"Turn akak pulak ye..pernah makan cipap tak.."
"Tak pernah kak...pernah tengok je.."
"Hehe..dah tngk mesti nak rasa kan...tolong puaskan akak dulu ye.."
"Baik akak sygg..slurppp.."
Aku yang baru pertama kali hendak bersetubuh diajar hands on oleh Kak Ida. Rezeki mendapatkan seorang teruna, Kak Ida menjadi mudah untuk menunjukkan cara mana yang mampu memberinya kepuasan. Dengan remaja yang polos seperti aku, teknik teknik yang baru dapat dipraktikkan disamping meningkatkan pengalamannya di dalam perhubungan kelamin.
Kak Ida memberatkan badannya ke kiri, menukar posisi agar aku berada di atas, kini aku pula menindihnya,batang aku yang dibawah aku geselkan pada bulu ari2nya yang merimbun. Aku lepaskan bibir aku dari mulut Kak Ida sebelum perlahan lahan menjilat tubuhnya. Aku mencium pipi,mengemam telinga,menjilat leher Kak Ida sehingga sampai ke bahagian utama, bintang segala bintang iaitu cipap kemaluan Kak Ida.
Sepanjang perjalanan lidah aku kebawah,bunyi rintihan Kak Ida semakin kuat. Mengerti yang aku sudah di bawah, dengan rela hati Kak Ida membuka kelangkangnya. Di balik bulu ari2 yang tebal aku selak dan terlihat bibir cipap yang menutupi lubang kemaluan Kak Ida.
Aku termenung seketika, kali pertama dalam hidup aku melihat kemaluan wanita sedekat ini. Kak Ida tersenyum melihat kepolosan aku dihadapannya. Dia mula memainkan jarinya,menyelak buku dan membuka lipatan bibir cipapnya sendiri.
"Jilat ni Sam...jilat sampai akak keluar..."
Kak Ida mengarahkan aku le bahagian dalam cipapnya yang berwarna merah. Lembab tapi masih belum basah dan berair . Didalamnya seperti hidung yang kembang kempis. Begitu menyelerakan. Perlahan lahan aku mendekat dan mengambil bau. Sedikit hamis tetapi baunya menaikkan berahi aku. Aku menjelirkan lidah untuk menikmati cipap Kak Ida.
"Slrpppp...."
"Ahhh...samm..."
Kak Ida mengerang sambil memegang rambut aku. Lidah tadi aku jalankan dari bawah alur cipap Kak Ida ,memasuki pintu cipapnya sebelum terakhir sampi ke puncak biji keras diatas pimtu cipap. Bontot Kak Ida terangkat. Dari situ aku tahu yang Kak Ida suka diperlakukan sedemikian. Jilatan pertama dapat aku rasakan air mani kak Ida yang sedikit masam yang sudah mulai membasahi bibir cipapnya
"Slrrppp...slrpppp.slrpppp"
"Ahhhh...ahhhhh..ouuhhh"
Bunyinya tak ubah seperti menghirup sup maggi tapi kali ini air yang aku hirup adalah air puncak nafsu Kak Ida. Bulu ari2nya yang tebal sedikit menganggu tapi kelembutan bibir cipap Kak Ida mengatasi rasa gangguan itu.
Aku semakin rakus kerana aku sudah mula dapat menyesuaikan diri dengan bau cipap wanita. Seperti menjilat aiskrim, aku ulangi menjilat cipap Kak Ida dari alur bontotnya sampai ke atas. Aku tonyoh muka aku pada kemaluan Kak Ida untuk menyatakan bertapa gembiranya aku petang itu menikmati cipap kakak ipar ku.
"Sammm...ahhh..kelentit akaak...hisapp.."
"Yang mana kelentit kak.."
"Yang ni sayanggg...hahaha .."
Kak Ida menunjukkan aku biji kelentitnya, baru aku tahu yang biji keras di atas cipap yang sedikit menonjol keluar itulah yng dipanggil kelentit. Antara tempat yang mampu membuatkan wanita terbang tinggi.
"Nyoott...nyottt..."
Tanpa membuang masa aku menyedut dan menikmati kelentiti Kak Ida. Dia memejamkan mata. Dia banyak memberi arahan bagaimana hendak memuaskan dirinya. Seakan hamba aku hanya mengikut. Aku juga sangat menikmati tubuh Kak Ida. Setelah puas dibawah aku kembali menghimpitnya sambil kami berkucupan.
YOU ARE READING
Embun
RomanceSetenang Embun di pagi hari, Kehidupan yang penuh onak dan duri. Terdidik dari kecil,kebiasaan menjadi kegilaan. Cerita Remaja menikmati perhiasan Dunia. Wanita