Episode 32 : Harga Diri

17.5K 187 20
                                    

Dinda separuh mati menahan permainan dua orang lelaki yang tidak dapat dilihatnya. Dinda dengan tenaga yang masih berbaki mengumpulkan kekuatan dan menjerit sekuatnya buat kali terakhir.

"Arrghhhhhhhhhh"

Kak Ida menjerit terkejut melihat Tok Adi yang disangkanya sudah keluar dari rumah namun berbogel menyorok dibalik pintu bilik Kak Ida. Kain kemban yang sudah dilurutkannya tadi mahu segera dipakai semula namun Tok Adi dengan laju meluru ke arah Kak Ida bersama batangnya yang berjuntai longlai.

"Apaa ni banggg...jangan macam nii..."

Kak Ida cuba melepaskan diri dari dipeluk oleh Tok Adi. Ketua kampungnya itu sudah mengunci erat tubuh Kak Ida. Tubuhnya yang masih berbekas air mandi dijilat oleh Tok Adi . Tidak pernah Tok Adi mendapat peluang sebaik ini di dalam hidupnya.

"Oohh Idaa...tak mungkin abang lepaskan peluang ni..."

"Jangan bangg..nanti Sam balikk..."

"Lama lagi ni Daa..cukup masa untuk kita berdua."

Tok Adi memusingkan tubuh Kak Ida. Dia menolak menjauh sedikit melihat dari atas hingga kebawah tubuh isteri si Zamri. Kali pertama dia melihat tubuh Kak Ida tanpa seurat benang. Selama ini dia hanya berfantasi berbekalkan gambar2 pakaian dalam Kak Ida yang diberikan oleh Samsul.

"Tak saya sangka awak secantik ini Da .."

Tok Adi terpesona,walaupun sudah memiliki isteri secantik Dinda namun iateri orang lain tetap lebih cantik dari yang dimilikinya. 3 bulan pertama pernikahan sahaja dia berahi melihat isterinya itu, namun selepas setiap hari dijamu juadah tubuh yang sama, lama kelamaan Tok Adi menjadi muak dan bosan. Daging yang haram lebih sedap dinikmati daripada yang tersedia halal.

"Jangan banggg...tolonggg..."

"Ida pleaseee...saya sanggup bayar awak macam haritu.."

"Apa ni bangg...abg ingat saya pelacurr ke..."

Kak Ida menolak tubuh Tok Adi. Walaupun dia pernah menjual tubuhnya ,tapi itu cerita dahulu bukan yang sekarang. Lebih baik dia mencari rezeki berpenat menjual kuih daripada berniaga bermodalkan cipap dan payudaranya. Kak Ida segera memakai kain kemban batiknya meninggalkan Tok Adi berbogel keseorangan.

"Idaa...sorryyyy...saya tak anggap awak mcam tu.."

Tok Adi cuba memujuk Kak Ida yng merenung ke luar dari tingkap biliknya. Fikirannya kembali teringat tentang ugutan si Mazlan. Pasti selepas ini Mazlan akan menelefon bertanyakan perkembangan bersama Tok Adi. Baru saja dia ingin bergembira dan kagum dengan kejujuran Tok Adi namun dia tiada beza dengan lelaki yang lain.

"Abang ada isteri..cuba kalau isteri abang kena buat macam ni..abg suka?

"Suka...abang suka tengok orang lain henjut bini abang..."

"Abangg Adi....."

Kak Ida terkejut dengan jawapan spontan dari Tok Adi. Tidak disangka seorang pemimpin masyarakat seperti dia, masih terselit fantasi jahat terhadap isterinya sendiri. Kak Ida yng sememangnya tahu lama kelamaan dia harus juga memberikan tubuhnya kepada Tok Adi, namun dia tetap memancing mudah2an Tok Adi berubah fikiran agar tidak menyetubuhinya.

"Ya Ida...sebab abg suka awak lama dah..lebih2 lagi lepas kolomon masa hujan hari tu.."

Teringat Kak Ida kejadian tempoh hari, dia mendapatkan RM600 hanya dengan mengolom zakar Tok Adi, seminggu belum tentu dia mendapat duit seperti itu. Alang2 Tok Adi menawarnya dengan memberikan jumlah wang yang diinginkan, Kak Ida berfikir dua kali. Daripada dia memberikan percuma tubuhnya,lebih baik dia meminta duit sekalian membiarkan tubuhnya diratah oleh Tok Adi.

EmbunWhere stories live. Discover now