Episode 25 : Khabar Duka

12.1K 182 10
                                    

Cikgu Hanisa menggentel zakar Cikgu Razi yang masih belum bangun. Batangnya diurut urut supaya timbul sedikit panjang untuk membolehkan Cikgu Hanisa mula mengolomnya. Cikgu Razi tertawa melihat kelakuan sahabatnya itu. Cikgu Hanisa kerap kali menunjukkan keghairahannya setiap kali mereka bersama walaupun tiada ikatan perasaan diantara mereka.

"Bangun punn...gluppp .gluupppp..slrppp..emmm.."

Mata Cikgu Hanisa menjeling melihat mata rakannya. Mereka berdua tersenyum dalam kesedapan. Cikgu Hanisa seperti orang kehausan mengolom semahunya batang zakar Cikgu Razi yang hanya menahan diri di bucu meja

"Slrppop..slrpppp..suupppppp"

"Ahhhhh...razii...sedappkann...emmm..Nis suka macam ni.."

"Hehe..mcm dulu2 kan...slrpp..slrppp"

Cikgu Hanisa mengangguk. Dia sedang mencangkung di kepala Cikgu Razi. Cipapnya dilunyaikan di muka Cikgu Razi yang sedang asyik menjilat bibir cipap Cikgu Hanisa. Aku yang sedang mengintip,melancap melihat kelakuan bakal ibu mertuaku ini. Dia begitu asyik menekan cipapnya ke muka Cikgu Razi yang terbaring dilantai bilik.

"Ahhh....raziii...ahhhhh"

Cikgu Hanisa menggesel cipapnya ke muka Cikgu Razi sehingga tenggelam ke batang hidungnya. Cikgu Razi meramas payudara Cikgu Hanisa dari bawah. Nafasnya tercungap cungap akibat ditutup dengan kemaluan Cikgu Hanisa yang begitu lembut. Rambutnya digenggam Cikgu Hanisa yang menekan supaya kepalanya lebih kuat menyedut dan menjilat cipap yang berbulu itu.

"Ouhh Razii..kalau bab jilat ni.you the best..."

"Betul ni..takde sapa bole lawan??.."

"Yess Razi...ahhh..tunggulah Liza dapat rasa jilatan kau ni..ahhh"

Cikgu Razi bangga. Cikgu Hanisa yang mencangkung didudukkannya di dada dengan bukaan cipap yang jelas kelihatan pada aku kerana posisi Cikgu Hanisa bertentang dengan aku dibilik kasut. Hanya kerna nafsu yang memuncak Cikgu Hanisa tidak perasaan perbuataan di lihat oleh aku yang merakam.

Kaki Cikgu Hanisa dibuka dengan cipapnya sejajar dengan mulut Cikgu Razi. Bontotnya didudukkan diatas dada Cikgu Razi. Cipap Cikgu Hanisa mula dihisap dan disedut dengan rakus. Bibir cipapnya yang tebal sangat mengasyikkan. Aku melihat cara cikgu Razi menjilat cipap Cikgu Hanisa. Dari kejauhan aku belajar,jika Cikgu Hanisa sudah memuji,pasti permainan lidah Cikgu Razi teramat sedap baginya.

"Raziiii...ahhhh....lembuttt lidah kauu nii...ahhhh"

"Slrpp..slrpp.. .slrrrppp..sruupppp"

Cikgu Hanisa menggapai batang Cikgu Razi dari hadapan. Dia mengocak sambil cipapnya dinikmati. Batang kote yang dikocaknya terasa hangat dengan urat yang berdenyut menandakan kesediannya untuk berkhidmat. Cikgu Hanisa seakan dipukau apabila permainan lidah Cikgu Razi semakin buas sehingga memasukkan lidahnya kedalam lubang cipap Cikgu Hanisa.

"Ohhh sedappp sangatttt..ermmmmm"

Kesedapan yang dirasainya tidak lama kerana dia juga mahu memberikan rasa enak yang sama kepada Cikgu Razi.. Tanpa meminta jilatan ke cipapnya dihentikan,Cikgu Hanisa memusingkan tubuhnya dengan cipapnya yang masih melekat dimulut Cikgu Razi. Mereka berada di posisi 69 yang belum pernah lagi aku cuba. Dari atas lengkuk tubuh Cikgu Hanisa begitu mengagumkan. Kelihatan lubang bontotnya yang hitam sementara Cikgu Razi terus memberikan servis jilatan tanpa henti.

Lama juga aku memerhatikan mereka berada di posisi itu. Bunyi yang dihasilkan boleh tahan hebatnya. Nasib baik kerana blok yang ini jarang dilalui pelajar apatah lagi berada paling atas. Perbuatan sumbang dua orang dewasa ini tidak diketahui orang. Aku begitu bernafsu melihat tubuh bakal ibu mertuaku ini. Cikgu Razi begitu beruntung dapat menjilat cipap Cikgu Hanisa.

EmbunWhere stories live. Discover now