✨Bab 39✨

17 2 0
                                    

Haikal memberhentikan kereta Audi R8  yang dipandunya di hadapan sebuah Banglo mewah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Haikal memberhentikan kereta Audi R8  yang dipandunya di hadapan sebuah Banglo mewah. Dia memandang ke arah isterinya "Jom" ajak Haikal lalu mereka berdua keluar dari kereta itu.

"Cantik tak rumah ni sayang?" Soal Haikal kepada isterinya. Amanda menganggukkan kepala. "Cantik! Cantik sangat  rumah ni hubby." Amanda memandang Haikal dengan senyuman. "Sebelum ni, rumah ni cantik tapi kosong but now rumah ni tak akan kosong lagi sebab akan ada KING AND QUEEN yang akan tinggal dekat sini." Kata Haikal lagi.

"Thanks for everthing and I love you so much My King." Amanda memeluk tubuh milik suaminya dengan erat. 

CUP

Satu ciuman yang dihadiahkan oleh Amanda ke pipi milik suaminya itu. "And I Love you too My Queen" JAwab Haikal lalu dia membalas pelukan isterinya

"Dah jom masuk dalam. Sampai bila nak berpeluk dekat luar ni, kalau orang tengok malu je." Amanda melepaskan pelukan mereka lalu menarik tangan Haikal untuk berjalan menuju ke pintu masuk.

"Apa password?" Soal Amanda

"Our wedding date." Ringkas dan padat jawapan yang diberikan.

Amanda memasuk kan tarikh perkahwinan mereka untuk membuka pintu

'190623' "19 Jun 2023" REKAAN

Tit

Tit

Tit

KTAK

Selesai sahaja memasukkan password pintu itu terus terbuka. Lagi sekali Amanda tergamam melihat keadaan di dalam rumah ini.

Gabungan warna kegemarannya iaitu Black and White "Your favorite color black and white right sayang?" Amanda tersenyum lalu menganggukkan kepala beberapa kali

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gabungan warna kegemarannya iaitu Black and White "Your favorite color black and white right sayang?" Amanda tersenyum lalu menganggukkan kepala beberapa kali. "Yes it is my favorite color." 

"Bagus la tu dah jom naik bilik and rehat kejap. Sebab petang ni kita nak pergi beli barang basah untuk masak" Kata Haikal kepada Amanda.

"Ye la, lagipun kita kan baru pindah so kita boleh beli siap-siap stok barang untuk sayang nak masak. Boleh kan hubby?" Tanya Amanda kepada Haikal.

MRS: HAIKAL AIMANWhere stories live. Discover now