Niall
Kävelen kohti koulua katse tiukasti sateen jäljiltä märässä asvaltissa. Potkin lehtiä, jotka ovat jääneet siihen talven jäljiltä. Tungen kädet syvemmälle mustien, hieman löysien farkkujen taskuun ja huokaisen.Oli huhtikuun alku. Koulua olisi vielä pari kuukautta ennen kesälomaa. En malta odottaa sitä. Pääsen kahdeksi kuukaudeksi eroon siitä kiusaajaporukasta, jotka aina haukkuvat ja tönivät minua. Tai no, yhdestä henkilöstä siinä porukasta en kyllä haluaisi päästä eroon. Tai haluaisin, mutta en halua. Jostain syystä pidän hänestä ihan liian paljon. Minun pitäisi vihata häntä. Mutta en vihaa, ja se on syvältä.
Saavun koulunpihaan, jossa ei ole paljon oppilaita. Vaan pari polttamassa tupakkaa koulun nurkilla. Olen siis myöhässä, jippii. Opettaja varmasti on mielissään, kun olen myöhässä kolmatta päivää peräkkäin.
Astun sisään koulun suurista ovista, ja lähden kävelemään historian luokkaa kohti. Sinne päästyäni koputan oveen toivoen, ettei opettajamme Edison ole kovin vihainen. Hän on nuori naisopettaja, monen suosikki. Minua hän kuitenkin tuntuu lähes vihaavan.
Pian ovi avautuu. Edison ei katso minua järin yllättyneenä, kun mutisen anteeksipyynnöt myöhästymisestä. Astun peremmälle luokkaa ja tajuan, että ainut vapaa paikka luokassa on takarivissä, Zayn Malikin vieressä. Sen pojan, jota minun pitäisi vihata mutten vihaa.
Nielaisten astelen takariviin Zaynin viereen. Vaikka en katso häntä istuessani paikalle, tunnen Malikin tuijottavan minua. Vaikka niin kovin haluaisinkin siirtää merensinisten silmieni katseen toisen tummiin, kiehtoviin silmiin, en pysty. Hän kuitenkin alkaisi vain haukkumaan minua homoksi. Mikä on erittäin ristiriitaista, koska hän ei itse katso edelleenkään mihinkään muuhun kuin minuun. Otan historian kirjat esiin ja yritän keskittyä johonkin muuhun kuin siihen faktaan, että Zayn tuijottaa minua vieläkin.
// juu elikkäs tää on mun eka fic täällä, eli en oikeen tiiä mitä täst tulee mut toivottavasti tykkäätte :) ja tä on siis ziall tarina jos joku ei viel ymmärtäny
HUOM! Käy tsekkaamassa myös mun toinen poikaxpoika kirja, Tell me you hate me. thank youuu!
YOU ARE READING
Difficult Love [ziall fanfic in finnish]
FanfictionNiall Horan on yksinäinen poika, joka asuu äitinsä luona Lontoon hienolla asuinalueella. Hänellä ei ole oikeastaan muita kavereita kuin Louis Tomlinson. Zayn Malik on koulun kuumin jätkä, joka asuu yksin pienessä kerrostaloasunnossaan. Zayn ja häne...