lem nohavíc. Priamo medzi lopatkami mal veľkú hviezdu a mesiac. Vedela som, že to tetovanie predstavuje jeho moc.
Skôr, ako som niečo povedala, sa jeho mohutné telo týčilo nado mnou. Oči mu hravo iskrili a z pier mu úsmev neschádzal. ,,Pozor, tečie ti slina."
Chrbtom dlane som si utrela ústa a až potom som si to uvedomila.
Eris sa rozosmial na celú izbu a mne sa mykalo kútikmi. Zvalil sa vedľa mňa a ešte chvíľu sa rehotal.
,,Zostaneš tu so mnou?" Prehovoril zachrípnuto po tom, čo sa dosmial.
Prikývla som a pritúlila sa k nemu. Jeho telo bolo príjemne teplé. Objal ma rukami a dal mi letmý bozk na pery.
,,Dobrú noc, kráska," zašepkal a pritiahol si ma ešte bližšie k sebe.
,,Dobrú noc, Eris."
✮
Ráno som sa prebudila v posteli sama. Jeho strana bola dôkazom tohto, že už tu chvíľu nebol. Nijako som si nad tým hlavou nelámala a hneď po svojej rannej hygieny som opustila Erisovu izbu.
Bola som už skoro v jedálni, keď som zastala v pohybe ako otvorenými ústami som hľadala pred seba. ,,Eloria?" Zamrmlala som. Práve vyšla z Julienovej izby a mne bolo jasné, že len tak tam nebola. A už nie taká strapatá.
,,Arwen? Nemala si už byť na raňajkách?" Pozrela mojim smerom a hneď, ako zbadala môj pohľad zahanbene sa pozrela do zeme.
Odignorovala som jej otázku. ,,Prečo si bola za Julienom?" Nadvihla som obočie.
,,Ja som mu len bola povedať, že raňajky už začali."
Klamala.
Tá potvora mi klamala!
Nemusela som byť ani inteligentná, aby som vedela, čo spolu robili. Ale zamrzelo ma, že mi to nepovedala. Bola to moja kamarátka.
,,Arwen-,"začala, ale ja som ju prerušila.
,,Prečo si mi to nepovedala?" Ruky som si prekrížila na prsiach. ,,To ti nestojím ani za to, aby si mi povedala, že máš niečo s mojím bratom?"
,,Nie, ja...," hneď ako otvorila ústa tak ich aj zatvorila ústa.
,,Ty čo? Eloria nechoď na mňa so slovami, že si mi to chcela povedať. To hovorí každý. Je to stále tá istá pesnička. Ak by som ťa nevidela, nepovedala by si mi to," zamračila som sa na ňu.
,,Prepáč," porazene zvesila plecia.
,,Si moja prvá poriadna kamarátka, ktorú som mala a mňa veľmi mrzí, že mi toľkokrát neveríš, aby si mi povedala, že skôr s mojim bratom."
Julien rozospato otvoril dvere a prekvapene zažmurkal, keď nás videl. Pretrel si oči a pozrel na mňa. ,,Nie je to jej chyba. To ja som chcel, aby ti nič nepovedala."
,,Prečo?" Ostro som sa spýtala.
,,Pretože ťa do toho nič nie je!" Zvýšil hlas a ja som prekvapený zalapala po vzduchu. Julien na mňa nikdy nezvýšil hlas a nikdy mi ani nevynadal.
,,Je mi to jedno," mykla som plecami. ,,Aspoň vidím za, čo vám stojím, keď ste mi to ani jeden nenaznačili."
Eloria chcela niečo povedať, ale ja som ju ignorovala rovnako aj Juliena. Len som okolo nich prešla a ďalej si ich nevšímala.
Surra zrejme myslela toto, keď povedala, že nie všetci sú ku mne úprimný.
✮
Nadurdene som si sadla medzi Erisa a Torana, ktorí prerušili ich konverzáciu a pozreli na mňa.
,,Deje sa niečo?" Spýtal sa ma Eris.
,,Eloria spáva s Julienom a nepovedali mi to," zašomrala som otrávene a zahryzla do čerstvého pečiva, ktoré krásne rozvoniavalo.
Eris sa uchechtol. ,,Hoď to za hlavu, Arwen. Nerieš ich."
Neodpovedala som mu. Bolo mi to jedno. Mňa len mrzelo, že mi to nepovedali. O mňe a Erisovi vedeli už od začiatku, len niekedy od začiatku bolo zakázané.
Dvere sa otvorili a dnu vošla vysmiata Rose v sprievode s tými dvoma.
Všimla som si Julienov pohľad, no ignorovala som ho a usmiala sa na svoju staršiu sestru. ,,Vyzeráš oveľa lepšie."
,,Ďakujem," odpovedala a posadila sa oproti mne.
,,Bolo by možné sa s tebou ísť porozprávať v súkromí? Najlepšie teraz." Zašepkal mi do ucha Toran a ja som sa k nemu tiež tvárou.
,,Samozrejme," povedala som a vstala od stola.
,,Kam idete?" Spýtal sa zvedavo Eris a zľahka ma chytil za ruku.
,,Potom ti poviem," pobozkala som ho na líce a po Toranovom boku som opustila jedáleň.
YOU ARE READING
DOTYK ZLA
FantasyArwen je najmladšou princeznou Elvenu. Nikdy ju nebavilo nosiť šaty a rozdávať úsmevy. Mala rada zbrane, jazdu na koňoch...Skrátka všetko, čo by princezná robiť nemala. Jedného večera sa v jej izbe zjaví záhadný muž, ktorého nikdy predtým nevidela...